Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 6 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Analýza marketingové komunikace Mezinárodního filmového festivalu Karlovy Vary v roce 2008
Tesařová, Michaela ; Šobr, Michal (vedoucí práce) ; Novotný, David Jan (oponent)
Bakalářská práce se zabývá marketingovou komunikací Mezinárodního filmového festivalu Karlovy Vary. V úvodu své práce se zaměřím na charakteristiku karlovarského festivalu a stručně zmíním i jeho vývoj v průběhu let. Rovněž se pokusím vyjmenovat veškeré typy návštěvníků a budu se snažit určit, jakým způsobem tyto jednotlivé skupiny filmový festival vnímají. Práce se rovněž zabývá rolí filmového festivalu v souvislosti s dalšími okruhy marketingu - marketingem umění a filmovým marketingem. Cílem mé práce pak bude analyzovat marketingovou komunikaci vybraného ročníku filmového festivalu v Karlových Varech. Pro svou práci jsem si zvolila jeho 43. ročník, který proběhl v roce 2008. Zaměřím se na veškeré aktivity v rámci propagace festivalu roku 2008. K tomuto popisu využiji terminologii týkající se komerčního marketingu, především marketingový a komunikační mix. Vzhledem k tomu, že má práce není rozdělena na teoretickou a praktickou část, pouze stručně definuji jednotlivé složky výše uvedených mixů a následně je aplikuji na konkrétní příklady filmového festivalu. V závěru práce zhodnotím, zda bylo jejich využití pro 43. ročník Mezinárodního filmového festivalu v Karlových Varech přínosné a efektivní. Práce pak bude obsahovat i prognózy filmového festivalu do budoucích let.
Možnosti pracovního uplatnění osob se zdravotním postižením ve venkovském regionu
Tesařová, Michaela ; Šťastná, Jaroslava (vedoucí práce) ; Šámalová, Kateřina (oponent)
Diplomová práce se zabývá možnostmi pracovního uplatnění osob se zdravotním postižením ve venkovském regionu. Přibližuje konkrétní možnosti zaměstnávání osob se zdravotním postižením v Chrudimském regionu, a to především z pohledu a možností zaměstnavatelů, kteří se v regionu vyskytují. Zjišťuje rovněž konkrétní překážky a obavy zaměstnavatelů při zaměstnávání těchto osob. Práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. Teoretická část je věnována zdravotnímu postižení, významu práce v životě člověka, problematice nezaměstnanosti, charakteristice Chrudimského regionu a zaměstnávání a možnostem pracovního uplatnění osob se zdravotním postižením. V praktické části je využito kvantitativní výzkumné strategie, konkrétně techniky dotazníků. Dotazníky byli rozeslány náhodným zaměstnavatelům různých oborů v daném regionu. Klíčová slova Zdravotní postižení, Zaměstnanost, Nezaměstnanost, Pracovní příležitosti, Diskriminace, Venkovský region
Zánik německého tisku na Karlovarsku v letech 1938 a 1945
Tesařová, Michaela ; Köpplová, Barbara (vedoucí práce) ; Krejcar, Robert (oponent)
Předmětem mé diplomové práce je analýza německy psaných listů vydávaných na Karlovarsku, jejichž činnost byla ukončena v letech 1938 a 1945. Práce se věnuje analýze posledních čísel periodik Volkswille a Karlsbader Tageszeitung (dříve Deutsche Tageszeitung) vydaných v posledním týdnu jejich existence a listu Elbogener Zeitung v jeho posledním měsíci vycházení. Cílem je zjistit nejen obsahové či redakční proměny, ale také, zda se v posledních vydáních neobjevovaly přímé informace či pouze náznaky o jejich konci. Ve své práci se také věnuji osudům redakcí, jejich zaměstnanců a vydavatelství poté, co německá periodika přestala vycházet. Úvodní část práce je zaměřena na důležité historické události, především z 30. a 40. let minulého století, které ovlivnily jak život na Karlovarsku, tak i charakter a působení regionálních médií v této oblasti. Neméně důležitou kapitolou je soužití Čechů a Němců na našem území, které se vyvíjejí již od konce 12. století. Vzhledem k charakteru práce se podrobněji zaměřuji na česko-německé vztahy na území Karlových Varů a přilehlého okolí od 30. let 20. století až po konec druhé světové války.
Analýza marketingové komunikace Mezinárodního filmového festivalu Karlovy Vary v roce 2008
Tesařová, Michaela ; Novotný, David Jan (oponent) ; Šobr, Michal (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zabývá marketingovou komunikací Mezinárodního filmového festivalu Karlovy Vary. V úvodu své práce se zaměřím na charakteristiku karlovarského festivalu a stručně zmíním i jeho vývoj v průběhu let. Rovněž se pokusím vyjmenovat veškeré typy návštěvníků a budu se snažit určit, jakým způsobem tyto jednotlivé skupiny filmový festival vnímají. Práce se rovněž zabývá rolí filmového festivalu v souvislosti s dalšími okruhy marketingu - marketingem umění a filmovým marketingem. Cílem mé práce pak bude analyzovat marketingovou komunikaci vybraného ročníku filmového festivalu v Karlových Varech. Pro svou práci jsem si zvolila jeho 43. ročník, který proběhl v roce 2008. Zaměřím se na veškeré aktivity v rámci propagace festivalu roku 2008. K tomuto popisu využiji terminologii týkající se komerčního marketingu, především marketingový a komunikační mix. Vzhledem k tomu, že má práce není rozdělena na teoretickou a praktickou část, pouze stručně definuji jednotlivé složky výše uvedených mixů a následně je aplikuji na konkrétní příklady filmového festivalu. V závěru práce zhodnotím, zda bylo jejich využití pro 43. ročník Mezinárodního filmového festivalu v Karlových Varech přínosné a efektivní. Práce pak bude obsahovat i prognózy filmového festivalu do budoucích let.
Role příběhu v marketingu kulturního dědictví
Neubauerová, Markéta ; Černá, Jitka (vedoucí práce) ; Tesařová, Michaela (oponent)
Diplomová práce se zabývá problematikou role příběhu při animaci kulturního dědictví, jejím cílem je posouzení efektivity využití příběhu v marketingu kulturních nemovitých památek. Teoretická část práce popisuje specifika marketingu kultury a kulturního produktu, zaměřuje se na využití psychologie a emocí v marketingu a vysvětluje teorii naratologie a storytellingu jako aplikace při animaci příběhu. Praktická část představuje výzkum a analýzu vybraných objektů, které využívají anebo nevyužívají příběh k sebepropagaci a zkoumá též marketingovou kampaň agentury CzechTourism. Analýzu vybraných objektů prováděla autorka osobně dotazníkovým šetřením. Práce poskytuje na základě výzkumné sondy důkazy funkčnosti příběhu v animaci kulturního dědictví a doporučuje případné změny dosavadní marketingové propagace.

Viz též: podobná jména autorů
5 TESAŘOVÁ, Marie
14 TESAŘOVÁ, Martina
7 TESAŘOVÁ, Michaela
4 TESAŘOVÁ, Monika
1 Tesařová, M.
2 Tesařová, Mariana
5 Tesařová, Marie
1 Tesařová, Marika
11 Tesařová, Markéta
2 Tesařová, Marta
14 Tesařová, Martina
3 Tesařová, Monica
4 Tesařová, Monika
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.