Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 54 záznamů.  1 - 10dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Metody generování rostlin pro počítačovou grafiku
Picek, Jiří ; Tóth, Michal (oponent) ; Milet, Tomáš (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se zabývá metodami využitelnými pro generování rostlin pro počítačovou grafiku. Nejpodrobněji je zde probraná metoda generování pomocí L-systémů. Práce popisuje jednotlivé rozšíření 0L-systémů. Pro získání geometrické reprezentace modelu je výstup L-systému zpracován želví grafikou. Geometrická reprezentace modelu je následně pomocí grafické knihovny OpenGL vykreslena. Textury jsou generovány Perlinovou šumovou funkcí implementovanou v jazyce GLSL.
VR interaktivní aplikace
Novotný, Miroslav ; Tóth, Michal (oponent) ; Milet, Tomáš (vedoucí práce)
Cílem této práce je nastudovat virtuální realitu a aspekty vývoje pro tuto platformu. Dále také vybrat a nastudovat vhodné prostředí pro vývoj aplikace a zjistit a vyzkoušet možnosti a omezení, které s touto platformou a prostředím souvisí. Závěrem pak navrhnout aplikaci s využitím nabytých znalostí. Navrženou aplikaci posléze implementovat a otestovat.
Procedurální architektura
Roreček, Pavel ; Tóth, Michal (oponent) ; Milet, Tomáš (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce popisuje implementaci knihovny pro procedurální generování architektury. V práci je popsán způsob zpracování vstupních souborů obsahujících popis pravidel a symbolů. Vygenerovaný model je zobrazen pomocí vizualizační aplikace využívající knihovnu OpenGL a může být vyexportován do souboru.
Využití WebGL engine pro zobrazování automobilů
Macků, Jiří ; Kobrtek, Jozef (oponent) ; Tóth, Michal (vedoucí práce)
Tato práce se zabývá zobrazováním automobilů za pomoci technologie WebGL. Cílem práce je navrhnout a implementovat způsob realistického i stylizovaného zobrazení 3D modelů automobilů pro interní použití jako jednoduchý náhled automobilu při vývoji a prezentaci nebo pro použití v infotainment systémech přímo v automobilech. Součástí práce je také implementace a nástin dosažitelných možností a vlastností takové implementace. Práce je vytvářena ve spolupráci s firmou ŠKODA AUTO a.s.
Rozšíření programu VRUT o zobrazovací plugin v rozhraní Vulkan
Káčerik, Martin ; Tóth, Michal (oponent) ; Kobrtek, Jozef (vedoucí práce)
Táto diplomová práca sa zaoberá zobrazovaním trojrozmerných CAD modelov v reálnom čase pomocou rozhrania Vulkan. Zároveň skúma možnosti prepojenia tohoto rozhrania s aplikáciou VRUT, komplexným riešením pre zobrazovanie modelov vyvíjaným v spoločnosti ŠKODA AUTO a.s. Predstavuje návrh takéhoto spojenia vo forme zobrazovacieho modulu založeného na rozhraní Vulkan v prostredí aplikácie VRUT. Výkon navrhnutého modulu je porovnaný s iným dostupnými modulom, založeným na iných technológiach zobrazovania.
Porovnání výkonu vykreslování v iOS a Metal
Pištělák, Radek ; Milet, Tomáš (oponent) ; Tóth, Michal (vedoucí práce)
Cílem této práce je porovnání grafických knihoven OpenGL ES a Metal na mobilním systému iOS. Pro porovnání výkonu obou knihoven slouží implementovaný částicový systém. Měřením bylo zjištěno, že při použití instanced renderingu lze v současné době dosáhnout vyššího výkonu pomocí knihovny OpenGL ES. Na základě zjištěných výsledků a teoretické části práce je možné provést informovanější rozhodnutí mezi oběma grafickými knihovnami.
Volumetrické efekty akcelerované na GPU
Kubovčík, Tomáš ; Tóth, Michal (oponent) ; Starka, Tomáš (vedoucí práce)
Táto práca sa zaoberá simuláciou a vykresľovaním volumetrických efektov založených na toku tekutín, najmä efektu ohňa a dymu. Výpočty sú akcelerované na grafickej karte použitím moderného grafického API s cieľom dosiahnutia realistických vizuálnych výstupov ako aj fyzicky korektných výpočtov. Implementované volumetrické efekty sú sprístupnené vo forme dynamickej knižnice, umožňujúcej rozšírenie stávajúcich aplikácií o dané efekty.
Light Propagation Volumes
Růžička, Tomáš ; Tóth, Michal (oponent) ; Milet, Tomáš (vedoucí práce)
Cílem diplomové práce je popsat různé metody výpočtu globálního osvětlení scény včetně techniky Light Propagation Volumes. Pro tuto metodu jsou podrobně popsány všechny tři kroky výpočtu: injekce, propagace a vykreslení. Dále je navrženo několik vlastních rozšíření zlepšující grafickou kvalitu metody. Části návrhu a implementace jsou zaměřeny na popis scény, zobrazovacího systému, tvorby stínů, implementace metody Light Propagation Volumes a navržených rozšíření. Práci uzavírá měření, porovnání výsledných obrázků aplikace při různých parametrech výpočtu a shrnutí práce se zhodnocením dosažených výsledků s návrhy pro budoucí vylepšení.
Umělecké zobrazení scény
Benda, Jan ; Tóth, Michal (oponent) ; Kobrtek, Jozef (vedoucí práce)
Cílem této práce je prostudovat vybrané metody nerealistikého uměleckého zobrazení (cell shading, pencil sketch shading, watercolor shading) a napodobit dané techniky při vykreslování objektů ve 3D prostoru s použitím knihovny OpenGL. Oblastí využití těchto technik je široké - od grafických aplikací, přes počítačové hry až po animované filmy. Tato práce popisuje návrh a implementaci těchto technik: cell shading, skica tvořená tužkou a akvarelová malba.
Grafické intro 64kB s použitím OpenGL
Peňáz, Martin ; Tóth, Michal (oponent) ; Milet, Tomáš (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se zabývá problematikou řešení grafického intra s omezenou velikostí do 64kB. Práce popisuje metody použité při vytváření grafického intra. Zabývá se procedurálním generováním, nastavením kompilátoru a finální komprimací exe packerem.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 54 záznamů.   1 - 10dalšíkonec  přejít na záznam:
Viz též: podobná jména autorů
4 Toth, Miroslav
4 Tóth, Miroslav
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.