Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 3 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Řízení interního service desku ve středních a velkých společnostech
Labant, Patrik ; Pour, Jan (vedoucí práce) ; Růžička, Bohuslav (oponent)
Tato diplomová práce je zaměřena na řízení interního Service desku ve středních a velkých společnostech. V teoretické části je nejprve definováno, co to je ICT služba a jak je řízena. Následuje charakteristika teoretického rámce ITIL, který se zabývá řízením ICT služeb. Poté je charakterizován další teoretický rámec COBIT, který se také zabývá řízením služeb, a tyto dva rámce jsou vzájemně porovnány. Praktická část se skládá z případové studie. Případová studie je založena na analýze a hodnocení současného stavu interně provozované služby Service desk ve společnosti ALS Czech Republic. Při analýze a hodnocení se vychází ze znalostí a informací uvedených v teoretické části práce. Výstupem této práce je obecný návod pro řízení interně poskytované službě Service desk ve středních a velkých společnostech.

Viz též: podobná jména autorů
22 Růžička, Bohdan
2 Růžička, Bronislav
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.