Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 8 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Návrh na pokrytí oblasti datovou sítí
Rotrekl, David ; Borecký, Martin (oponent) ; Ondrák, Viktor (vedoucí práce)
Tato práce se zabývá pokrytím oblasti severovýchodu Brna a přilehlých obcí datovou sítí.
Návrh marketingového mixu nového produktu ve vybraném podniku
Pejčevová, Barbora ; Rotrekl, David (oponent) ; Milichovský, František (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se věnuje marketingovému mixu. V teoretické části je definován význam marketingu a marketingového prostředí společnosti. Jsou zde popsány jednotlivé části marketingového mixu. Dále jsou vysvětleny související analýzy – SLEPT analýza, SWOT analýza a analýza konkurence. V analytické části je popsán marketingový mix, který společnost uplatňuje v současnosti, a jsou provedeny analýzy stávajícího stavu. Návrhová část je zaměřena na uvedení nového produktu společnosti na trh. Obsahuje návrhy z oblasti marketingového mixu pro tento produkt.
Pokrytí oblasti veřejnou datovou sítí
Rotrekl, David ; Borecký, Martin (oponent) ; Ondrák, Viktor (vedoucí práce)
Tato práce se zabývá pokrytí oblasti veřejnou datovou sítí na jihu Brna.
Podnikatelský plán pro zavedení nového produktu
Pejčevová, Barbora ; Rotrekl, David (oponent) ; Koráb, Vojtěch (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se věnuje podnikatelskému plánu pro zavedení nového produktu na trh, který je vytvořen na základě strategických analýz současného stavu vybrané společnosti. V teoretické části je definován význam podnikatelského plánu a stanovena jeho struktura. Jsou zde popsány jednotlivé strategické analýzy vnějšího i vnitřního okolí podniku. V analytické části jsou aplikovány strategické analýzy zkoumající současný stav vybraného podniku. Návrhová část zobrazuje samotný podnikatelský plán pro zavedení nového produktu na trh.
Podnikatelský plán pro zavedení nového produktu
Pejčevová, Barbora ; Rotrekl, David (oponent) ; Koráb, Vojtěch (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se věnuje podnikatelskému plánu pro zavedení nového produktu na trh, který je vytvořen na základě strategických analýz současného stavu vybrané společnosti. V teoretické části je definován význam podnikatelského plánu a stanovena jeho struktura. Jsou zde popsány jednotlivé strategické analýzy vnějšího i vnitřního okolí podniku. V analytické části jsou aplikovány strategické analýzy zkoumající současný stav vybraného podniku. Návrhová část zobrazuje samotný podnikatelský plán pro zavedení nového produktu na trh.
Návrh marketingového mixu nového produktu ve vybraném podniku
Pejčevová, Barbora ; Rotrekl, David (oponent) ; Milichovský, František (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se věnuje marketingovému mixu. V teoretické části je definován význam marketingu a marketingového prostředí společnosti. Jsou zde popsány jednotlivé části marketingového mixu. Dále jsou vysvětleny související analýzy – SLEPT analýza, SWOT analýza a analýza konkurence. V analytické části je popsán marketingový mix, který společnost uplatňuje v současnosti, a jsou provedeny analýzy stávajícího stavu. Návrhová část je zaměřena na uvedení nového produktu společnosti na trh. Obsahuje návrhy z oblasti marketingového mixu pro tento produkt.
Pokrytí oblasti veřejnou datovou sítí
Rotrekl, David ; Borecký, Martin (oponent) ; Ondrák, Viktor (vedoucí práce)
Tato práce se zabývá pokrytí oblasti veřejnou datovou sítí na jihu Brna.
Návrh na pokrytí oblasti datovou sítí
Rotrekl, David ; Borecký, Martin (oponent) ; Ondrák, Viktor (vedoucí práce)
Tato práce se zabývá pokrytím oblasti severovýchodu Brna a přilehlých obcí datovou sítí.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.