Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 10 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Parkovací dům JE Dukovany
Marečková, Andrea ; Rosendorf, Aleš (oponent) ; Boleslavská, Yvona (vedoucí práce) ; Matějka, Libor (vedoucí práce)
Předmětem zadání bakalářské práce je vyřešit krizovou situaci parkování u Jaderné elektrárny Dukovany. Parkovací plochy před závody jsou pořád stejné, ale počet automobilů nezvratně roste. Proto se vedení elektrárny rozhodlo tuto situaci řešit. Na zadané parcele byly navrženy dva téměř totožné parkovací domy, které pokryjí kapacitu 1572 parkovacích míst pro automobily. Jedná se o jednoduchý návrh 5ti podlažního montovaného objektu z železobetonových sloupů, průvlaků, SPIROLL panelů a dalších prvků. Pro lepší ztužení objektu byla vertikální komunikační jádra navržena jako monolitická železobetonová. Fasádu objektu tvoří zavěšená konstrukce opatřená tahokovem, díky tomu se do prostoru bude dostávat světlo a bude zajištěna výměna znehodnoceného vzduchu v garážích. V prvním podlaží se nachází parkovací plocha pro 142 automobilů, z toho jsou 4 parkovací místa určena pro dobíjení elektromobilů a 10 míst pro parkování imobilních, tyto místa se nachází pouze v přízemí pro jednodušší pohyb jejich majitelů. Kromě parkovacích míst zde nalezneme tři komunikační vertikální jádra se schodišti a výtahy. U jednoho komunikačního jádra se nachází i hygienické zázemí s toaletami pro muže, ženy, imobilní a úklidovou místností. Uprostřed půdorysu jsou navrženy dvě rampy pro vertikální přejezd automobilů. Dle požadavků byly navrženy i samoobslužné mycí boxy a technická místnost. Druhé a další podlaží jsou totožná. V každém podlaží je navrženo 161 parkovacích míst z toho 4 místa pro dobíjení elektromobilů. Nechybí zde ani hygienické zázemí a technická místnost. Pro bezpečnost chodců se v celém objektu nachází vyznačené horizontální komunikace, díky kterým se zaměstnanec dostane od svého automobilu do komunikačního jádra a ven z objektu. Okolí parkovacích domů bude upraveno tak, aby zaměstnanci mohli procházet příjemným prostředím – budou zde vytvořeny chodníky, bude vysázena zeleň a případně umístěny lavičky pro odpočinek. Na okraji parcely je navržen přístřešek pro parkování kol.
Winery Marcinčák Novosedly
Orinčák, Denis ; Rosendorf, Aleš (oponent) ; Boleslavská, Yvona (vedoucí práce) ; Kacálek, Petr (vedoucí práce)
The topic of the bachelor thesis is an object of the Marcinčák winery in Novosedly. This project is developed on the basis of the previous project form subject AG032 from the school year 2018/2019. The design is divided into three buildings of different functions. Individual functions consist of production, representative part and accommodation. Second and third class roads lead to the construction site. The solved area is located on a hill without surrounding buildings. The production building is sunk underground. The remaining two objects are partially recessed. the representation part and accommodation part is covered by a common roof with an overhang. Parking lot is located behind the buildings and is situated higher than other buildings. It is connected to the buildings by a ramp and a staircase, which covers the overhang of the roof at the front of the building. The appearance of the building is to resemble a bird hovering over a vineyard. Colour and technical design are also adapted to this idea. Buildings are dark in colour and the roof is bright to make it look lighter. The main building structures are designed from reinforced concrete. The inner load-bearing walls are made of aerated concrete. Barrier-free access is solved for all buildings. The accommodation also has a room for the disabled. in the representative part there are shops with a reception, tasting rooms, catering, sanitary facilities and facilities for staff. There is also a technical room for both buildings in this section. Buildings are also accessible to cyclists, as the area is located in the area of cycle paths.
Objekt pro malé a střední podnikání
Lyzhanov, Iurii ; Rosendorf, Aleš (oponent) ; Boleslavská, Yvona (vedoucí práce) ; Kacálek, Petr (vedoucí práce)
Na základě moji studie výtvořené v druhém ročníku bakalářského studia na stavební fakultě, je zpracovaná nasledující bakalářská závěrečná práce, která dále pokračuje do stupně Dokumentace pro stavební povolení a Dokumentace pro provádění stavby. Temou práce je Objekt pro malé a střední podnikání v Brně Kohoutovicích. Zadáním bakalářské práce je objekt pro malé a střední podníkání, návrh výrobních objektů. Mnou byly navržené dva objekty jeden z objektu slouži pro výrobu nábytku, druhý objekt slouží jako administrativní část a obsluhování výrobní části. Objekty jsou dvoupodlažní, v administrativní části první podlaží slouží pro výrobu, druhé nadzemní podlaži slouži pro stravování zaměstnanců, také se zde nacházejí administrativní místností jako jednácí nebo kancelářské prostory, workshop a místnost pro coworking. V budově výroby dvě nadzemní podlaži slouži pro výrobu, které obsahují hygienické zázemí pro zaměstnance. Každý z objektu uprostřed má atrium, sloužíci jako místo pro odpočinek pracovníku počas pracovních přestavek. V atriu jsou rozmístěné málo náročné na udržbu rostliny. Konstrukce objektů představuje sebou skeletový sloupový systém. Jako výplňové zdívo byl zvolen system tvarnic Porotherm s tepelnou izolaci na bázi minerální vaty. Hlavním zaměřením při navrhování objektů bylo, výtvoření flexibilních prostorů, jejich správné výužití, propojení náročné na soustředění práce a možnosti odpočinku uvnitř pracovního postoru.
Parkovací dům JE Dukovany
Okounová, Kateřina ; Rosendorf, Aleš (oponent) ; Boleslavská, Yvona (vedoucí práce) ; Matějka, Libor (vedoucí práce)
Tématem bakalářské práce je návrh dvou parkovacích domů, které budou etapovitě zhotoveny v areálu jaderné elektrárny Dukovany. Řešená stavební parcela se nachází přímo v areálu JE Dukovany, a to jižně od chladících věží, které svou výškou nijak nezasahují na řešené území. Severně od tohoto území se nachází plochy obchodního charakteru a autobusové nádraží, které je od pozemku odděleno budovami a vzrostlou zelení. Pětipodlažní parkovací domy nebudou svým výrazem nijak narušovat okolní charakter budov. Velký vliv na to mají chladící věže, které jsou svou výškou nepřehlédnutelné a navržené objekty nebudou vedle těchto věží působit mohutně, pouze doplní okolní zástavbu. Budovy jsou navrženy pravidelného tvaru. Výraznějším prvkem na těchto stavbách bude samotná předsazená fasáda a prosklené schodišťové prostory. Hlavní vjezdy do objektu budou označeny světelným nápisem „P1“ a „P2“ pro lepší orientaci mezi budovami. Dispoziční řešení parkovacího domu „S01“ v první etapě je navrženo pomocí dvou ramp umístěných uprostřed objektu. Dále se zde nachází stanice pro dobíjení elektromobilů, úschovna kol, hygienické zázemí, úklidová místnost a místnost TZB. Schodišťové prostory jsou navrženy ve třech místech pro snadnější přístup osob. Funkce parkování je doplněna v 1NP o 6 samoobslužných mycích boxů pro automobily, které jsou přístupné pouze z vnějšku budovy, kvůli mokrému procesu používání. U druhé etapy výstavby se uvažuje o totožném dispozičním uspořádání, přičemž vjezd do druhého objektu „S02“ je navržen ze západní strany.
Autocentrum Brno VW
Kubitová, Markéta ; Rosendorf, Aleš (oponent) ; Boleslavská, Yvona (vedoucí práce) ; Sedláková, Markéta (vedoucí práce)
Cílem bakalářské práce bylo vytvořit dokumentaci pro stavební povolení a dokumentaci pro provedení stavby objektu, jehož návrh vychází z již dříve zpracované studie v rámci předmětu AG33 - Výrobní stavby. Jedná se o projekt autocentra Volkswagen Group v Brně-Zábrdovicích. Zadané místo stavby se nachází na rovinatém pozemku a je ohraničeno ulicemi Cejl, Jana Svobody, bytovými bloky a řekou Svitavou. Autocentrum se skládá ze tří funkčních jednotek - showroomu, skladu náhradních dílů a servisu. V rámci bakalářské práce byl rozpracováván objekt showroomu. Oproti servisu je architektonicky zajímavější, jelikož slouží k výstavě koncernových vozů a měl by svým výrazem zaujmout kolemjdoucí. Současně se v něm nachází i sklad ND, a to z důvodu přímého kontaktu zboží se showroomem a servisem. Objekt je halového typu, dvoupodlažní, nepodsklepený. Nachází se v něm osobní a automobilový výtah z důvodu výstavy vozů i v 2.NP. Nosnou konstrukcí je ocelový skelet doplněný o ztužující prvky. Skelet je založen na železobetonových patkách a vetknutých pilotách z důvodu nestabilního podloží. Objekt je zastřešen jednoplášťovou plochou střechou, jež je nesena ocelovými přihradovými nosníky. Opláštění je tvořeno fasádními panely Kingspan, před nimiž je osazen děrovaný nerezový plech. Z jižní strany (ulice Cejl) je fasáda tvořena skleněným fasádním systémem od firmy Schüco.
Winery Marcinčák Novosedly
Orinčák, Denis ; Rosendorf, Aleš (oponent) ; Boleslavská, Yvona (vedoucí práce) ; Kacálek, Petr (vedoucí práce)
The topic of the bachelor thesis is an object of the Marcinčák winery in Novosedly. This project is developed on the basis of the previous project form subject AG032 from the school year 2018/2019. The design is divided into three buildings of different functions. Individual functions consist of production, representative part and accommodation. Second and third class roads lead to the construction site. The solved area is located on a hill without surrounding buildings. The production building is sunk underground. The remaining two objects are partially recessed. the representation part and accommodation part is covered by a common roof with an overhang. Parking lot is located behind the buildings and is situated higher than other buildings. It is connected to the buildings by a ramp and a staircase, which covers the overhang of the roof at the front of the building. The appearance of the building is to resemble a bird hovering over a vineyard. Colour and technical design are also adapted to this idea. Buildings are dark in colour and the roof is bright to make it look lighter. The main building structures are designed from reinforced concrete. The inner load-bearing walls are made of aerated concrete. Barrier-free access is solved for all buildings. The accommodation also has a room for the disabled. in the representative part there are shops with a reception, tasting rooms, catering, sanitary facilities and facilities for staff. There is also a technical room for both buildings in this section. Buildings are also accessible to cyclists, as the area is located in the area of cycle paths.
Parkovací dům JE Dukovany
Okounová, Kateřina ; Rosendorf, Aleš (oponent) ; Boleslavská, Yvona (vedoucí práce) ; Matějka, Libor (vedoucí práce)
Tématem bakalářské práce je návrh dvou parkovacích domů, které budou etapovitě zhotoveny v areálu jaderné elektrárny Dukovany. Řešená stavební parcela se nachází přímo v areálu JE Dukovany, a to jižně od chladících věží, které svou výškou nijak nezasahují na řešené území. Severně od tohoto území se nachází plochy obchodního charakteru a autobusové nádraží, které je od pozemku odděleno budovami a vzrostlou zelení. Pětipodlažní parkovací domy nebudou svým výrazem nijak narušovat okolní charakter budov. Velký vliv na to mají chladící věže, které jsou svou výškou nepřehlédnutelné a navržené objekty nebudou vedle těchto věží působit mohutně, pouze doplní okolní zástavbu. Budovy jsou navrženy pravidelného tvaru. Výraznějším prvkem na těchto stavbách bude samotná předsazená fasáda a prosklené schodišťové prostory. Hlavní vjezdy do objektu budou označeny světelným nápisem „P1“ a „P2“ pro lepší orientaci mezi budovami. Dispoziční řešení parkovacího domu „S01“ v první etapě je navrženo pomocí dvou ramp umístěných uprostřed objektu. Dále se zde nachází stanice pro dobíjení elektromobilů, úschovna kol, hygienické zázemí, úklidová místnost a místnost TZB. Schodišťové prostory jsou navrženy ve třech místech pro snadnější přístup osob. Funkce parkování je doplněna v 1NP o 6 samoobslužných mycích boxů pro automobily, které jsou přístupné pouze z vnějšku budovy, kvůli mokrému procesu používání. U druhé etapy výstavby se uvažuje o totožném dispozičním uspořádání, přičemž vjezd do druhého objektu „S02“ je navržen ze západní strany.
Parkovací dům JE Dukovany
Marečková, Andrea ; Rosendorf, Aleš (oponent) ; Boleslavská, Yvona (vedoucí práce) ; Matějka, Libor (vedoucí práce)
Předmětem zadání bakalářské práce je vyřešit krizovou situaci parkování u Jaderné elektrárny Dukovany. Parkovací plochy před závody jsou pořád stejné, ale počet automobilů nezvratně roste. Proto se vedení elektrárny rozhodlo tuto situaci řešit. Na zadané parcele byly navrženy dva téměř totožné parkovací domy, které pokryjí kapacitu 1572 parkovacích míst pro automobily. Jedná se o jednoduchý návrh 5ti podlažního montovaného objektu z železobetonových sloupů, průvlaků, SPIROLL panelů a dalších prvků. Pro lepší ztužení objektu byla vertikální komunikační jádra navržena jako monolitická železobetonová. Fasádu objektu tvoří zavěšená konstrukce opatřená tahokovem, díky tomu se do prostoru bude dostávat světlo a bude zajištěna výměna znehodnoceného vzduchu v garážích. V prvním podlaží se nachází parkovací plocha pro 142 automobilů, z toho jsou 4 parkovací místa určena pro dobíjení elektromobilů a 10 míst pro parkování imobilních, tyto místa se nachází pouze v přízemí pro jednodušší pohyb jejich majitelů. Kromě parkovacích míst zde nalezneme tři komunikační vertikální jádra se schodišti a výtahy. U jednoho komunikačního jádra se nachází i hygienické zázemí s toaletami pro muže, ženy, imobilní a úklidovou místností. Uprostřed půdorysu jsou navrženy dvě rampy pro vertikální přejezd automobilů. Dle požadavků byly navrženy i samoobslužné mycí boxy a technická místnost. Druhé a další podlaží jsou totožná. V každém podlaží je navrženo 161 parkovacích míst z toho 4 místa pro dobíjení elektromobilů. Nechybí zde ani hygienické zázemí a technická místnost. Pro bezpečnost chodců se v celém objektu nachází vyznačené horizontální komunikace, díky kterým se zaměstnanec dostane od svého automobilu do komunikačního jádra a ven z objektu. Okolí parkovacích domů bude upraveno tak, aby zaměstnanci mohli procházet příjemným prostředím – budou zde vytvořeny chodníky, bude vysázena zeleň a případně umístěny lavičky pro odpočinek. Na okraji parcely je navržen přístřešek pro parkování kol.
Objekt pro malé a střední podnikání
Lyzhanov, Iurii ; Rosendorf, Aleš (oponent) ; Boleslavská, Yvona (vedoucí práce) ; Kacálek, Petr (vedoucí práce)
Na základě moji studie výtvořené v druhém ročníku bakalářského studia na stavební fakultě, je zpracovaná nasledující bakalářská závěrečná práce, která dále pokračuje do stupně Dokumentace pro stavební povolení a Dokumentace pro provádění stavby. Temou práce je Objekt pro malé a střední podnikání v Brně Kohoutovicích. Zadáním bakalářské práce je objekt pro malé a střední podníkání, návrh výrobních objektů. Mnou byly navržené dva objekty jeden z objektu slouži pro výrobu nábytku, druhý objekt slouží jako administrativní část a obsluhování výrobní části. Objekty jsou dvoupodlažní, v administrativní části první podlaží slouží pro výrobu, druhé nadzemní podlaži slouži pro stravování zaměstnanců, také se zde nacházejí administrativní místností jako jednácí nebo kancelářské prostory, workshop a místnost pro coworking. V budově výroby dvě nadzemní podlaži slouži pro výrobu, které obsahují hygienické zázemí pro zaměstnance. Každý z objektu uprostřed má atrium, sloužíci jako místo pro odpočinek pracovníku počas pracovních přestavek. V atriu jsou rozmístěné málo náročné na udržbu rostliny. Konstrukce objektů představuje sebou skeletový sloupový systém. Jako výplňové zdívo byl zvolen system tvarnic Porotherm s tepelnou izolaci na bázi minerální vaty. Hlavním zaměřením při navrhování objektů bylo, výtvoření flexibilních prostorů, jejich správné výužití, propojení náročné na soustředění práce a možnosti odpočinku uvnitř pracovního postoru.
Autocentrum Brno VW
Kubitová, Markéta ; Rosendorf, Aleš (oponent) ; Boleslavská, Yvona (vedoucí práce) ; Sedláková, Markéta (vedoucí práce)
Cílem bakalářské práce bylo vytvořit dokumentaci pro stavební povolení a dokumentaci pro provedení stavby objektu, jehož návrh vychází z již dříve zpracované studie v rámci předmětu AG33 - Výrobní stavby. Jedná se o projekt autocentra Volkswagen Group v Brně-Zábrdovicích. Zadané místo stavby se nachází na rovinatém pozemku a je ohraničeno ulicemi Cejl, Jana Svobody, bytovými bloky a řekou Svitavou. Autocentrum se skládá ze tří funkčních jednotek - showroomu, skladu náhradních dílů a servisu. V rámci bakalářské práce byl rozpracováván objekt showroomu. Oproti servisu je architektonicky zajímavější, jelikož slouží k výstavě koncernových vozů a měl by svým výrazem zaujmout kolemjdoucí. Současně se v něm nachází i sklad ND, a to z důvodu přímého kontaktu zboží se showroomem a servisem. Objekt je halového typu, dvoupodlažní, nepodsklepený. Nachází se v něm osobní a automobilový výtah z důvodu výstavy vozů i v 2.NP. Nosnou konstrukcí je ocelový skelet doplněný o ztužující prvky. Skelet je založen na železobetonových patkách a vetknutých pilotách z důvodu nestabilního podloží. Objekt je zastřešen jednoplášťovou plochou střechou, jež je nesena ocelovými přihradovými nosníky. Opláštění je tvořeno fasádními panely Kingspan, před nimiž je osazen děrovaný nerezový plech. Z jižní strany (ulice Cejl) je fasáda tvořena skleněným fasádním systémem od firmy Schüco.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.