Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 19 záznamů.  1 - 10další  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Sales Promotion and Advertising of a Specific Company Respecting the Reactions of Consumers
Trofimenková, Miriam ; Richter, Vít (oponent) ; Mráček, Pavel (vedoucí práce)
The bachelor thesis is focusing on the online marketing communication of the company Cyklospeciality s.r.o. The thesis is based on the information described in the theoretical part. The analytical part examines the issue of gender of consumers in the marketing communication of the selected company, which is followed by analysis of competition and questionnaire research. Based on the obtained results, changes are suggested to adjust the online communication mix.
Posouzení finanční výkonnosti podniku pomocí analýzy časových řad
Richter, Vít ; Podsedník, Petr (oponent) ; Doubravský, Karel (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce je zaměřená na zhodnocení finanční situace společnosti Chesterton ČR s.r.o., nalezení silných a slabých stránek, předpovídání jejich budoucího vývoje a vyvození možných řešení problematických oblastí společnosti. K této analýze bude použito mnou vyvinuté softwarové řešení. Tato analýza by měla společnosti posloužit ke zvýšení efektivnosti a zamyšlením se nad řešením problematických stránek v hospodaření společnosti.
Návrh dílčí části informačního systému pro vybraný subjekt
Liebscher, Tomáš ; Richter, Vít (oponent) ; Luhan, Jan (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá analýzou a výběrem vhodného informačního systému pro vybranou firmu. Informační sytém je vybrán dle požadavků firmy a má pomoci k zefektivnění firemních procesů. Provedu analýzu jednotlivých informačních systému na trhu a vyberu ten, který nejvíce odpovídá stanoveným kritériím a požadavkům. Následně navrhnu postup implementace do elektronického obchodu a jejich vzájemnou komunikaci. V závěru je provedeno ekonomické zhodnocení.
Výběr informačního systému
Richter, Vít ; Pírek, Jiří (oponent) ; Koch, Miloš (vedoucí práce)
Diplomová práce popisuje výběr informačního systému pro společnost Ekoplast Telč s.r.o. Teoretická část se zabývá problematikou informačních systémů, ERP systémů, jejich posouzení a výběr. Práce obsahuje analýzu současného stavu, hlavní požadavky a kritéria pro nový informační systém, posouzení vybraných variant, výběr konkrétního systému, návrh změn a ekonomické zhodnocení.
Základní aspekty při hodnocení značky podniku
Horváth, Martin ; Richter, Vít (oponent) ; Dohnal, Radek (vedoucí práce)
Táto bakalárska práca sa zaoberá problematikou metód ocenenia Goodwill stavebného podniku. Popisuje správanie zákazníkov na stavebnom trhu, navrhuje zlepšenia marketingovej komunikácie pre vybranú spoločnosť a hodnotí metódy používané pre stanovenie Goodwill firmy. Slúži k pochopeniu potreby marketingových stratégii manažmentom firiem pre udržanie konkurencie schopnosti.
Návrh komunikačních aktivit konkrétního podniku
Zabloudil, Aleš ; Richter, Vít (oponent) ; Mráček, Pavel (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zabývá návrhem na zlepšení komunikačních aktivit vybraného podniku. Práce se zabývá analýzou vnitřního a vnějšího prostředí společnosti. Vzhledem k analýze a průzkumu je zpracován koncept na zlepšení současných komunikačních aktivit podniku
Information System Assessment and Proposal of ICT Modification
Červený, Benjamín ; Richter, Vít (oponent) ; Koch, Miloš (vedoucí práce)
This thesis focuses on the analysis of the information system of the selected company and the proposed changes. Based on the analysis of the current situation, changes have been proposed that should significantly benefit the evaluation of marketing campaigns and automation of business activities.
Marketing Communication for the Company's Entry into the Foreign B2C Market
Trofimenková, Miriam ; Richter, Vít (oponent) ; Mráček, Pavel (vedoucí práce)
The diploma thesis is focusing on issue of marketing communication for company’s entry into the foreign B2C market. Theoretical part presents information necessary for understanding the issue of international marketing communication. In the analytical part, the current situation of the company and its external environment are examined. The analysis is supplemented by a questionnaire survey. Based on the results of the analyses, suggestions focused on online marketing communication when entering the foreign B2C market are formulated.
Metodika pro zajištění bezpečného přístupu k datům v rámci různých režimů zpřístupnění digitálního obsahu
Richter, Vít, ; Matušík, Zdeněk, ; Vozár, Zdenko ; Foltýn, Tomáš,
Významným doplněním české autorskoprávní úpravy, reflektujícím nástup digitálních technologií, je rozšíření oblastí, v nichž bude nově vykonávána tzv. rozšířená kolektivní správa usnadňující licencování některých způsobů užití děl knihovnami. Na základě kolektivních hromadných smluv mezi Národní knihovnou a kolektivními správci DILIA a OOA-S budou moci knihovny navzájem sdílet a zpřístupňovat veřejnosti nejen digitalizovaná díla z vlastních knihovních fondů, ale i díla z fondů jiných knihoven.
Plný text: Stáhnout plný textPDF
Sales Promotion and Advertising of a Specific Company Respecting the Reactions of Consumers
Trofimenková, Miriam ; Richter, Vít (oponent) ; Mráček, Pavel (vedoucí práce)
The bachelor thesis is focusing on the online marketing communication of the company Cyklospeciality s.r.o. The thesis is based on the information described in the theoretical part. The analytical part examines the issue of gender of consumers in the marketing communication of the selected company, which is followed by analysis of competition and questionnaire research. Based on the obtained results, changes are suggested to adjust the online communication mix.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 19 záznamů.   1 - 10další  přejít na záznam:
Viz též: podobná jména autorů
4 Richter, Vladimír
4 Richter, Vladislav
5 Richter, Vojtěch
2 Richter, Václav
1 Richter, Vít,
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.