Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 318 záznamů.  začátekpředchozí182 - 191dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Vývoj amerického fotbalu v České republice
Dundáček, Jan ; Janák, Vladimír (vedoucí práce) ; Procházka, Jan (oponent)
Název práce: Vývoj amerického fotbalu v České republice Tato práce je zaměřena na vývoj amerického fotbalu v České republice. Mapuje dvacetiletou historii od založení prvního českého klubu, Prague Lions, až do roku 2011. Cílem je seznámit laika s hrou americký fotbal, s její stručnou historií v USA a s vývojem ve světě se zaměřením na Evropu. Vývoj v České republice je sledován podle vzniku jednotlivých klubů a je porovnáván se sousedními zeměmi. Klíčová slova: americký fotbal, vývoj, vznik, historie, Česká republika
Identita klubu FK Viktorie Žižkov a její využití v komerční činnosti
Markuzi, Jan ; Janák, Vladimír (vedoucí práce) ; Procházka, Jan (oponent)
Tato bakalářská práce se zabývá popisem identity fotbalového klubu FK Viktoria Žižkov a jejího komerčního využití, prostřednictvím popisné metody a hloubkových interview se zástupcem fanoušků a hráčem "A" mužstva. Hloubková interview s těmito lidmi také posloužila k vytvoření SWOT analýzy. Na základě výsledků všech metod byly vytvořeny doporučení, které by měli vést ke zlepšení klubové identity a jejího komerčního využití. Klíčová slova podniková identita, klubová identita, image klubu, FK Viktoria Žižkov
Marketingový výzkum hodnoty vybrané sportovní značky AND1
Maršál, Miroslav ; Procházka, Jan (vedoucí práce) ; Voráček, Josef (oponent)
Název práce: Marketingový výzkum hodnoty vybrané sportovní značky AND1 Cílem této bakalářské práce je zjistit na základě dotazování a vyhodnocení výsledků dotazníku, jak hráči basketbalu vnímají hodnotu sportovní značky AND1, analyzovat značku pomocí SWOT a PEST analýzy a následně stanovit strategie pro zlepšení komunikace se zákazníkem prostřednictvím marketingového mixu 4P - produkt, cena, propagace a distribuce. Klíčová slova: SWOT analýza, PEST analýza, dotazník, komunikace, výsledky, hodnota, značka, strategie
Marketingový výzkum hodnoty vybrané sportovní značky AND1
Maršál, Miroslav ; Procházka, Jan (vedoucí práce) ; Voráček, Josef (oponent)
Název práce: Marketingový výzkum hodnoty vybrané sportovní značky AND1 Hlavním cílem této bakalářské práce je zjistit, jak lidé v České republice, kteří se pohybují v basketbalovém prostředí, znají a vnímají sportovní značku AND1. Jsou zde uvedeny definice, které objasní, co je to značka, jak chápeme hodnotu značky a jak se dá hodnota značky měřit a metody použité k dosažení vytyčených cílů. V praktické části se práce zaměřuje na sběr dat a následné zpracování získaných dat do konkrétních výsledků. V závěrečné části jsou zhodnoceny výsledky, a pokud se některé jeví jako negativní, jsou zde navržena doporučení, která by měla přinést výsledky pozitivní. Klíčová slova: hodnota, marketingový mix, marketingový výzkum, SWOT analýza, značka.
Marketingový plán nové firmy s tanečním zaměřením
Mejdřická, Klára ; Procházka, Jan (vedoucí práce) ; Štědroň, Bohumír (oponent)
Cílem této bakalářské práce je vytvořit řádně propracovaný marketingový plán pro nově vznikající firmu DancEvent, s.r.o. tak, aby společnost ve svých počátcích překonávala co nejméně překážek a její cesta k úspěchu byla co nejsnazší. Smyslem této nově vznikající firmy je rozšířit taneční techniku dálného východu kathak do povědomí české populace, a to organizováním společenských událostí s tanečním vystoupením, samostatných tanečních vystoupení a tanečních lekcí. Klíčová slova Marketing, marketingový plán, marketingový mix, konkurence, SWOT analýza
Pořádání sportovní akce - ISF YOUTH World Cup 2009
Caithamlová, Aneta ; Janák, Vladimír (vedoucí práce) ; Procházka, Jan (oponent)
Název: Pořádání sportovní akce - ISF Youth World Cup 2009 Cíle práce: Cílem mé diplomové práce je analýza problematiky pořádání sportovních akcí. Pro tyto účely jsem si vybrala Světový pohár kadetek v softballu. Na základě získaných informací zjistím nedostatky při pořádání turnaje a navrhnu možné způsoby jejich odstranění. Metoda: Pro dosažení stanovených cílů jsem si zvolila dotazování, neformální rozhovor, případovou studii a SWOT analýzu, která mi umožní jak rozbor silných a slabých stránek sportovní akce, tak i příležitostí a hrozeb, které se v průběhu jejího organizování a konání mohou vyskytnout. Výsledky: Práce přináší stručný návod na pořádání sportovní akce podobného rozsahu jako je ISF Youth World Cup 2009. Odhaluje nedostatky a problémy v organizaci rozebíraného turnaje a navrhuje způsoby jejich odstranění a řešení do budoucna. Klíčová slova: Sportovní management, sportovní akce, softball, dotazování, neformální rozhovor, případová studie, SWOT analýza
Strategické plánování v podmínkách sportovních klubů - TASK Silueta Praha
Outratová, Anna ; Voráček, Josef (vedoucí práce) ; Procházka, Jan (oponent)
4 Název: Strategické plánování v podmínkách sportovních klubů - TASK Silueta Praha Cíle: Cílem této diplomové práce je sestavení strategického plánu rozvoje pro soutěžní složku občanského sdružení TASK Silueta Praha na tříleté období od 1. července 2011 do 30. června 2014. Podpůrné úkoly reprezentují jednotlivé kroky strategického plánování. Metody: Analýza TASK Silueta Praha nabývá podoby případové studie. Pro získání hloubkové znalosti o současné situaci a budoucích možnostech tohoto klubu slouží kombinace těchto metod: kvalitativní rozhovor, analýza textů a dokumentů, dotazník a SWOT analýza. Výsledky: TASK Silueta Praha je velice atraktivním sportovním klubem pro děti a mládež z celé Prahy. Aby se však stala absolutní jedničkou na poli českých rock'n'rollových klubů, musí ve tříletém výhledu učinit celou řadu změn a podpořit stávající pozitivní charakterové vlastnosti. Navrhovaný strategický plán dotýkající se oblastí: sport, organizace, finance, marketing a sociální aktivity může této lepší budoucnosti výrazně napomoci. Klíčová slova: Strategické plánování, sportovní klub, cíle, poslání, situační analýza, plán.
Týmové role u družstva mladších žáků v klubu FK Motorlet Praha, s.r.o.
Krištofek, Jakub ; Janák, Vladimír (vedoucí práce) ; Procházka, Jan (oponent)
Název práce: Týmové role u družstva mladších žáků v klubu FK Motorlet Praha, s.r.o. Cíle práce: Prvním cílem diplomové práce je najít v ligovém týmu mladších žáků v klubu FK Motorlet Praha, s.r.o. jednotlivé týmové role a vyhodnotit jejich význam pro tým. Zjistit, kdo z mladých hráčů plní jakou roli v týmu. Druhým cílem je zkoumaní vzájemných vztahů mezi jednotlivými členy týmu a na základě tohoto zkoumaní zjistit, zda je možné u tohoto týmu zlepšit a zefektivnit týmovou spolupráci Metoda: Zkoumaný tým byl pozorován pomocí strukturovaného nezúčastněného skrytého pozorování. Členové zkoumaného týmu byli dotazováni pomocí modifikovaného Belbinava dotazníku. Pomocí sociometrického testu byly zjišťovány vzájemné vztahy mezi členy zkoumaného týmu. Za využití nestandardizovaného rozhovoru s hlavním trenérem byly porovnány výsledky předešlého pozorování a dotazovaní. Výsledky: Výsledky pozorování udávají to, jak se členové zkoumaného týmu chovají v určitých situacích. Z výsledků dotazování je vidět, jak se každý z členů při plnění určitých úkolů vnímá a výsledek sociometrického testu naznačuje vzájemné vztahy mezi jednotlivými členy zkoumaného týmu. Klíčová slova: Tým, týmové role, team-building, Belbinův dotazník, sociometrický test.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 318 záznamů.   začátekpředchozí182 - 191dalšíkonec  přejít na záznam:
Viz též: podobná jména autorů
23 PROCHÁZKA, Jakub
108 PROCHÁZKA, Jan
13 PROCHÁZKA, Josef
5 Procházka, J.
23 Procházka, Jakub
2 Procházka, Jan,
19 Procházka, Jaroslav
1 Procházka, Jindřich
46 Procházka, Jiří
3 Procházka, Jonáš
13 Procházka, Josef
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.