Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Uvedení nového výrobku na trh
Pravdová, Lucie ; Vávra, Oldřich (vedoucí práce) ; Koudelka, Jan (oponent)
Práce se zabývá analýzou marketingové kampaně k uvedení nového Mercedesu třídy A na trh. Cílem diplomové práce je, na základě analýzy marketingové komunikace a výsledků marketingového výzkumu, zhodnotit marketingovou komunikaci a navrhnout její možná zlepšení. V teoretické části se věnuji teorii marketingové komunikace a situační analýzy. V praktické části se na úvod věnuji automobilovému trhu a bližšímu přiblížení automobilů značky Mercedes Benz třídy A. Dále je zde zpracována situační analýza a analýza marketingové komunikace. Prostřednictvím dotazníkového šetření se snažím ověřit, zda bylo dosaženo cíle marketingové komunikace a zjistit, jaké změny vyvolala komunikace v povědomí, znalostech, postojích a kupních úmyslech cílové skupiny. Na základě zjištěných výsledků je formulován závěr a doporučení.
Motivace a stabilizace zaměstnanců ve společnosti R., spol s r.o.
Pravdová, Lucie ; Dvořáková, Zuzana (vedoucí práce) ; Kleibl, Jiří (oponent)
Ve své práci se zaměřuji na shrnutí a hodnocení základních pojmů motivace a stabilizace zaměstnanců s následným praktickým využitím ve společnosti R, spol s r. o. Hlavním cílem praktické části je především analýza Raibow kariéry, zaměření se na jednotlivé pozice, nastínění motivačních programů a dotazníkové šetření, jehož cílem je zjistit proč poměrně velké procento nováčků odchází.

Viz též: podobná jména autorů
10 PRAVDOVÁ, Lenka
10 Pravdová, Lenka
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.