Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Analýza a návrh změn marketingové strategie vybrané firmy
Pokorná, Adriana ; Král, Petr (vedoucí práce) ; Bockstefel, Jan (oponent)
Cílem diplomové práce je návrh marketingové strategie pro oblast průmyslového trhu služeb, konkrétně pro oblast odborných školení.Teoretickou část tvoří dvě kapitoly. Tématem první kapitoly je proces strategického marketingu. Druhá kapitola se pak zabývá specifiky průmyslového marketingu, marketingu služeb a teoretickým úvodem do problematiky firemního vzdělávání zaměstnanců. Metodickou část tvoří zbylé dvě kapitoly. Třetí kapitola se zabývá situační analýzou společnosti: analýzou vnějšího prostředí, analýzou vnitřního prostředí a marketingovým průzkumem. Na výsledky třetí kapitoly navazuje kapitola čtvrtá, jejímž hlavním cílem je již návrh konkrétní marketingové strategie včetně rozpočtu.
Proces rozšiřování Evropské unie
Pokorná, Adriana ; Steinmetzová, Dana (vedoucí práce) ; Hitzgerová, Vlasta (oponent)
Práci jsem rozdělila na tři části. V první kapitole se zabývám především historickými faktory a prvními třemi rozšířeními. V rámci druhé kapitoly se zabývám především vývojem Společenství v rámci problematiky východního rozšíření. V subkapitolách uvádím přehled smluv o přidružení, posloupnost procesu rozšiřování , specifické znaky východního rozšíření a vstup Bulharska a Rumunska. V třetí kapitole je mým cílem zachytit současný vývoj Společenství a jeho budoucí cíle rozšiřování. V podkapitolách zmiňuji současné rozdělení Evropy a dopady první vlny východního rozšíření, současné postoje Společenství k dalšímu rozšiřování včetně nově připravovaných reforem, možností budoucího členství Turecka a balkánských zemí.

Viz též: podobná jména autorů
9 POKORNÁ, Adéla
6 POKORNÁ, Aneta
20 POKORNÁ, Anna
9 Pokorná, Adéla
7 Pokorná, Alena
5 Pokorná, Alice
2 Pokorná, Alžběta
1 Pokorná, Anastasia
4 Pokorná, Andrea
6 Pokorná, Aneta
2 Pokorná, Anežka
20 Pokorná, Anna
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.