Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 5 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Analýza využití sociálních médií v marketingové komunikaci podniku a návrh rozšíření užití sociálních sítí v marketingové strategii
Plisková, Zuzana ; Květoňová, Martina (oponent) ; Chlebovský, Vít (vedoucí práce)
Tato práce řeší problematiku využití marketingové komunikace na sociálních médiích konkrétní společnosti. Cílem práce je analyzovat současnou situaci společnosti a navrhnout nástroje na změnu online marketingové komunikace. Vzhledem k dynamickému vývoji problematiky sociálních médií práce vychází ze současných poznatků a trendů. V řešení bylo použito analýzy vnitřního a vnějšího prostředí společnosti, a výzkumu cílové skupiny metodou online dotazníku. Na základě zjištěných výsledků a poznatků z teoretické části práce byly společnosti navrženy nástroje pro marketingovou komunikaci. Zjištěné výsledky a poznatky z práce mohou, při zavedení do marketingové strategie společnosti, zajistit požadovaný nárůst zákazníků.
Mikrobiom lidského těla a nejčastěji užívaná probiotika pacienty z lékárenské praxe
Plíšková, Zuzana ; Rambousková, Jolana (vedoucí práce) ; Dlouhý, Pavel (oponent)
Souhrn Tato bakalářská práce je rozdělena na část teoretickou a praktickou. Část teoretická pojednává o lidském mikrobiomu, probiotikách, prebiotikách a synbiotikách. Začátek práce popisuje lidský mikrobiom, jako živý ekosystém sestávající se z několika set druhů mikroorganismů, jeho vývoji od narození po dospělost, pro správné fungování všech orgánových soustav včetně kůže. Normální mikrobiální flóra brání organismus před vznikem infekce, navozuje opětovné zdraví a slouží i jako prevence například cestovatelských průjmů. V případech, které způsobují snížení počtu mikroorganismů (zácpa, průjem, antibiotická léčba a jiné), je potřeba organismu pomoct pomocí probiotických přípravků, nejčastěji ve formě tobolek, pro rychlejší obnovení normální mikrobiální flóry. Důležité je vybrat přípravek, který je vhodný pro zvolenou cílovou skupinu - to znamená, zda zvolíme čistě probiotikum či přípravek kombinovaný s prebiotikem tedy jinak nazváno synbiotikum. Praktická část se zabývá statistickým zpracováním získaných dat prodejnosti probiotických přípravků za období jednoho roku a zjišťuje trend prodejnosti. Z výsledků je patrná sezonní prodejnost probiotických preparátů, kdy k ní dochází spíše v letních měsících. K prokázání vyššího prodeje probiotických přípravků byla použita data ke srovnání z roku 2012 a 2017 z...
Mikrobiom lidského těla a nejčastěji užívaná probiotika pacienty z lékárenské praxe
Plíšková, Zuzana ; Rambousková, Jolana (vedoucí práce) ; Dlouhý, Pavel (oponent)
Souhrn Tato bakalářská práce je rozdělena na část teoretickou a praktickou. Část teoretická pojednává o lidském mikrobiomu, probiotikách, prebiotikách a synbiotikách. Začátek práce popisuje lidský mikrobiom, jako živý ekosystém sestávající se z několika set druhů mikroorganismů, jeho vývoji od narození po dospělost, pro správné fungování všech orgánových soustav včetně kůže. Normální mikrobiální flóra brání organismus před vznikem infekce, navozuje opětovné zdraví a slouží i jako prevence například cestovatelských průjmů. V případech, které způsobují snížení počtu mikroorganismů (zácpa, průjem, antibiotická léčba a jiné), je potřeba organismu pomoct pomocí probiotických přípravků, nejčastěji ve formě tobolek, pro rychlejší obnovení normální mikrobiální flóry. Důležité je vybrat přípravek, který je vhodný pro zvolenou cílovou skupinu - to znamená, zda zvolíme čistě probiotikum či přípravek kombinovaný s prebiotikem tedy jinak nazváno synbiotikum. Praktická část se zabývá statistickým zpracováním získaných dat prodejnosti probiotických přípravků za období jednoho roku a zjišťuje trend prodejnosti. Z výsledků je patrná sezonní prodejnost probiotických preparátů, kdy k ní dochází spíše v letních měsících. K prokázání vyššího prodeje probiotických přípravků byla použita data ke srovnání z roku 2012 a 2017 z...
Analýza využití sociálních médií v marketingové komunikaci podniku a návrh rozšíření užití sociálních sítí v marketingové strategii
Plisková, Zuzana ; Květoňová, Martina (oponent) ; Chlebovský, Vít (vedoucí práce)
Tato práce řeší problematiku využití marketingové komunikace na sociálních médiích konkrétní společnosti. Cílem práce je analyzovat současnou situaci společnosti a navrhnout nástroje na změnu online marketingové komunikace. Vzhledem k dynamickému vývoji problematiky sociálních médií práce vychází ze současných poznatků a trendů. V řešení bylo použito analýzy vnitřního a vnějšího prostředí společnosti, a výzkumu cílové skupiny metodou online dotazníku. Na základě zjištěných výsledků a poznatků z teoretické části práce byly společnosti navrženy nástroje pro marketingovou komunikaci. Zjištěné výsledky a poznatky z práce mohou, při zavedení do marketingové strategie společnosti, zajistit požadovaný nárůst zákazníků.

Viz též: podobná jména autorů
5 Plisková, Zuzana
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.