Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Společensky odpovědné podnikání jako součást marketingové strategie
Pištěk, Jan ; Pešek, Ondřej (vedoucí práce) ; Mísař, Jan (oponent)
Bakalářská práce se zabývá společenskou odpovědností firem a aktivitami, které se pod tímto pojmem skrývají. Tato práce také zmiňuje přínosy společenské odpovědnosti pro aplikující firmy, kritické hlasy, související koncepce a pojmy, reportování nebo komunikační nástroje. V praktické části je provedena analýza vnímání společensky odpovědných firem z pohledu spotřebitele a vlivu společenské odpovědnosti na jeho nákupní chování. Za tímto účelem proběhlo dotazníkové šetření, které se zaměřilo především na českého spotřebitele. Cílem bylo zjistit, zda aplikace společenské odpovědnosti může vést k větší poptávce po produktech společensky odpovědných firem a na jaké otázky by se firmy měly svými aktivitami zaměřit.

Viz též: podobná jména autorů
2 Píštěk, Josef
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.