Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 77 záznamů.  1 - 10dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Návrh parkovišť u městského krematoria Ústředního hřbitova v Brně
Podhorná, Iva ; Holcner, Petr (oponent) ; Pavlíček, Jan (vedoucí práce)
Předmětem diplomové práce je vyřešit problém nedostatku parkovacích míst u městského krematoria Ústředního hřbitova v Brně. Hlavním úkolem je rozmístit nová parkoviště na severní a západní straně Ústředního hřbitova. Parkoviště na západní straně by mělo zohlednit návrh na nový vstup z této strany. Součástí práce je i řešení bezbariérového přístupu pro pěší a vybudování nové autobusové zastávky.
Parkovací garáž u Fakultní nemocnice v Brně Bohunicích
Pučálka, Radoslav ; Šamánková, Zdeňka (oponent) ; Pavlíček, Jan (vedoucí práce)
V diplomové práci je vypracován návrh vícepatrové parkovací garáže v areálu Fakultní nemocnice v Brně Bohunicích z důvodu nedostačující kapacity parkovacích stání. Cílem práce je vytvoření dostatečného množství parkovacích stání, která by vyřešila deficit parkovacích ploch a napojení se na ulici Jihlavská. Parkovací garáž je situována na jižní straně areálu Fakultní nemocnice a zajišťuje pěší napojení do nemocnice. Parkovací garáž by měla sloužit jak pro pacienty a návštěvníky, tak i pro zaměstnance nemocnice. Diplomová práce zohledňuje řešení terminálu VHD Nemocnice Bohunice a pro pacienty a návštěvníky nemocnice také navrhuje nemocniční park.
Zapojení ulice Korejské do ulice Hradecké v Brně
Nohel, Čeněk ; Ráček, Jiří (oponent) ; Pavlíček, Jan (vedoucí práce)
Předmětem práce je řešení nárůstu intenzit dopravy v oblasti mezi ulicemi Korejská a Zborovská. Jako nejvhodnější se jeví propojení ulic Korejská a Hradecká. Dalším cílem je vytvoření přestupního terminálu pro trolejbusové linky č.34 a 36 a Severojižní kolejový diametr.
Návrh řešení úpravy sil. I/43 v úseku Podlesí - Kuřim
Fryčar, David ; Všetečka, Martin (oponent) ; Pavlíček, Jan (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zabývá zpracováním komplexního dopravního řešení v zájmovém území města Kuřimi na stávající silnici I/43 v úseku Česká – Podlesí – Kuřim. Tedy návrhem úpravy této silnice zohledňujícím všechny druhy dopravy – individuální automobilové tranzitující i cílové, veřejné hromadné dopravy a také dopravy z hlediska místních vazeb. Návrh je zpracován ve 4 variantách, jejichž rozdíl je především ve velikosti úprav na stávající silnici I/43. Následně byla vybrána jedna varianta k podrobnějšímu dopracování. Ta představuje návrh řešení v uspořádání 2+1 s mimoúrovňovými křižovatkami Podlesí a Kuřim – východ. Navržené řešení neznemožňuje plánovanou realizaci D43.
Přestavba křižovatky náměstí Míru v Brně
Kolísek, Radomír ; Veselý, Josef (oponent) ; Pavlíček, Jan (vedoucí práce)
Práce se zaměřuje na řešení problému křižovatky se smyčkou tramvaje na náměstí Míru ve městě Brně. Práce dokládá provedení inženýrského průzkumu a navržení šesti základních variant stavebního řešení. Vybrána byla varianta přemísťující tramvajovou smyčku severozápadně, která je technicky zpracována a doložena textovou a výkresovou dokumentací.
Napojení D1 na silniční síť v oblasti Černovické Terasy
Mička, Michal ; Pavlíček, Jan (oponent) ; Všetečka, Martin (vedoucí práce)
Cílem diplomové práce je návrh napojení silniční sítě v prostoru Černovické Terasy na dálnici D1 – jedná se zejména o ulice Průmyslová, Tuřanka, Řípská a Šlapanická. Jde o nalezení optimálního řešení pro místní, regionální i dálkové trasy umožňující především nebytové využití lokality podél dálnice D1. V rámci práce bylo nalezeno 5 variantních řešení, přičemž 1 varianta byla zpracována podrobněji.
Přestupní uzel Brno-Komárov
Odstrčilová, Anna ; Pavlíček, Jan (oponent) ; Všetečka, Martin (vedoucí práce)
Předmětem této bakalářské práce je návrh přestupního uzlu veřejné hromadné dopravy v Brně-Komárově v návaznosti na tramvajovou smyčku, s cílem zvýšení komfortu přestupních vazeb a možností ukončení většího počtu autobusových linek. Studie zahrnuje návrh nové tramvajové i autobusové smyčky a rovněž úpravu pěších tras pro komfortní přestup mezi linkami veřejné hromadné dopravy a snadný pohyb v území. Pozornost je věnována především místním vztahům v řešeném území, které jsou narušeny křižovatkou sběrných komunikací Svatopetrská/Hněvkovského/Černovická. V práci je současně uvažováno také s variantou prodloužení tramvajové trati směrem na jih města. Obsahem bakalářské práce jsou výstupy z dopravních průzkumů provedených pro tyto účely a varianty možných uspořádání nového přestupního uzlu, ze kterých byla na základě multikriteriálního hodnocení vybrána jedna varianta, a ta následně zpracována ve výkresové dokumentaci.
Návrh vedení sběrné místní komunikace s tramvajovou tratí linky č.4 v areálu Zbrojovky v Brně
Kvaček, Ondřej ; Ing. Ladislav Minář CS.c (oponent) ; Pavlíček, Jan (vedoucí práce)
Cílem této diplomové práce je návrh páteřní místní sběrné komunikace s tramvajovou tratí linky č.4, která bude mít za cíl obsloužit přestavbové území průmyslového areálu Zbrojovky a vzájemně propojit Dukelskou třídu a ulici Zábrdovickou. Tato práce je řešena v rozsahu studie. Řešení obslužnosti tohoto území se zakládá na znalosti Územního plánu města Brna, návrzích vedení tramvajových tras získaných od Dopravního podniku města Brna a konzultaci na Odboru dopravy města Brna. Normy a směrnice použité při tvorbě návrhu křižovatky jsou obsaženy v seznamu použitých zdrojů. Práce je vytvořena za pomoci použití programů Autocad Civil 2012, Microsoft Office 2010, AutoTURN 8.1. V této práci bylo pomocí řešení trasy ve variantách dosaženo závěru, že výhodnější je oddělení místní sběrné komunikace od tramvajové trasy, díky čemuž dojde ke kvalitnější obsluze celé oblasti.
Přestavba křižovatky „Semilaso“ v Brně Králově Poli
Kopuletá, Jitka ; Šamánková, Zdeňka (oponent) ; Pavlíček, Jan (vedoucí práce)
Předmětem diplomové práce je přestavba křižovatky "Semilasso" v Brně Králově Poli. Jedná se o světelně řízenou, průsečnou křižovatku ulic Palackého třída, Kosmova a Riegrova, která tvoří významný přestupní uzel mezi linkami MHD. Zastavují zde dvě tramvajové, jedna trolejbusová a devět autobusových linek. Návrh sjednocuje tramvajové zastávky, usměrňuje pohyb chodců a snižuje intenzitu automobilové dopravy směřující do centra města.
Nové autobusové nádraží v Humpolci
Sejkora, Jan ; Všetečka, Martin (oponent) ; Pavlíček, Jan (vedoucí práce)
Autobusové nádraží se nachází zhruba 300 m od železniční stanice a je majetkem společnosti ICOM Transport a.s., který se rozhodl z důvodu naddimenzovanosti nádraží přesunout ho do areálu svého sídla a stávající prostor nádraží prodat. Důvodem je také to, že všechny dálkové autobusy na současné autobusové nádraží nezajíždí a využívají autobusové zastávky blíže k centru. Zázemí v podobě čekárny je již na místě nově plánovaného autobusového nádraží vybudováno. Cílem bakalářské práce je navrhnout několik variant autobusového nádraží a porovnat je i s návrhem, který nám předložil ICOM Transport a.s.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 77 záznamů.   1 - 10dalšíkonec  přejít na záznam:
Viz též: podobná jména autorů
1 Pavlíček, J.
5 Pavlíček, Jakub
1 Pavlíček, Jaroslav
17 Pavlíček, Jiří
3 Pavlíček, Josef
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.