Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 177 záznamů.  1 - 10dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Návrh parkovišť u městského krematoria Ústředního hřbitova v Brně
Podhorná, Iva ; Holcner, Petr (oponent) ; Pavlíček, Jan (vedoucí práce)
Předmětem diplomové práce je vyřešit problém nedostatku parkovacích míst u městského krematoria Ústředního hřbitova v Brně. Hlavním úkolem je rozmístit nová parkoviště na severní a západní straně Ústředního hřbitova. Parkoviště na západní straně by mělo zohlednit návrh na nový vstup z této strany. Součástí práce je i řešení bezbariérového přístupu pro pěší a vybudování nové autobusové zastávky.
Studie průběhu zakázky vybraným podnikem
Pavlíček, Jakub ; Fiala, Adam (oponent) ; Jurová, Marie (vedoucí práce)
Bakalářská práce analyzuje průběh zakázky ve společnosti Eurowagon s.r.o., která se zabývá výrobou přívěsů a mobilních buněk. Práce analyzuje jak obecný průběh, tak i detailní analýzu konkrétní zakázky s důrazem na jakost a náklady. Následně poskytuje návrhy řešení, které by měly přispět k podpoře informovanosti zákazníků a zefektivnění průběhu zakázky.
Parkovací garáž u Fakultní nemocnice v Brně Bohunicích
Pučálka, Radoslav ; Šamánková, Zdeňka (oponent) ; Pavlíček, Jan (vedoucí práce)
V diplomové práci je vypracován návrh vícepatrové parkovací garáže v areálu Fakultní nemocnice v Brně Bohunicích z důvodu nedostačující kapacity parkovacích stání. Cílem práce je vytvoření dostatečného množství parkovacích stání, která by vyřešila deficit parkovacích ploch a napojení se na ulici Jihlavská. Parkovací garáž je situována na jižní straně areálu Fakultní nemocnice a zajišťuje pěší napojení do nemocnice. Parkovací garáž by měla sloužit jak pro pacienty a návštěvníky, tak i pro zaměstnance nemocnice. Diplomová práce zohledňuje řešení terminálu VHD Nemocnice Bohunice a pro pacienty a návštěvníky nemocnice také navrhuje nemocniční park.
Zapojení ulice Korejské do ulice Hradecké v Brně
Nohel, Čeněk ; Ráček, Jiří (oponent) ; Pavlíček, Jan (vedoucí práce)
Předmětem práce je řešení nárůstu intenzit dopravy v oblasti mezi ulicemi Korejská a Zborovská. Jako nejvhodnější se jeví propojení ulic Korejská a Hradecká. Dalším cílem je vytvoření přestupního terminálu pro trolejbusové linky č.34 a 36 a Severojižní kolejový diametr.
Návrh řešení úpravy sil. I/43 v úseku Podlesí - Kuřim
Fryčar, David ; Všetečka, Martin (oponent) ; Pavlíček, Jan (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zabývá zpracováním komplexního dopravního řešení v zájmovém území města Kuřimi na stávající silnici I/43 v úseku Česká – Podlesí – Kuřim. Tedy návrhem úpravy této silnice zohledňujícím všechny druhy dopravy – individuální automobilové tranzitující i cílové, veřejné hromadné dopravy a také dopravy z hlediska místních vazeb. Návrh je zpracován ve 4 variantách, jejichž rozdíl je především ve velikosti úprav na stávající silnici I/43. Následně byla vybrána jedna varianta k podrobnějšímu dopracování. Ta představuje návrh řešení v uspořádání 2+1 s mimoúrovňovými křižovatkami Podlesí a Kuřim – východ. Navržené řešení neznemožňuje plánovanou realizaci D43.
Přestavba křižovatky náměstí Míru v Brně
Kolísek, Radomír ; Veselý, Josef (oponent) ; Pavlíček, Jan (vedoucí práce)
Práce se zaměřuje na řešení problému křižovatky se smyčkou tramvaje na náměstí Míru ve městě Brně. Práce dokládá provedení inženýrského průzkumu a navržení šesti základních variant stavebního řešení. Vybrána byla varianta přemísťující tramvajovou smyčku severozápadně, která je technicky zpracována a doložena textovou a výkresovou dokumentací.
Napojení D1 na silniční síť v oblasti Černovické Terasy
Mička, Michal ; Pavlíček, Jan (oponent) ; Všetečka, Martin (vedoucí práce)
Cílem diplomové práce je návrh napojení silniční sítě v prostoru Černovické Terasy na dálnici D1 – jedná se zejména o ulice Průmyslová, Tuřanka, Řípská a Šlapanická. Jde o nalezení optimálního řešení pro místní, regionální i dálkové trasy umožňující především nebytové využití lokality podél dálnice D1. V rámci práce bylo nalezeno 5 variantních řešení, přičemž 1 varianta byla zpracována podrobněji.
Bytový dům
Pavlíček, Jiří ; Dohnal, Jakub (oponent) ; Pěnčík, Jan (vedoucí práce)
Předmětem bakalářské práce je vypracování projektové dokumentace pro provádění stavby bytového domu. Jedná se o samostatně stojící podsklepenou budovu, která je umístěna na obdélníkovém pozemku s rovinným terénem. Objekt je navržen se čtyřmi nadzemními podlažími a jedním podzemním podlažím. Novostavba je vybavena přepravním výtahem pro 8 osob. V podzemním podlaží se nachází technické zázemí objektu a skladovací sklepní kóje pro jednotlivé byty. V nadzemních podlažích je navrženo celkem 12 bytů s odlišností dispozic a velikostí podlahových ploch. Nosný konstrukční systém je stěnový příčný. Spodní stavba je navržena z vodonepropustného betonu tzv. „bílé vany“ tvoří ji železobetonová základová deska a železobetonové suterénní stěny. Horní stavba je vystavěna ze systému Porotherm, který je zateplen fasádním kontaktním systémem ETICS s izolačními deskami z čedičové vlny. Stropní konstrukce jsou řešeny jako monolitické železobetonové desky, schodiště je železobetonové monolitické tříramenné. Fasáda je tvarově členitá v závislosti na navržených částečně otevřených lodžiích. Poslední podlaží ustupuje od líce budovy a vytváří prostorné terasy. Otvory jsou vyplněny dřevěnými okny. Zastřešení bytového domu je řešeno jednoplášťovou plochou střechou s klasickým pořadím vrstev a hydroizolačním souvrstvím ze dvou asfaltových pásů.
Přestupní uzel Brno-Komárov
Odstrčilová, Anna ; Pavlíček, Jan (oponent) ; Všetečka, Martin (vedoucí práce)
Předmětem této bakalářské práce je návrh přestupního uzlu veřejné hromadné dopravy v Brně-Komárově v návaznosti na tramvajovou smyčku, s cílem zvýšení komfortu přestupních vazeb a možností ukončení většího počtu autobusových linek. Studie zahrnuje návrh nové tramvajové i autobusové smyčky a rovněž úpravu pěších tras pro komfortní přestup mezi linkami veřejné hromadné dopravy a snadný pohyb v území. Pozornost je věnována především místním vztahům v řešeném území, které jsou narušeny křižovatkou sběrných komunikací Svatopetrská/Hněvkovského/Černovická. V práci je současně uvažováno také s variantou prodloužení tramvajové trati směrem na jih města. Obsahem bakalářské práce jsou výstupy z dopravních průzkumů provedených pro tyto účely a varianty možných uspořádání nového přestupního uzlu, ze kterých byla na základě multikriteriálního hodnocení vybrána jedna varianta, a ta následně zpracována ve výkresové dokumentaci.
Návrh vedení sběrné místní komunikace s tramvajovou tratí linky č.4 v areálu Zbrojovky v Brně
Kvaček, Ondřej ; Ing. Ladislav Minář CS.c (oponent) ; Pavlíček, Jan (vedoucí práce)
Cílem této diplomové práce je návrh páteřní místní sběrné komunikace s tramvajovou tratí linky č.4, která bude mít za cíl obsloužit přestavbové území průmyslového areálu Zbrojovky a vzájemně propojit Dukelskou třídu a ulici Zábrdovickou. Tato práce je řešena v rozsahu studie. Řešení obslužnosti tohoto území se zakládá na znalosti Územního plánu města Brna, návrzích vedení tramvajových tras získaných od Dopravního podniku města Brna a konzultaci na Odboru dopravy města Brna. Normy a směrnice použité při tvorbě návrhu křižovatky jsou obsaženy v seznamu použitých zdrojů. Práce je vytvořena za pomoci použití programů Autocad Civil 2012, Microsoft Office 2010, AutoTURN 8.1. V této práci bylo pomocí řešení trasy ve variantách dosaženo závěru, že výhodnější je oddělení místní sběrné komunikace od tramvajové trasy, díky čemuž dojde ke kvalitnější obsluze celé oblasti.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 177 záznamů.   1 - 10dalšíkonec  přejít na záznam:
Viz též: podobná jména autorů
5 Pavlíček, Jakub
25 Pavlíček, Jan
1 Pavlíček, Jaroslav
17 Pavlíček, Jiří
3 Pavlíček, Josef
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.