Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 27 záznamů.  začátekpředchozí17 - 26další  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Podnikatelské prostředí, obchodní zvyklosti a kulturní specifika Indie s přihlédnutím ke zkušenostem firmy Adventura, s.r.o.
Švagr, Vojtěch ; Zamykalová, Miroslava (vedoucí práce) ; Přikrylová, Jana (oponent)
Tato práce je seznámením s přitažlivým ekonomickým prostředím a potenciálem trhu Indie nejen pro české podnikatele a firmy. Důležitá je i snaha proniknout do mentality Indů. Respekt a úcta ke kulturám, tzv. mezikulturní vnímaní, je základem mezinárodního jednání a světového obchodu. Teoretická část práce je věnována základním charakteristikám indického teritoria od základních informací po aktuality z politicko-ekonomického dění v regionu. Součástí je i nastínění vztahů a dosavadní bilance mezi Indií a Českou Republikou. V praktické části se práce dále zaměřuji na kulturní odlišnosti a specifika obchodního jednání. Podkladem jsou zkušenosti firmy Adventura s.r.o., která se mimo jiné specializuje na teritorium Indie. Praktické zkušenosti průvodců CK, získané formou anketního šetření, jsou srovnány s publikacemi, které se týkají specifik mezinárodního obchodního jednání s Indy. Cílem práce je zdůraznění nutnosti vnímání kulturních odlišností, a to nejen při snaze firem uplatnit se na indickém trhu, ale i pro zahraniční turisty.
Creating value through brand management- A study on Toyota Ghana limited
Asamoah, Emmanuel Selase ; Král, Petr (vedoucí práce) ; Přikrylová, Jana (oponent)
Důležitý koncept, který prošel významnou transformací je management značky. Značka je základním prvkem pro podnikání, jelikož veškeré faktory, které jsou pro podnikání přínosné jsou na značce závislé. Zvýšená hodnota globálních společností, která je způsobena výsledkem správného řízení značky nesmí být přeceněna. Toyota je jednou z nejúspěšnějších značek na globálním trhu a tato úspěšnost jde i za hranice automobilového průmyslu. Mezi různé automobilové společnosti, které operují v Ghaně, se Toyota zařadila mezi velké hráče. Tato diplomová práce se zabývá způsobem, jak společnosti vytvářejí hodnotu značky správným řízením značky, při použití příkladu společnosti Toyota Ghana limited. Práce se zabývá různými strategiemi řízení značky společnosti Toyota, a jak tyto strategie přispěly k úspěchu této firmy. Některé tyto strategie jsou popsány v této práci. Závěry z této práce ukazují jak se úspěšný management značky pozitivně projevuje na tržním podílu značky.
Identifikace nových trhů pro vozidla TATRA v Jižní Americe
Boháčová, Věra ; Přikrylová, Jana (vedoucí práce) ; Kunčický, Jan (oponent)
Cílem práce je definovat nové možnosti odbytu pro vozidla společnosti TATRA, a.s.v Jižní Americe. Jedná se o utřídění dostupných informací a o výběr těch informací, které by mohly mít pro vedení společnosti význam v procesu rozhodování o obchodních aktivitách. Informace byly získávány z dostupných zdrojů, jako jsou např. statistické údaje či údaje tuzemských či zahraničních proexportních agentur či ministerstev, dále pak související články v periodikách a další zdroje. Práce je rozdělena do několika základních částí. První z nich je teoretická část, ve které se zabývám teoretickými přístupy k mezinárodnímu marketingu. Další částí je praktická část, v níž dochází ke sběru a třídění dostupných informací, následně k analýze a identifikaci odbytových možností pro vozidla TATRA v jednotlivých zemích Jižní Ameriky. Zvolené téma je podnikové, proto byly cíle této práce vytyčeny přímo pro potřeby společnosti TATRA, a.s. ve spolupráci s jejími představiteli.
Komparace německého a českého podnikatelského prostředí
Pour, Jan ; Přikrylová, Jana (vedoucí práce)
Komparace českého a německého podnikatelského prostředí na základě PEST analýzy. Určení klíčových faktorů ovlivňujících působení na daných trzích.
Mezinárodní marketingová strategie firmy Stem Cell Pro
Oudová, Veronika ; Přikrylová, Jana (vedoucí práce)
Cílem této diplomové práce je zhodnocení možností společnosti Stem Cell Pro ke vstupu na zahraniční trh, spolu s nastíněním mezinárodní marketingové strategie, kterou by společnost mohla na daném trhu použít. Práce se věnuje výběru vhodného trhu a volbě vstupu na trh, analyzuje společnost z pohledu mezinárodního postavení a předkládá strategický marketingový mix pro zahraniční trh.
Návrh plánu uvedení středně těžkého plně pohonného civilního vozidla na trh v Evropě
Pařík, Ondřej ; Přikrylová, Jana (vedoucí práce)
Cílem této práce je navržení plánu uvedení středně těžkého plně pohonného civilního vozidla na trh ve Evropě včetně odhadnutí přijatelné prodejní ceny. Práce byla vypracována ve spolupráci se společností Tatra a.s. V textu jsou analyzovány požadavky potencionálních zákazníků a konkurenční pozice vozidla v segmentu středně těžkých terénních nákladních vozů.
"Low-cost" automobily - hrozba nebo příležitost pro Evropu?
Ekslerová, Vladěna ; Přikrylová, Jana (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá fenoménem low-cost automobilů (do 8 000 ?) a jejich perspektivě pro evropský trh: do jaké míry je evropský trh pro prodej low-cost automobilů (LCA) perspektivní? Jak by měl LCA pro evropský trh vypadat? Jaké jsou klíčové faktory úspěchu? První část pojednává o LCA obecně (vývoj, výroba, ziskovost), druhá část se věnuje jejich přítomnosti globálně, třetí část je strategickou analýzou evropského automobilového trhu z pohledu výrobce LCA.
Tržní příležitosti firmy Hamé na trzích Bulharska a Rumunska
Šubrt, Vít ; Přikrylová, Jana (vedoucí práce)
Práce vychází z historie a vývoje firmy Hamé a hodnotí její úspěchy a potenciální možnosti na východoevropských trzích Rumunska a Bulharska. Oba trhy zkoumá pomocí PEST analýzy a na základě jejích výstupů je provedena SWOT analýza obou trhů, zhodnocení současné strategie a návrh možných kroků do budoucna.
Analýza postavení zdravotních pojišťoven ve zdravotním systému ČR
Přikrylová, Jana ; Písař, Pavel (vedoucí práce) ; Czesaný, Slavoj (oponent)
Předmětem bakalářské práce je analyzovat současné postavení zdravotních pojišťoven ve zdravotním systému České republiky. V práci nejprve charakterizuji jednotlivé zdravotnické systémy, které fungují ve světě. Dále se zabývám systémem zdravotnictví u nás, jeho vývojem, financováním a zejména rolí zdravotních pojišťoven v tomto systému. Zvláštní pozornost věnuji zdravotnímu pojištění, které je hlavním příjmem zdravotních pojišťoven a způsobu jeho přerozdělování. Analyzuji problémy systému veřejného zdravotního pojištění a potažmo zdravotních pojišťoven. V další části se zabývám zdravotním systémem v USA, kde zdravotní pojištění je dobrovolné a je postaveno na komerčním základě, zatímco v ČR je veřejné všeobecné zdravotní pojištění, které je povinné. Porovnávám výhody a nevýhody zdravotnického systému v ČR a v USA, a na základě této analýzy dokáži, že český zdravotnický systém je ekonomicky nestabilní, dochází k plýtvání, jelikož pacient nemá možnost vybrat si péči podle kvality a ceny, dochází ke snižování dostupnosti zdravotnických služeb, pacienti nemají možnost připlatit si za kvalitnější službu, i když na to mají peníze. Závěrem na základě rozboru fungování těchto dvou systémů naznačuji, jakým směrem by se mohla ubírat reforma zdravotnictví u nás.
Event marketing a jeho místo v rámci nových směrů marketingových komunikací
Baumann, Jan ; Mikeš, Jiří (vedoucí práce) ; Přikrylová, Jana (oponent)
Diplomová práce se zabývá problematikou event marketingu. Kromě charakteristiky a vymezení pojmu event marketing pojednává o event marketingu v kontextu marketingového a komunikačního mixu. Dále je diskutována problematika měření úspěšnosti event marketingu. Stěžejní část práce tvoří šestá kapitola, jež se zabývá novými nástroji marketingové komunikace, analyzuje jejich pozitiva a negativa a provádí komparaci a jejich vymezení vůči event marketingu. Následuje část věnovaná deskripci trendů v event marketingu a jejich extrapolací v dlouhodobém časovém horizontu. Práce je doplněna případovou studií, jež analyzuje event marketingovou kampaň společnosti Volvo. Závěr je věnován shrnutí nejdůležitějších poznatků a možnostem jejich aplikovatelnosti v prostředí České Republiky.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 27 záznamů.   začátekpředchozí17 - 26další  přejít na záznam:
Viz též: podobná jména autorů
1 Přikrylová, Jaroslava
4 Přikrylová, Jiřina
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.