Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 175 záznamů.  předchozí11 - 20dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Analýza internetového obchodu prezentujícího se přes sociální sítě
Pichová, Michaela ; Přibil, Jiří (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá analýzou nákupního procesu v internetovém obchodě prezentujícím se zejména skrze sociální sítě (Facebook a Instagram). Internet, a především sociální sítě jsou v dnešní době velmi populární, podobně je tomu s nakupováním přes internet. Cílem práce je otestovat jednoduchost a přehlednost nákupního procesu a zhodnotit profil na sociální síti Facebook. V teoretické části jsou kapitoly popisující internet obecně, možnosti podnikání na internetu a sociální sítě. Hodnocení profilu na sociální síti je realizováno prostřednictvím webové aplikace LikeAlyzer. Dále je součástí práce představení nástroje eye-tracking, který je poté použit k provedení praktické části práce. Výsledky jsou zobrazeny ve formě heatmap (jeden ze způsobů zobrazení výsledků), které jsou doplněny poznatky získanými z krátkých dotazníků.
Elektronické služby pro občany
Hejdusová, Kateřina ; Přibil, Jiří (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zaměřuje na téma elektronických služeb, které jsou ze strany veřejné správy poskytovány občanům. Práce se zaměřuje především na služby poskytované v České republice. Cílem práce je zhodnocení současné situace v oblasti elektronických služeb veřejné správy, které jsou v České republice nabízeny, a navržení několika opatření, která by mohla aktuální stav zlepšit. Zhodnocení je provedeno metodou komparace nabízených služeb v České, Estonské a Finské republice. Vlastnosti služeb jsou hodnoceny za použití pětifázového modelu zralosti a principů benchmarkingu. U služeb v České republice, které jsou na základě srovnání vyhodnoceny jako chybějící nebo nedostatečně kvalitní, jsou navrženy kroky, které by měly vést k odstranění jejich nedostatků.
Proces výběru optimálního ERP systému
Svoboda, Petr ; Přibil, Jiří (vedoucí práce)
Práce má za cíl vytvořit praktický návod, jak si vybrat optimální ERP systém pro menší nevýrobní společnosti. Vnitropodnikový systém je velmi komplexní věc, která se diametrálně odlišuje co do velikosti podniku a jeho aktivit, proto bude její praktická část šitá na míru konkrétní společnosti. Zkoumaná otázka bude, zda může ERP poskytované zdarma plně nahradit placené systémy pro menší společnosti. Pro účely práce jsem navrhl vlastní prozákaznicky orientovaný model, který v praktické části otestuji. Pomocí fází analýzy, specifikace a validace dospěji k multikriteriálnímu rozhodování a pokusím se z původního průřezu ERP systémů na trhu vybrat optimální systém v rámci rozpočtového omezení. Mezi poptávané systémy jsem zahrnul jak COTS systémy, open-source, tak i vývoj nového.
Analýza možností realizace tiskového řešení
Nosek, Miloš ; Přibyl, Vladimír (vedoucí práce) ; Přibil, Jiří (oponent)
Cílem práce je spojení získaných izolovaných znalostí z jednotlivých předmětů do logického celku, který bude tvořit systém pro správu IT služeb včetně transparentního manažerského rozhodování. Hodnota zmíněného řešení spočívá v propojení znalostí z rámce ITIL, z posledního vývoje v oblasti outsourcingu a z manažerského rozhodování. K dosažení výsledku bude nezbytné pracovat s kvantitativními i kvalitativními daty, která budou vyjádřena v podobě IT služby. IT službou bude tiskové řešení. Nejlepší varianta řešení bude vybrána pomocí zvolené transparentní metody pro podporu rozhodování. Představený postup je možno zobecnit a využít pro návrhy a posuzování dalších IT služeb.
Analýza vybraného e-shopu z hlediska User Experience a User Interface
Trachtová, Monika ; Přibil, Jiří (vedoucí práce) ; Novák, Michal (oponent)
Hlavním cílem diplomové práce je volba varianty více uživatelsky přívětivějšího eshopu. Tohoto zjištění je docíleno pomocí několika metod testování. Jelikož se jedná o téma uživatelského prožitku a uživatelského rozhraní, pojmy této tématiky jsou v práci více přiblíženy pro lepší pochopení následného testování. Dalším přiblíženým tématem jsou i metody testování, využité pro zajištění cíle práce. Klíčovou částí diplomové práce je část praktická, která se zabývá již zmíněným testováním dvou variant e-shopů. E-shopy jsou testovány pomocí metod pětisekundového testu, eyetrackingového měření, které se stává pro práci nejdůležitějším testováním, ústním dotazníkem a doplňujícími emočními kartami. Pomocí eye-trackingového měření jsou získány zrakové mapy, které vykreslují zrakové pole každého respondenta. Veškeré výsledky jsou zpracovány, analyzovány a následně interpretovány do konečného výsledku.
Analýza webových stránek vybraných vysokých škol
Zahradníková, Aneta ; Přibil, Jiří (vedoucí práce) ; Novák, Michal (oponent)
Tato diplomová práce analyzuje webové stránky vysokých škol. Webové stránky mají v dnešní době pro vysoké školy stále zvyšující se důležitost. Vybrané webové stránky jsou hodnoceny zejména z hlediska jejich použitelnosti. Dobře použitelné stránky nenu-tí jejich uživatele zbytečně přemýšlet. Teoretická část představuje marketingovou ko-munikaci vzdělávacích institucí a teorii webových stránek. Na webové stránky je nahlí-ženo právě z hlediska použitelnosti. Dále jsou rozebrány jednotlivé metody. Webové stránky jsou hodnoceny pomocí uživatelského testování s eye-trackingem, metody SWET a kufrového testu. Na základě těchto testování jsou webové stránky bodovány a hodnoceny. Závěrem je zhodnocena celková použitelnost webových stránek, porovná-ny soukromé a veřejné školy a porovnány výsledky s umístěním v žebříčku nejlepších vysokých škol.
Návrh informačního systému pro osobní trenéry
Matoušová, Zuzana ; Přibyl, Vladimír (vedoucí práce) ; Přibil, Jiří (oponent)
V této práci je navržen informační systém pro osobní trenéry na základě požadavku zákazníka. Návrh je zaměřen především na specifikaci sytému z pohledu uživatele. Nejprve je proveden sběr uživatelských požadavků a nadále je sestaven Use Case diagram a sepsána jeho specifikace. Pro návrh struktury databáze je využito ER diagramu. V závěrečné části se nachází odhad vhodné evoluce systému a ekonomická analýza příjmů z reklam.
Implementace informačního systému v nadnárodní společnosti
Čurda, Matěj ; Přibyl, Vladimír (vedoucí práce) ; Přibil, Jiří (oponent)
Cílem této práce je evaluace implementace nového informačního systému v jedné nadnárodní společnosti. Dílčím cílem je pak vyhodnocení outsourcingového vztahu ve společnosti. V práci je detailně popsán impakt implementace a současný stav podnikání se zaměřením na informační systémy a jejich limity. K tomu patří i deskripce vztahu s outsourcingovou společností. To je vyhodnoceno a za pomoci interní expertízy z různých oblastí společnosti, s využitím interních statistik, je vyvozeno, že implementace byla úspěšná. Přínosem práce je praktická ukázka komplexnosti změny informačního systému a systémů obecně v nadnárodní společnosti.
Ergonomie v procesu vzdělávání
Lovnianska, Mária ; Přibil, Jiří (vedoucí práce) ; Váchová, Lucie (oponent)
Cieľom bakalárskej práce je vytvoriť návrh modernizácie počítačovej učebne na základnej škole s implementáciou ergonomických zásad. Teoretická časť popisuje históriu ergonómie a zahrňuje jej definíciu, význam, ciele a oblasti. Predkladá časť legislatívy, ktorá sa zaoberá ergonómiou a školskými zariadeniami. Bližšie sa zaoberá ergonómiou v školstve so zameraním na ergonómiu počítačovej učebne. Pojednáva o charakteristikách pracovného prostredia, o vybavení a usporiadaní počítačovej učebne a venuje sa druhom sedenia, zdravotným problémom súvisiacim s prácou pri počítači a ich prevenciou. Praktická časť vznikla syntézou teoretických poznatkov, výsledkov analýzy dotazníka a rezultátu analýzy súčasného stavu počítačovej učebne. Záver práce tvorí samotný návrh optimálneho rozloženia pracovných staníc, súhrn hlavných parametrov, rozmerov a vlastností prvkov počítačovej učebne.
Marketingová komunikace firmy Prague Free Tour
Gyürkeová, Denisa ; Přibil, Jiří (vedoucí práce) ; Gunina, Daria (oponent)
Bakalářská práce se zabývá marketingovou komunikací firmy Prague Free Tour. Daná problematika je nejprve rozebrána teoreticky metodou literární rešerše. V druhé části jsou zjištěné poznatky aplikovány na firmu, která je předmětem zkoumání. Cílem práce je pomocí empirického výzkumu zhodnotit nástroje marketingové komunikace firmy Prague Free Tour a na základě zjištěných výsledků podat firmě doporučení na zlepšení komunikační strategie. Došlo k potvrzení hypotézy, že pokud firma Prague Free Tour investuje do venkovní reklamy 0,- Kč, klesne počet zákazníků maximálně o 20 %.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 175 záznamů.   předchozí11 - 20dalšíkonec  přejít na záznam:
Viz též: podobná jména autorů
1 Přibil, Jan
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.