Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 6 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Využití metody McKenzie u vertebrogenních poruch v oblasti bederní páteře
Novotná, Romana ; Němeček, Ondřej (vedoucí práce) ; Molnár, Petr (oponent)
83 ANOTACE Autor: Romana Novotná Instituce: Rehabilitační klinika Lékařská fakulta v Hradci Králové Název práce: Využití metody McKenzie u vertebrogenních poruch v oblasti bederní páteře Vedoucí práce: Mgr.Ondřej Němeček Počet stran: 106 Počet příloh: 8 Rok obhajoby: 2013 Klíčová slova: vertebrogenní onemocnění, metoda McKenzie, výzkumné šetření, pacienti Bakalářská práce se zabývá využitím metody McKenzieho u vertebrogenních obtíží v oblasti bederní páteře. Teoretická část práce pojednává o anatomických a kineziologických souvislostech, vertebrogenních onemocněních, diagnostických a terapeutických postupech a metodě McKenzieho. Speciální část práce se zabývá výzkumným šetřením efektivity této metody při terapii vertebrogenních obtíží. Dílčími cíli výzkumného šetření bylo zjistit vliv této metody na snížení intenzity bolesti a její vliv při zvládání aktivit běžného denního života. Zkoumaný vzorek tvořili pacienti s bolestmi zad, kteří se po dobu dvou měsíců ambulantně léčili na rehabilitačním oddělení polikliniky.
Využití metody McKenzie u vertebrogenních poruch v oblasti bederní páteře
Novotná, Romana ; Němeček, Ondřej (vedoucí práce) ; Molnár, Petr (oponent)
83 ANOTACE Autor: Romana Novotná Instituce: Rehabilitační klinika Lékařská fakulta v Hradci Králové Název práce: Využití metody McKenzie u vertebrogenních poruch v oblasti bederní páteře Vedoucí práce: Mgr.Ondřej Němeček Počet stran: 106 Počet příloh: 8 Rok obhajoby: 2013 Klíčová slova: vertebrogenní onemocnění, metoda McKenzie, výzkumné šetření, pacienti Bakalářská práce se zabývá využitím metody McKenzieho u vertebrogenních obtíží v oblasti bederní páteře. Teoretická část práce pojednává o anatomických a kineziologických souvislostech, vertebrogenních onemocněních, diagnostických a terapeutických postupech a metodě McKenzieho. Speciální část práce se zabývá výzkumným šetřením efektivity této metody při terapii vertebrogenních obtíží. Dílčími cíli výzkumného šetření bylo zjistit vliv této metody na snížení intenzity bolesti a její vliv při zvládání aktivit běžného denního života. Zkoumaný vzorek tvořili pacienti s bolestmi zad, kteří se po dobu dvou měsíců ambulantně léčili na rehabilitačním oddělení polikliniky.
Zdanění alkoholických nápojů ve skandinávských zemích
Novotná, Romana ; Kubátová, Květa (vedoucí práce) ; Morávková, Jana (oponent)
Předmětem této diplomové práce je analýza systému zdanění alkoholických nápojů ve skandinávských zemích. Hlavním cílem práce je porovnat zdanění alkoholických nápojů ve skandinávských zemích se zdaněním ve zbytku Evropské unie. První část práce je teoretická a je zaměřena na definování pojmů daňová konkurence, koordinace a harmonizace daní. Součástí je i samotná úprava harmonizace spotřebních daní z alkoholických nápojů vycházející ze směrnic Evropské unie. Druhá část se týká konzumace alkoholických nápojů a zabývá se historickým hlediskem, změnami ve struktuře spotřeby a ve výši spotřeby ve skandinávských zemích. Třetí část se zabývá zdaněním alkoholických nápojů, jeho vývojem a odlišnostmi ve skandinávských zemích v porovnání s ostatními státy Evropské unie. Ve druhé i ve třetí části je provedena analýza dat prostřednictvím testů statistických hypotéz a výpočtu variačního koeficientu. Čtvrtá část obsahuje zhodnocení. Práce je provedena metodami deskriptivními, výzkumnými, analytickými, komparativními a metodami matematické statisticky. Hlavním výstupem práce je zjištění, že u všech druhů zkoumaného alkoholu, kromě lihovin, existuje rozdílná (u tichého vína a meziproduktů dokonce velmi rozdílná) úroveň zdanění ve skandinávských zemích a v ostatních zemích Evropské unie.
Marketingová strategie firmy ŽĎAS na vybraných zahraničních trzích
Novotná, Romana ; Klosová, Anna (vedoucí práce) ; Tlustý, Antonín (oponent)
Bakalářská práce se zabývá marketingovou strategií firmy ŽĎAS na mezinárodních trzích. Práce je rozdělena do čtyř částí. První část je věnována teoretické rovině marketingové strategie. Po ní následuje praktická část, která začíná představením firmy ŽĎAS. Ve třetí části je analyzována marketingová strategie firmy z hlediska jednotlivých nástrojů marketingového mixu. Výchozím podkladem jak pro zkoumání marketingové strategie firmy, tak i pro její následné zhodnocení, které je obsahem poslední části, jsou zpracované přehledy obchodních případů z posledních pěti let.

Viz též: podobná jména autorů
12 NOVOTNÁ, Radka
8 NOVOTNÁ, Renata
7 NOVOTNÁ, Romana
2 Novotná, Radana
12 Novotná, Radka
1 Novotná, Radmila
8 Novotná, Renata
8 Novotná, Renáta
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.