Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 266 záznamů.  začátekpředchozí188 - 197dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Nalezení tržní hodnoty Drůbežářského závodu Klatovy, a.s. k 1. lednu 2014
Novák, Michal ; Heřman, Jan (vedoucí práce) ; Kislingerová, Eva (oponent)
Diplomová práce se zabývá oceněním společnosti Drůbežářský závod Klatovy, a.s., který sídlí v Klatovech a velikostí se řadí mezi největší zpracovatele českého drůbežího masa v České republice. Cílem diplomové práce je prostřednictvím komplexního řešení, tj. podchycení a vyhodnocení hlavních atributů, které podstatným způsobem ovlivňují, či by mohly ovlivnit tržní hodnotu podniku k 1. lednu 2014, jež z definice Mezinárodních oceňovacích standardů vychází jako odhad. Nalezená hodnota bude odrážet vliv vstupu strategického partnera. Účel ocenění, které bude nezávisle provedeno dvěma přístupy -- metodou DCF APV a metodou kapitalizovaných čistých výnosů při propočtu výnosové hodnoty paušální metodou, která spočívá přímo ve zjištění hodnoty pro vlastníky. Výsledná hodnota je následně stanovena v intervalu hodnot jedné tržní kmenové akcie k datu ocenění. Diplomová práce pro lepší orientaci čtenáře v textu se strukturuje do sedmi kapitol, které zahrnují základní profil podniku, strategickou analýzu, finanční analýzu, generátory hodnoty, sestavení finančního plánu, ocenění a posléze kompletní souhrnné ocenění spolu s analýzou citlivosti na změnu nákladů kapitálu. Uvedené tematické celky se dále člení na podkapitoly. Napříč textem jsou využívány mimo jiné pokročilé statistické metody spolu se statistickým programem R, které mají posloužit k úspěšnému naplnění vytčeného cíle.
Telemarketing jako efektivní nástroj marketingové komunikace
Juránek, Patrik ; Kincl, Tomáš (vedoucí práce) ; Novák, Michal (oponent)
Tato práce se skládá z části teoretické a praktické. Teoretická část je zaměřena na popis telemarketingu a jeho druhů. Následně se věnuji databázovému marketingu od budování databáze, přes typy databázového marketingu až po data mining. Pro efektivní telemarketing je důležité využívat Pro efektivní telemarketing je důležité aby byly využívány různé nástroje, specifické formy hovorů, znalost struktury telefonního rozhovoru a umět jednat v obtížných situacích se zákazníky. Nedílnou součástí je i spravedlivý systém odměňování a dobře nastavené výběrové řízení. Podstatou praktické části je aplikace získaných teoretických poznatků na operátory a vedoucí pracovníky telemarketingových agentur. Výsledky provedeného dotazníkového výzkumu jsou interpretovány s cílem zanalyzovat za jakých podmínek je telemarketing efektivním nástrojem marketingové komunikace. Dosažená zjištění jsou následně využita pro formulaci vhodných doporučení.
Analytický pohled na využívání Facebooku žáky ZŠ ve věku 9-15 let
Komorousová, Kateřina ; Novák, Michal (vedoucí práce) ; Kincl, Tomáš (oponent)
Diplomová práce se zabývá mírou využívání Facebooku žáky od 9 do 15 let z vybraných základních škol v Praze, Brně a Ostravě. Práce má za cíl odkrýt nové trendy v komunikaci dětí a pubescentů. Sekundárním cílem je predikce vývoje využívání Facebooku v budoucnu. Práce je tvořena částí teoretickou a praktickou. Teoretická část vysvětluje, k čemu Facebook slouží, kdo jsou jeho uživatelé. Zmiňuji zde i teorie o zániku Facebooku. Uvedena je i psychologická a sociální charakteristika dětí a pubescentů, jejich komunikace, a to jak tváří v tvář, tak i virtuální. Praktická část je zaměřena na vlastní analýzu využívání Facebooku zmíněnou skupinou, tj. zabývá se především stanovením výzkumné otázky a hypotéz, výsledky dotazníkového šetření a jejich diskuzí.
Metody eye-trackingu za použití DIY (do it yourself) zařízení a open-source software
Bajer, Ondřej ; Novák, Michal (vedoucí práce) ; Jiroušek, Radim (oponent)
Hlavním cílem je komparace komerčního zařízení pro eye trackingovou analýzu se sestrojeným zařízením metodou DIY (Do it yourself) ve zvoleném prostředí. Práce ob-sahuje základní analýzu metod eye trackingu, nabízí výčet zařízení vhodných pro kom-paraci, či okrajově výčet alternativ. Významná část práce se zaobírá samotnou stavbou DIY trackeru. Komparace je provedena na základě experimentálního měření komerční-ho produktu a DIY zařízení, s výsledkem, že ve vybraných podmínkách lze DIY zařízení požít, jelikož je srovnatelné s komerčním produktem. Jedna z podkapitol je tak věnována úvaze o aplikaci DIY. V poslední částí práce je za-řízení použito k analýze reálně zadaného objektu konkrétně outdoor - print reklamy pivovaru Zubr s konečným hodnocením.
Klasifikační analýza emocionálních apelů na vzorku českých televizních reklam
Káčerková, Radka ; Novák, Michal (vedoucí práce) ; Jordan, Michal (oponent)
Abstrakt: Kvalifikační práce pojednává o možnostech použití emocí v reklamě. Hlavním cílem práce bylo klasifikovat a definovat emoce a emocionální apely v souvislosti s jejich použitím v marketingu. Práce se zaměřila hlavně na emocionální apely v české televizní reklamě a odhalila, jakým způsobem reklamy tyto apely využívají. Pro tyto účely byla stanovena výzkumná otázka, která se zabývala tím, jaké druhy emocionálních apelů se v reklamách vyskytují nejčastěji. Analyzovaný výzkumný vzorek 150 televizních reklam byl rozdělen do homogenních skupin dle jednotlivých odvětví a zkoumán pomocí kvantitativní obsahové analýzy. Veškeré zjištěné poznatky a výsledky ukázaly, že emocionální apely jsou podstatnou částí televizních reklam, ale spíše jako druhotné vedlejší faktory doplňující celkové reklamní poselství. Klíčová slova: Emoce, marketing, reklama, reklamní apely, emocionální apely
Kulturní aspekty mezinárodní marketingové komunikace společností L'Oréal a Oriflame
Kredatusová, Petra ; Novák, Michal (vedoucí práce) ; Štrach, Pavel (oponent)
Diplomová práce se zabývá kulturními odlišnostmi a jejich vlivem na použití marketingových nástrojů konkrétních společností na různých trzích. Práce hodnotí, jakým vlivem se podílí kulturní prostředí na komunikaci společností se spotřebiteli. Analyzovány jsou webové stránky společnosti L'Oréal a webové stránky vybraných značek spotřební kosmetiky pod společnost L'Oréal spadající, a to pro americký, indický a čínský trh. Dále jsou analyzovány katalogy společnosti Oriflame pro indický, čínský a německý trh. Analýza vybraných marketingových nástrojů obou společností se opírá především o poznatky Geerta Hofstedeho a výzkumy na jeho práci navazující a o poznatky Edwarda T. Halla. Analýza odhalila u obou společností nedostatky při adaptaci marketingových nástrojů v různém kulturním prostředí, a proto byl společnostem doporučen návrh tvorby koncepce, která tyto nedostatky pomůže odstranit a zaručí tak lepší přizpůsobení marketingových nástrojů v odlišném kulturním prostředí.
Aplikace metod internetového marketingu a jejich vliv na návštěvnost webu HradecŽije.cz
Krásný, Daniel ; Novák, Michal (vedoucí práce) ; Kincl, Tomáš (oponent)
Cílem práce je aplikace vybraných metod internetového marketingu, posouzení jejich efektivity a vlivu na návštěvnost regionálního webu. Vzhledem k omezenému rozpočtu je práce zaměřena především na levné způsoby aplikace internetového marketingu. V teoretické části student nejprve představí jednotlivé techniky, kterými se bude nadále zabývat. V té praktické pak odhalí výchozí situaci regionálního webu, včetně specifik návštěvnosti. Po popsání a aplikaci marketingových změn pak bude rok po úvodní ana-lýze zjišťovat odlišnosti a vývoj návštěvnosti zmíněného webu. Závěr se pak ponese i v duchu praktických marketingových doporučení pro regionální web.
Preference médií v různých kulturách
Hořínková, Adéla ; Kincl, Tomáš (vedoucí práce) ; Novák, Michal (oponent)
Tato práce se zabývá souvislostmi mezi kulturou a médii, která lidé z dané kultury využívají. Do výzkumu jsou zahrnuta nejrozšířenější média současnosti. Jedná se o noviny, rozhlas, televizi a internet. Kultura je zde posuzována z pohledu Hofste-deho pěti kulturních dimenzí, kterými jsou vzdálenost moci, individualismus a kolektivismus, maskulinita a femininita, vyhýbání se nejistotě a dlouhodobá a krát-kodobá orientace. Ke zjištění výsledků bylo použito metody chí-kvadrátu a Pearsonových adjustovaných reziduí. Zkoumaná data pro kvantitativní výzkum pochází z projektu Mindreader od mediální společnosti Mindshare, který probíhal v roce 2012.
Analýza marketingové komunikace telekomunikačních společností na českém masmediálním trhu
Roll, Jan ; Novák, Michal (vedoucí práce) ; Haucková, Marta (oponent)
Práce předkládá stručný přehled poměrů panujících na českém masmediálním trhu. Konkrétně se zaměřuje na marketingovou komunikaci společností, které poskytují hlasové a datové služby nebo připojení k internetu. Nejedná se pouze o úzkou skupinu ně-kolika největších společností, ale o celou profesní kategorii, která vychází z mezinárodní standardizace NACE EU/CZ: Poskytování hlasových služeb a přenos dat, poskytování přístupu k internetu. Není proto nouze o případy, ve kterých se mezi velké společnosti může dostat i menší regionální firma, které bude mít klíčový vliv na situaci v rámci zkoumaného masmédia. V práci jsou zaznamenány marketingové kampaně realizované prostřednictvím televizního vysílání, tisku, rozhlasového vysílání a internetu.
Využití nástrojů projektového managementu v event managementu
Sadílek, Tomáš ; Novák, Michal (vedoucí práce) ; Přibil, Jiří (oponent)
Cílem práce je zjistit možnosti a reálné využívání nástrojů projektového manage-mentu v event managementu, tedy sféře založené na projektovém přístupu, ale zároveň velmi dynamické a proměnlivé i v samotném průběhu realizace. Práce se zaměřuje na softwarovou podporu řízení projektů a projektových týmů, které lze aplikovat na event management Veškeré zkoumání je prováděno za účelem volby optimálního nástroje pro realizaci volnočasové události pro veřejnost Ladronkafest. K výběru je využito vícekriteriálního hodnocení variant, kterému předchází kon-zultace s pracovníky v oboru event managementu. Vybraný software byl testován na události menšího rozsahu. Tím uživatelé objevili určité zápory vítězného pro-gramu a rozhodli se jej nepoužívat.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 266 záznamů.   začátekpředchozí188 - 197dalšíkonec  přejít na záznam:
Viz též: podobná jména autorů
97 NOVÁK, Martin
10 NOVÁK, Matěj
86 NOVÁK, Michal
27 NOVÁK, Miroslav
7 Novák, M.
34 Novák, Marek
97 Novák, Martin
1 Novák, Martin Bc.
1 Novák, Matouš
8 Novák, Matyáš
4 Novák, Matúš
10 Novák, Matěj
11 Novák, Michael
11 Novák, Milan
1 Novák, Milan Bc.
10 Novák, Miloslav
1 Novák, Miloš
53 Novák, Mirko
27 Novák, Miroslav
2 Novák, Miroslav,
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.