Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 60 záznamů.  1 - 10dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Automatický systém centrální cirkulace vzduchu
Nedoma, Pravoslav ; Pavlík, Michal (oponent) ; Havlíček, Tomáš (vedoucí práce)
Projekt se zabývá návrhem a realizací zařízení pro ovládání systému centrálního větrání a distribuce vzduchu. Řídící jednotka vyhodnocuje kvalitu vzduchu v obytných místnostech a zajišťuje automatickou výměnu vzduchu. Pro regulaci je použito mikroprocesorové řízení spolu se servopohony klapek a regulací ventilátoru. Projekt je zaměřen na vyhodnocování koncentrace oxidu uhličitého a detekce vzniku požáru v objektu. Řídící jednotka spolupracuje a komunikuje po datové sběrnici s již navrženou ovládací jednotkou teplovodního vytápění. Celý systém je možné připojit pomocí ethernetové sítě k PC a vyhodnocovat tak jeho stav.
Inteligentní řídící jednotka teplovodního vytápění
Nedoma, Pravoslav ; Pavlík, Michal (oponent) ; Havlíček, Tomáš (vedoucí práce)
Projekt se zabývá návrhem řídící jednotky pro regulaci teplovodního vytápění. Zaměřuje se na mikroprocesorové řízení a použití digitálních teplotních senzorů. Systém řídí průběh regulace s ohledem na proměnné klimatické podmínky a uživateli umožňuje nezávisle na sobě nastavit požadovanou teplotu v jednotlivých místnostech. Údaje o stavu regulace jsou zobrazovány na LCD displeji 4x16 znaků a rovněž na PC prostřednictvím USB portu nebo bezdrátového přenosu Bluetooth a příslušného softwaru.
Research Report Influence of Vehicle Assistant System on Track keeping
Nedoma, P. ; Herda, Z. ; Plíhal, Jiří
Presented results describe different methods for the evaluation of car stability in lateral direction. Due to the significant differences between the tests, uniform methodology for recognizing the drives with ESC and without it was not determined. Two different methods for the drive on the circle and VDA were proposed instead. For evaluation criteria of vehicle stability with respect to base measured quantities, was used model with weight functions.
Validation of comprehensive energy management system based on cloud-sourced information
Nedoma, P. ; Herda, Z. ; Franc, Z. ; Plíhal, Jiří
The main research activity was devoted to develop an application that would enable testing interface between OIKOS board (based on the AURIXTM) and the dissemination module represented by Skoda vehicle demonstrator through serial port RS232. The testing was based on sending the GPS coordinates to the OIKOS unit and receiving recommended speed profile for the given track. While dissemination unit has received GPS coordinates, AURIX chip has sent back messages with prediction of possible speed profile. Further tasks included verification other forms of transmission, such as Wi-Fi, Bluetooth, Ethernet.\n\n
VÝVOJ ADAPTIVNÍHO INTERAKTIVNÍHO SYSTÉMU PRO ZVÝŠENÍ BEZPEČNOSTI OSÁDKY VOZIDEL A JEHO VYUŽITÍ PRO HODNOCENÍ POVRCHOVÝCH VLASTNOSTÍ VOZOVEK
Kudrna, J. ; Plíhal, Jiří ; Nedoma, P. ; Herda, Z. ; Kozák, P.
On board měření povrchových vlastností vozovky pozemní komunikace může výrazně přispět ke zvýšení bezpečnosti silničního provozu. Tento příspěvek popisuje koncept systému vyhodnocujícího součinitel tření a povrchové nerovnosti vozovky na základě dat zaznamenávaných běžnými vozidlovými senzory. Koncept obsahuje dvě na sobě nezávislé části: deterministický model pohybu vozidla a stochastickou analýzu korelací odchylek modelu a povrchových koeficientů na základě dat z testovacích jízd.
Představení projektu E_VECTOORC
Machan, Jaroslav ; Nedoma, Pavel ; Plíhal, Jiří
Tento příspěvek přináší stručné představení výzkumného projektu E-VECTOORC financovaného 7. rámcovým programem Evropského společenství jako součást evropské Iniciativy za zelené automobily. Projekt je zaměřen na řízení krouticího momentu jednotlivých kol elektromobilu za podmínek jízdy na a mimo pozemní komunikaci. Cílem projektu je vyvinout a integrovat různé asistenční vozidlové systémy, jako například ABS, ESP, řízení hnací síly a přenášeného krouticího momentu včetně pokročilých asistenčních systémů pro řidiče pro plně elektrická vozidla s různými koncepcemi umístění pohonných jednotek. Tříletý projekt je řešen konsorciem partnerských společností a výzkumných institucí Univerzita v Surrey, Technická univerzita v Ilmenau, Jaguár Land Rover, Flanders' Drive, Inverto, Fundacion CIDAUT, Instituto Tecnológico de Aragón, ŠKODA AUTO a.s., VIF a TRW.
Představení projektu icompose - integrované řízení sdruženého pohonu a duálního zdroje energie u plně elektrických vozidel
Machan, Jaroslav ; Nedoma, Pavel ; Plíhal, Jiří
Tento příspěvek přináší stručné představení výzkumného projektu iCOMPOSE financovaného 7. rámcovým programem Evropského společenství jako součást evropské Iniciativy za zelené automobily. Cílem projektu je vytvořit jednotný koncept kontrolního systému řízení spotřeby energie pro různé konfigurace pohonného systému (s jedním nebo více elektromotory a jedním či dvěma systémy skladování energie), což umožňuje zvýšit energetickou účinnost, jízdní vlastnosti, bezpečnost a pohodlí FEV. Projekt je řešen konsorciem partnerských společností a výzkumných institucí Kompetenzzentrum - Das virtuelle Fahrzeug ,Forschungsgesellschaft mbH; Univerzita v Surrey; Lotus Cars Limited; ŠKODA AUTO a.s., Flanders' Drive; Hutchinson SA, AVL List GmbH, Infineon Technologies AG; Fraunhofer- Gesellschaft zur Förderung der angewandten Forschung E.V.
Automatický systém centrální cirkulace vzduchu
Nedoma, Pravoslav ; Pavlík, Michal (oponent) ; Havlíček, Tomáš (vedoucí práce)
Projekt se zabývá návrhem a realizací zařízení pro ovládání systému centrálního větrání a distribuce vzduchu. Řídící jednotka vyhodnocuje kvalitu vzduchu v obytných místnostech a zajišťuje automatickou výměnu vzduchu. Pro regulaci je použito mikroprocesorové řízení spolu se servopohony klapek a regulací ventilátoru. Projekt je zaměřen na vyhodnocování koncentrace oxidu uhličitého a detekce vzniku požáru v objektu. Řídící jednotka spolupracuje a komunikuje po datové sběrnici s již navrženou ovládací jednotkou teplovodního vytápění. Celý systém je možné připojit pomocí ethernetové sítě k PC a vyhodnocovat tak jeho stav.
Inteligentní řídící jednotka teplovodního vytápění
Nedoma, Pravoslav ; Pavlík, Michal (oponent) ; Havlíček, Tomáš (vedoucí práce)
Projekt se zabývá návrhem řídící jednotky pro regulaci teplovodního vytápění. Zaměřuje se na mikroprocesorové řízení a použití digitálních teplotních senzorů. Systém řídí průběh regulace s ohledem na proměnné klimatické podmínky a uživateli umožňuje nezávisle na sobě nastavit požadovanou teplotu v jednotlivých místnostech. Údaje o stavu regulace jsou zobrazovány na LCD displeji 4x16 znaků a rovněž na PC prostřednictvím USB portu nebo bezdrátového přenosu Bluetooth a příslušného softwaru.
PŘEDSTAVENÍ PROJEKTU ICOMPOSE - INTEGROVANÉ ŘÍZENÍ SDRUŽENÉHO POHONU A DUÁLNÍHO ZDROJE ENERGIE U PLNĚ ELEKTRICKÝCH VOZIDEL
Machan, J. ; Nedoma, P. ; Plíhal, Jiří
Tento příspěvek přináší stručné představení výzkumného projektu iCOMPOSE financovaného 7. rámcovým programem Evropského společenství jako součást evropské Iniciativy za zelené automobily. Cílem projektu je vytvořit jednotný koncept kontrolního systému řízení spotřeby energie pro různé konfigurace pohonného systému (s jedním nebo více elektromotory a jedním či dvěma systémy skladování energie), což umožňuje zvýšit energetickou účinnost, jízdní vlastnosti, bezpečnost a pohodlí FEV. Projekt je řešen konsorciem partnerských společností a výzkumných institucí Kompetenzzentrum - Das virtuelle Fahrzeug ,Forschungsgesellschaft mbH; Univerzita v Surrey; Lotus Cars Limited; ŠKODA AUTO a.s., Flanders' Drive; Hutchinson SA, AVL List GmbH, Infineon Technologies AG; Fraunhofer- Gesellschaft zur Förderung der angewandten Forschung E.V.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 60 záznamů.   1 - 10dalšíkonec  přejít na záznam:
Viz též: podobná jména autorů
2 Nedoma, P.
2 Nedoma, Pavel
25 Nedoma, Petr
4 Nedoma, Pravoslav
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.