Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Analýza marketingového mixu společnosti Glaverbel Czech a.s.
Nedbal, Lukáš ; Mottlová, Libuše (vedoucí práce) ; Řeholová, Štěpánka (oponent)
Předmětem práce je analýza marketingových nástrojů největšího výrobce plochého skla ve střední a východní Evropě. První část práce je zaměřena na teoretické poznatky týkající se významu jednotlivých marketingových nástrojů na průmyslovém trhu. Z toho vychází praktická část, v níž dochází k hodnocení konkrétních marketingových činností vybraného podniku. Práce obsahuje i řadu doporučení, jak zefektivnit stávající marketingový mix. Hlavním cílem je podat informace o přednostech a nedostatcích marketingového mixu tohoto velkého průmyslového podniku.

Viz též: podobná jména autorů
1 Nedbal, Ladislav
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.