Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 174 záznamů.  předchozí11 - 20dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Spotřebitelské preference při výběru ubytovacích zařízení
Jeřábek, Petr ; Navrátilová, Miroslava (vedoucí práce) ; Šánová, Petra (oponent)
Abstrakt Název: Spotřebitelské preference při výběru ubytovacích zařízení Cíl práce: Zjistit pomocí dotazníkového šetření spotřebitelské preference potenciálních zákazníků při výběru ubytovacích zařízení a navrhnout doporučení pro podnikatelské subjekty v uvedené oblasti. Metoda: Popisná analýza, pozorování, dotazníkové šetření Výsledky: Výsledky naznačují preference potenciálních tuzemských klientů ubytovacích zařízení a povedou k návrhům doporučení pro podnikatelské subjekty v oblasti ubytovacích služeb cestovního ruchu. Klíčová slova: cestovní ruch, hotel, marketing, služby, reklama, ubytování
Využití outdoorových aktivit ve firemním vzdělávání
Jindra, Alexandr ; Navrátilová, Miroslava (vedoucí práce) ; Šíma, Jan (oponent)
a klíčová slova Název: Využití outdoorových aktivit ve firemním vzdělávání Cíle práce: Přiblížit historii outdoorových aktivit u nás a v zahraničí, rozebrat specifika outdoor trainingu a jejich uplatnění ve firemním vzdělávání. Analýza konkrétního vlivu outdoorových aktivit na firemní týmy. Vyvodit závěry a doporučení pro začlenění outdoorových aktivit jako jedné z částí firemního vzdělávání Metoda: Dotazníkové šetření a popisná analýza Výsledky: Přímé reakce účastníků absolvujících outdoorový kurz a zkoumání vztahů mezi jednotlivými zkoumanými veličinami. Klíčová slova: outdoor training, teambuilding, firemní vzdělávání, pracovní tým
Příležitosti čínského finančního trhu
Němec, Jakub ; Navrátilová, Miroslava (vedoucí práce) ; Šíma, Jan (oponent)
Nazev prace: Pfilezitosti cinskeho financniho trhu Cil prace: Cilem diplomove prace je charakterizovat soucasny stav cinskeho akcioveho trhu, urcit pfilezitosti a hrozby investovani na tornto trhu, nastinit smer jeho vyvoje do budoucna a stanovit vhodnou investicni strategii na cinskem akciovem trhu pro ceske investory. Metody: V teto praci jsou jako hlavni metody vyuzity popisna analyza, interview a fimdamentalni analyza, zejmena ukazatel Price / Earnings ratio. Pro analyzu soucasneho stavu cinskeho financniho trhu a ke splneni stanovenych cilu byla vyuzita jak odborna literatura a internetove zdroje, tak materialy a rozhovory s experty na problematiku cinske ekonomiky a akcioveho trhu. Vysledky: Cinsky akciovy trh se v soucasne dobe nachazi ve stadiu dlouhotrvajiciho propadu zapficineneho celosvetovou financni krizi. Tento propad umoznuje investorum nove pfilezitosti pro zhodnoceni kapitalu. V poslednich letech byly uskutecneny rozsahle reformy, ktere investicni pfilezitostijeste zvysuji. Cesti investofi mohou do cinskych akcii investovat zejmena prostfednictvim siroke nabidky podilovych fondu. Investice na tomto trhu by vsak z duvodu vysoke volatility nemela pfesahnout 10 % z celkoveho investicniho portfolia. Klicova slova: burza, akcie, burzovni index, cinsky akciovy trh
Aspekty internetového marketingu v prostředí českých sportovních klubů
Outlý, Vítězslav ; Navrátilová, Miroslava (vedoucí práce) ; Voráček, Josef (oponent)
1 Abstrakt Název Aspekty internetového marketingu v prostředí českých sportovních klubů Cíle Cílem diplomové práce je prostřednictvím analýzy současného stavu vypracovat ucelený soubor doporučení a pravidel správného používání internetového marketingu v prostředí českých sportovních klubů, která by bylo možno realizovat v praxi. Metody Dotazníkové šetření, heuristická analýza, popisná analýza, pozorování, SWOT analýza Výsledky Na základě analýzy potřeb uživatelů, současného stavu a popisné analýzy vytvořen ucelený balíček nástrojů internetového marketingu a doporučení pro jejich praktické využití fotbalovými kluby v České republice Klíčová slova Internet, marketing, internetový marketing, sportovní marketing, sportovní klub, fotbalový klub
Cestovní ruch oblasti Děčínska se zaměřením na pěší turistiku a cykloturistiku
Živná, Martina ; Navrátilová, Miroslava (vedoucí práce) ; Majerová, Eliška (oponent)
Název: Cestovní ruch oblasti Děčínska se zaměřením na turistiku a cykloturistiku ~ Tourism in Decin Area with Focus on Hiking and Cycling Cíle práce: Vymezení charakteristiky regionu Děčínsko jako destinace cestovního ruchu. Zhodnocení současného stavu analýzou SWOT, vyzdvižení předností regionu v cestovním ruchu. Popis vybraných cyklistických a turistických tras. Vyjmenování a doporučení turistických zajímavostí v regionu. Metoda: V diplomové práci byla použita analýza SWOT , která zhodnocuje současný stav regionu, souvisí s cestovním ruchem a s předpoklady pro rozvoj cestovm'ho ruchu. Výsledky: Osvětlují problematiku regionu Děčínska v oblasti cestovm'ho ruchu, navrhují možnosti financování projektů a nové produkty pro zvýšení návštěvnosti regionu. Klíčová slova: Cestovní ruch, analýza SWOT, Děčínsko, turistika, cykloturistika. Martina Živná, ll. dubna 2006
Management a marketing sportovních akcí. Mezinárodní atletický míting memoriál J. O. EAA P.M.
Hrušová, Věra ; Navrátilová, Miroslava (vedoucí práce) ; Oponent B, (oponent)
?I ~ f 1 '' Název: Title: Management a marketing sportovních akcí Mezinárodní atletický mítink Memoriál Josefa Odložila EAA Premium Meetings 2006 Management and Marketing of Sports Events, Intemational Athletics Meeting Josef Odlozil Memorial EAA Premium Meetings 2006 Cíl práce: Charakteristika a analýza managementu a marketingu sportovní akce - mezinárodního atletického mítinku a návrhy na zdokonalení. Metody: Popisná analýza, SWOT analýza Výsledky: Závěry a doporučení vztahující se k pořádání atletického mítinku Memoriál Josefa Odložila Klíčová slova: Management, marketing, sportovní akce, sponzoring, popisná analýza, SWOT analýza.
Specifické propagační formy v cestovním ruchu se zaměřením na lyžařské zájezdy
Sáblíková, Lucie ; Navrátilová, Miroslava (vedoucí práce) ; Šíma, Jan (oponent)
Název práce: Specifické propagační formy v cestovním ruchu se zaměřením na lyžařské zájezdy Cíle práce: Cílem práce bude zjištění aktuálního stavu využívání propagačních forem v prostředí českého trhu s oblíbenými lyžařskými zájezdy. Metoda: V práci jsem využila metody interview a dotazník, pro vyhodnocení popisnou a komparativní analýzu. Výsledky: Průzkum ukázal, že CK sledují trendy a snaží se přizpůsobit strukturou nabídky i propagace. Nejčastěji využívanou formou je reklama společně s podporou prodeje. Mnohé CK jsou však omezeny nedostatkem financí, což by chtěly v budoucnu změnit. Klíčová slova: Propagace, reklama, cestovní ruch, cestovní kancelář, lyžařský zájezd.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 174 záznamů.   předchozí11 - 20dalšíkonec  přejít na záznam:
Viz též: podobná jména autorů
4 NAVRÁTILOVÁ, Marie
4 NAVRÁTILOVÁ, Marta
14 NAVRÁTILOVÁ, Martina
2 Navrátilová, Magda
2 Navrátilová, Magdalena
3 Navrátilová, Marcela
4 Navrátilová, Marie
5 Navrátilová, Markéta
4 Navrátilová, Marta
14 Navrátilová, Martina
8 Navrátilová, Michaela
1 Navrátilová, Miloslava
7 Navrátilová, Monika
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.