Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 174 záznamů.  začátekpředchozí104 - 113dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Srovnání konkurenceschopnosti východočeských lázní se zaměřením na problémy pohybového ústrojí
Kalbáčová, Iva ; Oponent B, (oponent) ; Navrátilová, Miroslava (vedoucí práce)
Název práce: Srovnání konkurenceschopnosti východočeských lázní se zaměřením na problémy pohybového ústrojí Cíle práce: Zjištění konkurenčního postavení čtyř léčebných lázní ve východních Čechách a navržení individuálních příležitostí rozvoje pro slabší účastníky trhu. Metoda: Jedná se o smíšený výzkum, typu případové studie. Byl použit upravený německý model komparativní analýzy lázní s použitím primárních a sekundárních zdrojů dat. Výsledky: Objasňují postavení nejvíce konkurenceschopného a nejméně konkurenceschopného lázeňského místa ve zkoumané oblasti, vyhodnocují hodnotu potenciálu rozvoje a navrhují nové možnosti pro zvýšení návštěvnosti daných míst. Klíčová slova: Lázeňství, historie lázeňství, norma kvality, konkurenceschopnost, komparativní analýza, Lázně Bělohrad, Lázně Bohdaneč, Janské Lázně, Lázně Velichovky, léčebné metody, nabídky pro volný čas, marketingová komunikace.
Založení lyžařské školy na podnikatelské bázi se zaměřením na marketing služeb v cestovním ruchu
Legerová, Hana ; Oponent B, (oponent) ; Navrátilová, Miroslava (vedoucí práce)
Název diplomové práce: Založení lyžařské školy na podnikatelské bázi se zaměřením na marketing služeb v cestovním ruchu Cíl práce: Navržení vhodného marketingového mixu pro modelovou lyžařskou školu vstupující na trh v oblasti Harrachova s použitím marketingových metod. Použité metody: Aplikovaný marketingový mix byl realizován na základě předchozích průzkumů­ SWOT analýzy, dotazníkového šetření a popisné analýzy konkurence. Výsledky: Marketingový mix modelové lyžařské školy založené na základě živnostenského oprávnění se zaměřením na jednotlivé složky tohoto marketingového mixu. Klíčová slova: Služby, marketing služeb,cestovni ruch, cestovní kancelář, lyžařská škola, lyžování Title: Establishing a ski school on a business basis with a view to marketing of services in the tourist trade The aim of the study: Project ofappropriate marketing mix for a model ski school entering the market in the area ofHarrachov using the marketing methods. Method: Applied marketing mix was realized on the basis ofprevious research- SWOT analysis, questionnaire and competition analysis. Results: The project ofmarketing mix for a model ski school based on the commercial trade license directed on various parts ofthe marketing mix. Keywords: Serices, marketing of services, tourist trade, travel agency, ski school, skiing
Průzkum názorů obyvatel Prahy na cyklistickou infrastrukturu
Šustr, Martin ; Navrátilová, Miroslava (oponent) ; Šíma, Jan (vedoucí práce)
DIPLOMOVÉ PRÁCE Název: Názory obyvatel Prahy na cyklistickou infrastrukturu v hlavním městě. Jméno: Martin Šustr Katedra: Katedra základů kinantropologie a humanitních věd Obor: Management tělesné výchovy a sportu Vedoucí práce: Mgr. Jan Šíma Počet stran: 94 Počet příloh: 4 Rok obhajoby: 2008 Klíčová slova: Marketingový výzkum, dotazník, cyklistika, cyklostezka, Praha, Abstrakt: Diplomová práce je zaměřena na marketingový výzkum veřejného mínění o cyklistické dopravě v Praze. Obyvatelé hlavního města odpovídali na otázky týkající se jejich spokojenosti s nabídkou cyklostezek a cyklotras a případných komplikací bránících jim v častějším užívání jízdního kola. V druhé části práce jsou výsledky výzkumu analyzovány a pro přehlednost zaznamenány do grafů. Na závěrečných stránkách jsou pak z těchto výsledků vyvozeny závěry, definovány problémy a navrhnuta možná řešení.
Využití cyklostezek a cyklotras pro dopravu po Praze
Mlejnková, Markéta ; Andrtová, Marie (oponent) ; Navrátilová, Miroslava (vedoucí práce)
Využití cyklostezek a cyklotras pro dopravu po Praze Cíle práce: Popsat současnou situaci výstavby a využívání cyklostezek a cyklotras po Praze a porovnat ji se situací v obdobném evropském městě (Mnichov). Na základě těchto poznatků vytvořit vlastní doporučení pro zlepšení využívání pražských cyklostezek a cyklotras pro dopravu po městě. Metodologie: K získání potřebných informací bude využita popisná a komparativní analýza, stejně tak i dotazování - vytvoření dotazníku pro obyvatele Prahy, kteří využívají pražské cyklostezky a cyklotrasy. Výsledky: Výsledky naznačují, nakolik je současné využívání pražských cyklostezek a cyklotras efektivní, zda dokáží ulehčit pražské dopravě, a také spokojenost těch, kteří je využívají.Tyto výsledky povedou k návrhu zlepšení stávající situace. Klíčová slova: Cyklostezka, cyklotrasa, doprava, Praha
Španělsko jako cílová destinace cestovního ruchu
Moškvanová, Lucie ; Šíma, Jan (oponent) ; Navrátilová, Miroslava (vedoucí práce)
Název práce: Španělsko jako cílová destinace cestovního ruchu Cíle práce: Cílem práce je představit Španělsko jako destinaci cestovního ruchu pro české turisty, analyzovat nabídky poznávacích a pobytových zájezdů českých cestovních kanceláří a vytvořit atraktivní a konkurenceschopný návrh poznávacího zájezdu. Metody: V této diplomové práci je použita popisná analýza, komparativní analýza a analýza SWOT. Výsledky: Španělsko má velký potenciál jako destinace cestovního ruchu. Cestovní ruch se soustřeďuje především do oblastí Katalánska, Valencijského regionu a Andalusie, kam také směřuje nabídka českých cestovních kanceláří. Návrh poznávacího zájezdu spojuje jedinečnou kombinaci prohlídek pamětihodností s časem stráveným u moře. Výsledná cena je konkurenceschopná a zájezd by se tak mohl zařadit do nabídky českých cestovních kanceláří. Klíčová slova: Španělsko, cestovní ruch, cestovní kancelář, turistická letoviska, zájezd
Vliv zavedení jednotné měny Euro na českou ekonomiku
Grézlová, Libuše ; Kraft, Jiří (vedoucí práce) ; Navrátilová, Miroslava (oponent)
DIPLOMOVÉ PRÁCE Název: Vliv zavedení jednotné měny euro na českou ekonomiku Jméno: Libuše Grézlová Katedra: Katedra základů kinantropologie a humanitních věd Obor: Management tělesné výchovy a sportu Vedoucí práce: Prof. Ing. Jiří Kraft, CSc. Počet stran: 82 Počet příloh: 2 Rok obhajoby: 2008 Klíčová slova: Měnová integrace, přijetí eura, teorie Optimálních měnových oblastí, Česká republika. Abstrakt: Diplomová práce je zaměřena na vybrané aspekty přínosů a nákladů přijetí eura v České republice z pohledu teorie optimálních měnových zón, nominální a reálné konvergence.
Možnosti aktivní dovolené ve Španělsku se zaměřením na Andalusii
Flodr, Tomáš ; Navrátilová, Miroslava (vedoucí práce) ; Kydlíčková, Hana (oponent)
Název práce: Možnosti aktivní dovolené ve Španělsku se zaměřením na Andalusii. Cíle práce: Cílem této práce je představit Španělsko jako destinaci cestovního ruchu, charakterizovat tuto zemí, prozkoumat atraktivní místa, která tato země nabízí, a která by mohla být potenciálně využita k přípravě sportovního zájezdu. Dále zmapovat český trh s aktivní dovolenou se zaměřením na CK a CA nabízející sportovní zájezdy do Španělska, zejména do jižní provincie Andalusie, nalézt mezeru na trhu a následně tuto mezeru vyplnit vytvořením několika různých typů zájezdů se sportovní tématikou, včetně finanční kalkulace. Metoda: Cílů této práce bude dosaženo pomocí empirického výzkumu, komparativní analýzy, popisné analýzy a také pomocí SWOT analýzy. Výsledky: Podávají ucelený přehled jak o Španělsku, tak zejména o Andalusii. Charakterizují český trh s aktivní dovolenou ve Španělsku a nabízejí možnost seznámit se s touto zemí v rámci návrhu několika sportovních zájezdů. Klíčová slova: cestovní ruch, aktivní dovolená, Španělsko, cestovní kancelář, zájezd.
Lázeňství v regionu Třeboňsko
Mlejnková, Jana ; Navrátilová, Miroslava (vedoucí práce) ; Oponent B, (oponent)
Název práce: Lázeňství v regionu Třeboňsko Cíle práce: Cílem této diplomové práce je popsat a zhodnotit lázeňské služby v regionu Třeboňska a pomocí dotazníkového šetření zjistit spokojenost klientů lázní s těmito službami. Na základě zjištění aktuálního stavu hledat možnosti vylepšení. Metodologie: V této práci byla použita popisná analýza charakterizující současnou situaci lázeňství na Třeboňsku. Další metodou pro získání informací o spokojenosti zákaznťků s lázeňskými službami bylo dotazníkové šetření. Dále byla vytvořena SWOT analýza regionu Třeboň a třeboňských lázní. Výsledky: Výsledky naznačují, na kolik je současný stav cestovního ruchu a především lázeňství na Třeboňsku uspokojivý, kde jsou rezervy a v čem naopak silné stránky. Tyto výsledky povedou k návrhům zlepšení stávající situace. Klíčová slova: cestovní ruch, lázeňství, wellness, Třeboň, služby, SWOT analýza, dotaznťkové šetření
Management a marketing akademického sportu v SRN na praktickém příkladu Univerzity v Tubingenu
Cífková, Petra ; Navrátilová, Miroslava (vedoucí práce) ; Malecha, Petr (oponent)
Název: Management a marketing akademického sportu v SRN na praktickém příkladě Univerzity v TObingenu Title: Management and marketing of university sport in Germany based on the example of University TObingen Cíl práce: Charakteristika a analýza managementu a marketingu akademického sportu na Univerzitě v TObingenu; návrh marketingové strategie za účelem dalšího rozvoje Metody: Popisná analýza, finanční analýza, SWOT analýza Výsledky: Návrh marketingové strategie pro vysokoškolský sport v SRN; návrh marketingového mixu pro Univerzitu v TObingenu Klíčová slova: Management, manažer, marketing, marketingový mix , sportovní produkt, sponzoring, sportovní reklama, popisná analýza, finanční analýza, SWOT analýza.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 174 záznamů.   začátekpředchozí104 - 113dalšíkonec  přejít na záznam:
Viz též: podobná jména autorů
3 NAVRÁTILOVÁ, Marie
4 NAVRÁTILOVÁ, Marta
9 NAVRÁTILOVÁ, Martina
2 Navrátilová, Magda
2 Navrátilová, Magdalena
3 Navrátilová, Marcela
3 Navrátilová, Marie
3 Navrátilová, Markéta
4 Navrátilová, Marta
9 Navrátilová, Martina
8 Navrátilová, Michaela
1 Navrátilová, Miloslava
7 Navrátilová, Monika
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.