Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 30 záznamů.  začátekpředchozí21 - 30  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Kvalitativní parametry digitálního obrazu a jejich ovlivnění v procesu snímání
Lněnička, Aleš ; Košťál, Emil (vedoucí práce) ; Myslík, Jiří (oponent)
Práce se zabývá příčinami zhoršení přenosu informací o snímaném obrazu.
3 D kinematografie v kameramanské praxi
Tichovský, Martin ; Myslík, Jiří (vedoucí práce) ; Smutný, Vladimír (oponent)
Technologie natáčení a reprodukce 3D filmů se dostává díky pokročilé digitalizaci kinematografie do další vývojové etapy. Integrace nových výrobních postupů s sebou nese dramatický posun v práci kameramana, který dosud z velké části zodpovídal za finální obrazovou složku filmového díla. Ve své práci stručně shrnu historii 3D kinematografie, jež je úzce spjata s počátky filmu vůbec. Představím základní principy a předpoklady pro tvorbu stereoskopického pohyblivého obrazu, dále popíši současné možnosti technologických postupů v oblasti záznamu 3D filmů a videa v profesionálních i domácích podmínkách a poukážu na problematiku digitální přípravy a postprodukce. Vedle technologických principů bych se rád zaměřil na klíčové body práce kameramana na 3D projektech ? odlišnosti filmové řeči, trikové záběry (chroma key, motion capture, 3D imaging apod.) a úlohu hlavního kameramana při přípravách a dokončovacích pracích. Osnova: 1)základní principy stereoskopie 2)historie stereoskopického snímání, metody používané v minulosti 3)rozšíření metod a možností snímání 3D obrazu v současnosti 4)rozlišení problematiky snímání a reprodukce 3D obrazu pro kino a TV 5)úloha kameramana, odlišnosti od tradiční filmové řeči 6)změny v zodpovědnosti za finální vizuální podobu filmu 7)přípravy a postprodukce 3D AV díla z pohledu kameramana 8)natáčení 3D v domácích podmínkách 9)závěr: zamyšlení nad úlohou 3D efektu v rámci historie kinematografie a AV děl Zdroje: Petr Páta, ČVUT Galli 3D Vladimír Smutný, AČK Jiří Myslík, AČK Antonín Weiser, AČK American Cinematographer magazine internet
Filmové kamery, historie a současnost
Halousek, Jakub ; Myslík, Jiří (vedoucí práce) ; Malý, Svatopluk (oponent)
Tato práce popisuje technologický vývoj kamerového vybavení v kontextu dějin filmu od samého počátku do současnosti.
Kameraman Vladimír Holomek
Souček, Daniel ; Polák, Petr (vedoucí práce) ; Myslík, Jiří (oponent)
život a dílo Vladimíra Holomka
Digitální kamera RED ONE a problematika digitálních snímacích formátů
Černý, Michal ; Myslík, Jiří (vedoucí práce) ; Jícha, Marek (oponent)
Tato diplomová práce se zabývá digitální technologií natáčení filmů.
Korekce obrazu - primární a postprodukční
Ptáčník, Jaroslav ; Myslík, Jiří (vedoucí práce) ; Košťál, Emil (oponent)
Primární korekce obrazu použitím filtrů, rozdělení filtrů (CTO, CTB) obecný přehled, primární korekce obrazu pomocí nastavení elektronické televizní kamery, blokové schéma zapojení jedné a více kamer do televizního řetězce, gamma korekce. Postprodukční barevné korekce, obecný přehled používaných systémů pro barevné korekce obrazu, historický vývoj systémů, přechod na nelineární systémy pro korekci obrazu, výhody nelineárního zpracování obrazu, bitová hloubka zpracování obrazu, Trojúhelník Mezinárodní komise pro osvětlování, trichromatičtí členitelé, nové elektronické filmové kamery, formáty záznamu, přechod na HDTV vysílání, kamery HDTV, stupně komprese dat MPEG II/RAW data, nové televizní kamery, Parametry CRT, LCD monitorů, korekce obrazu při živém vysílání.
Ostrost a neostrost zobrazení jeko jev i výrazový prostředek
Milota, Lukáš ; Hynek Krämer, Kristian (vedoucí práce) ; Myslík, Jiří (oponent)
Ostrost a neostrost je jedním ze základních vyjadřovacích prostředků filmu i fotografie. U filmu je navíc tento prostředek rozšířen o možnosti proměny během trvání záběru a s pohybem v obraze. Jeho ovládnutí je do jisté míry dílem citu, či talentu, nelze ho však využít bez základních technických znalostí.
Triky, využití v hraném filmu
Šmíd, Zbyněk ; Weiser, Antonín (vedoucí práce) ; Myslík, Jiří (oponent)
Rozbor a porovnání obrazu malířského s obrazem filmovým.
Ostrost a neostrost zobrazení jako jev i výrazový prostředek
Stretti, Adam ; Myslík, Jiří (vedoucí práce) ; Pecák, Josef (oponent)
Tato práce se zabývá ostrostí a neostrostí z různých úhlů pohledu. V první části se seznámíme se stavbou oka, jeho fyziologickými a psychofyziologickými vlastnostmi, i s jeho vadami. V další části se budeme zabývat pohledem na toto téma z pohledu fotografického zobrazování ? optické zobrazení vůbec, ostrost obrazu a její různé typy a využití, rozlišovací schopnost a vady objektivů a podobnost těchto vad s vadami oka. V poslední části se budeme zabývat tímto tématem jako výrazovým prostředkem a možností využití ostrosti i neostrosti v různých případech a podobách.
Hybridní technologie výroby filmové kopie
Cabalka, Jan ; Jícha, Marek (vedoucí práce) ; Myslík, Jiří (oponent)
Práce se zabývá procesem digitálního intermediátu, popisuje základní technologické kroky a jejich přínos pro filmovou výrobu

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 30 záznamů.   začátekpředchozí21 - 30  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.