Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 147 záznamů.  začátekpředchozí135 - 144další  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Audit webových stránek prodejců výpočetní techniky
Růžek, Pavel ; Molnár, Zdeněk (vedoucí práce) ; Žemlička, Petr (oponent)
Hlavním cílem této diplomové práce je analýza webových stránek prodejců výpočetní techniky. Po provedené analýze bude následovat vyhodnocení zjištěných výsledků a návrhu správného řešení. Diplomová práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. Teoretická část práce se zabývá chováním zákazníků a aspekty kvalitně vytvořených stránek. Jedná se o viditelnost, použitelnost, přístupnost stránek a jejich technické a grafické zpracování. Tyto prvky jsou základem pro sestavení metodiky, pomocí které budou jednotlivé webové stránky analyzovány. Praktická část práce obsahuje detailní audit pěti vybraných internetových stránek, v rámci kterého je zahrnuto i uživatelské testování náhodně vybranými respondenty. Po detailní analýze následuje sumarizace výsledků hodnocení jednotlivých firem. Výstupem diplomové práce je přehled kvality webových prezentací testovaných společností . Hlavním přínosem diplomové práce je celková analýza a konkrétní návrh vylepšení webových stránek prodejců výpočetní techniky.
Analýza konkurenceschopnosti tištěných a elektronických medií
Pilous, Jan ; Molnár, Zdeněk (vedoucí práce) ; Nečas, Miroslav (oponent)
Tato práce se zabývá aktuálně diskutovanou otázkou přežití tištěných médií v podmínkách tlaku ze strany nových médií v čele s internetem. Objevujícím se trendem ve vyspělých zemí je klesající čtenost a prodaný náklad tištěných titulů, pokles inzerce a vzrůstající problémy jejich vydavatelů. Práce odpovídá na otázku, zda je viníkem internet, nebo světová hospodářská krize. To jsou dvě nejčastěji jmenované příčiny. Práce čtenáře nejprve seznamuje se současnou situací na trhu s tištěnými a elektronickými tituly. Poté se na sledovanou oblast dívá pomocí analýzy SLEPTE, používané ve strategickém managementu. A konečně, danou problematiku doplňuje o situaci v mezinárodním okolí a zpracovává analýzu očekávání zákazníků. Tato analýza je zpracována formou dotazníkového šetření a pomocí interview se znalcem oblasti. Detailněji je v práci rozpracována technologická část analýzy SLEPTE jako odpověď na sekundární cíl práce. Tím je snaha vyčerpávajícím způsobem zachytit formy publikování zpravodajského obsahu na internetu. Tedy určit, jakými všemi způsoby dostávají vydavatelé svůj obsah ke čtenářům.
Způsoby řešení vybraných oblastí spolupracujících organizací a jejich aplikace v klastru Omnipack
Lukavec, Petr ; Klas, Jan (vedoucí práce) ; Molnár, Zdeněk (oponent)
Obecným cílem této práce bylo vyjít z teoretických znalostí nejen konceptu klastru, ale i jiných spolupracujících organizací, a využít je k řešení konkrétních, úzce vymezených problémů konkrétního klastru. Důvodem byla snaha přijít s řešením, které bude aplikovatelné a využitelné v konkrétním klastru. K tomu je možné předpokládat, že bude toto řešení využitelné i v klastrech dalších, jelikož klastry nejen v ČR, ale i v celé Evropě, mají mnoho společných rysů. Samotné problémy k řešení vzešly z rozhovorů autora práce se zástupci klastru Omnipack. Jedná se tedy přímo o konkrétní problémy, jejichž řešení je pro tento klastr v současnosti, či do budoucna, důležité, a o jejichž řešení samotní představitelé klastru Omnipack projevili zájem. Následujícím cílem bylo zhodnocení těchto definovaných problémů vzhledem k náročnosti řešení, přínosu jejich dalšího řešení a dalších kritérií. Toto hodnocení bylo základem pro výběr problémů k řešení. U konkrétních vybraných problémů či problému bylo cílem následně hledat existující řešení v literatuře, z příkladů jiných klastrů a rovněž ve výstupech vlastního průzkumu v klastrech. (vlastní průzkum byl proveden u 8 českých klastru a 35 klastrů evropských). V případě nenalezení vhodného řešení bylo cílem navrhnout řešení vlastní. Jako hlavní problém k řešení byl vybrán problém nazvaný jako "hodnocení výkonnosti". Jelikož u daného problému nebylo nalezeno vhodné řešení v literatuře či jiných zdrojích, byl vytvořen vlastní přístup k řešení. Problematická oblast problému "hodnocení výkonnosti" byla popsána takto: "Pro mnoho klastrů je v současné době klíčová podpora z dotací. Po ukončení dotací bude muset klastr svým členům dokázat, že je pro ně užitečný, a že mají důvod jeho fungování dále finančně podporovat." Problém byl řešen z pohledu člena klastru, a řešení se dotýká oblastí hodnocení výkonnosti člena klastru z pohledu člena klastru, dále přínosů klastru jako celku pro člena klastru, přínosů ostatních členů klastru pro konkrétního člena klastru a rovněž role managementu klastru pro využívání těchto výhod z pohledu člena klastru. Řešení tohoto problému je velmi detailní a rozsáhlé, a představuje hlavní autorský přínos práce. Přínos spočívá v přístupu k hodnocení výkonnosti klastru z pohledu člena klastru. Tento přístup není v teoretických pracích k tématu obvykle využíván. Autor navrhuje vlastní koncept pohledu na aktéry a faktory, kteří ovlivňují výkonnost člena klastru. Inovativní je rovněž navržený přístup párového porovnání členů klastru, který přináší nové možnosti v podrobnějším popisu a pochopení klastru ze strany členů i managementu klastru.
Analýza konkurenčního prostředí trhu s alternativními energiemi
Roček, Vojtěch ; Molnár, Zdeněk (vedoucí práce) ; Vejlupek, Tomáš (oponent)
Cílem práce bylo analytické zmapování vybrané části trhu dodavatelů technologií a služeb pro výrobu elektrické energie z alternativních zdrojůe v ČR s využitím informací dostupných z otevřených zdrojů. Druhým cílem bylo ověření funkčnosti zpravodajského cyklu v případě oddělení sběratelské a analytické činnosti. K dosažení těchto cílů bylo vytvořeno 35 analytických rešerší vypracovaných studenty předmětu 4IZ210 vyučovaného v zimním semestru 2009. V jednotlivých rešerších byly označeny entity a vazby pomocí makra firmy Tovek a dále zpracovávány nástrojem Analyst's Notebook. Výsledkem je Topic Mapa obsahující cca 2.000 entit a zhruba stejné množství vazeb, které byly upravovány a vyhodnocovány z hlediska využitelnosti pro Competitive Intelligence. Struktura práce kopíruje zpravodajský cyklus a to od identifikace potřeb, přes sběr dat, až po analýzu výsledků. V závěru práce jsou formulována některá doporučení, která by v případě dalšího pokračování projektu umožnila zvýšit kvalitu zpracovávaných informací a optimalizovat celý zpravodajský cyklus.
SEO optimalizace webových stránek
Hemala, David ; Molnár, Zdeněk (vedoucí práce) ; Brdek, Vladimír (oponent)
Vypracování teoretického základu SEO optimalizace a její problematiky. Následně zakoupení domény, kde budou vytvořeny prezentační stránky firmy (Firma se zabývá prodejem krmiv pro akvarijní ryby), které se budou sledovat a optimalizovat pro vyhledávače. Celý průběh práce bude zaznamenán a vyvodí se patřičné závěry. Cílem práce je snaha o docílení větší návštěvnosti stránek a dostat web na lepší pozice ve vyhledávačích. Práce také obsahuje analýzu konkurenčních stránek.
Audit webových stránek a jejich vliv na konkurenceschopnost organizací
Bacík, Jan ; Molnár, Zdeněk (vedoucí práce) ; Drašnar, Jindřich (oponent)
Hlavním smyslem této diplomové práce je zanalyzovat rozsah využívání internetových stránek logistickými firmami. Po realizaci auditu dojde ke zhodnocení zjištěných výsledků a návrhu správných řešení. Diplomová práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. Teoretická část práce se zabývá základními aspekty kvalitně vytvořených stránek. Jedná se o použitelnost, přístupnost, optimalizace pro vyhledávače, technické zpracování a grafické zpracování. Tyto základní aspekty jsou podkladem pro sestavení kostry auditu, pomocí kterého potom dojde k analýze jednotlivých webů. Praktická část práce obsahuje detailní audit jedné logistické firmy, v rámci kterého dojde i k uživatelskému testování, které je založeno na pozorování náhodně vybraných respondentů. Po detailním auditu následuje již sumarizace auditů jednotlivých firem. Výstupem diplomové práce je přehled kvality webových prezentací logistických firem o různých velikostech. Hlavním přínosem diplomové práce je komplexní přehled a srovnání stavu stránek logistických firem.
SEO optimalizace webových stránek
Komárek, Miroslav ; Molnár, Zdeněk (vedoucí práce) ; Brdek, Vladimír (oponent)
Cílem této práce je popsat a analyzovat metody a techniky používané při optimalizaci webových stránek pro fulltextové vyhledávače (SEO). Práce syntetizuje teoretické poznatky získané z odborných zdrojů a ze zkušeností autora. Metody SEO optimalizace jsou rozděleny do dvou hlavních oddílů podle oblasti působení. On Page faktory, nebo-li faktory vyskytující se na webových stránkách a Off Page faktory, nebo-li faktory, které působí na optimalizované webové stránky a nevyskytují se na nich. V závěru práce je uvedena případová studie, na které byly aplikovány získané teoretické poznatky. Případová studie vychází z reálného projektu a je doplněna o podrobnou analýzu dosažených výsledků a to včetně ekonomických ukazatelů.
Informační technologie pro Competitive Intelligence
Hromádko, Jan ; Molnár, Zdeněk (vedoucí práce) ; Vejlupek, Tomáš (oponent)
Tato práce se zabývá technologiemi využitelnými pro účely competitive intelligence. Struktura práce kopíruje schéma cyklu competitive intelligence. Pro každou fázi tohoto cyklu jsou vyjmenovány použitelné metody práce a zhodnoceny možnosti jejich softwarové podpory. Základní metodou je dekonstrukce procesu competitive intelligence na jednotlivé prvky a hledání a zkoumání metod, které lze v rámci těchto prvků využít. To znamená především hodnocení použitelného software. Cílem práce je seznámit čtenáře s principy competitive intelligence, shrnout různé metody práce a představit využitelné technologie včetně konkrétních softwarových produktů. Práce by měla čtenáři dále pomoci s rozhodováním, jaké metody v případě plánování competitive intelligence volit a jaké to přináší výhody a nevýhody.
Využití metod Competitive Intelligence ve stavebnictví
Vomáčka, Petr ; Molnár, Zdeněk (vedoucí práce) ; Vejlupek, Tomáš (oponent)
Hlavním tématem této práce je aplikace metod informační a znalostní disciplíny Competitive Intelligence (konkurenční zpravodajství) na stavebnictví České republiky. První část poskytuje ucelený přehled teoretických informací, které jsou nutné k popsání Competitive Intelligence. Od počátku v podobě formalizovaných definic Competitive Intelligence dochází k postupnému zpodrobňování informací o celém oboru až k detailním postupům při aplikaci jednotlivých analytických metod. Jako nejpoužívanější metody jsou uvedeny zejména SLEPT analýza, SWOT analýza, analýza pěti porterových sil, BCG matice a další. Praktická část práce představuje aplikaci postupu a metod Competitive Intelligence na oblast českého stavebního trhu. Specifikuje postupně kroky analýzy (definici cílů, postupů, vytipování a vytěžování informačních zdrojů atd.) a prezentuje její konečný výstup, který je vhodně doplňován popisem práce s informačními zdroji. Kapitolu pak uzavírá shrnutí nejvýznamnějších trendů a faktorů působících ve stavebnictví, které doplňuje doporučení stavebním firmám pro zvýšení konkurenceschopnosti. Nechybí ani důležité shrnutí a charakteristika vybraných informačních zdrojů.
Koncepty virtuální organizace ve vztahu k IS/ICT
Klas, Jan ; Rosický, Antonín (vedoucí práce) ; Molnár, Zdeněk (oponent) ; Nováček, Jan (oponent)
Disertační práce se zabývá problematikou teoretických konceptů virtuální organizace zejména ve vztahu k IS/ICT. Mezi základní cíle práce patří srovnání konceptů virtuální organizace, rozdělení konceptů do skupin, zhodnocení role IS/ICT, vytvoření obecného abstraktního modelu virtuální organizace a rozbor problematiky virtuální organizace ze systémového pohledu. Výsledky práce by měly sloužit jako podklad pro specifikaci oblastí, které má IS/ICT ve virtuálních organizacích podporovat, jako podklad pro vytvoření referenčního modelu implementace IS/ICT a v neposlední řadě by měly tvořit významný příspěvek k teorii virtuální organizace.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 147 záznamů.   začátekpředchozí135 - 144další  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.