Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Role rámcových vzdělávacích programů v rozvoji informační gramotnosti žáků na základních školách
Kelnarová, Zuzana ; Landová, Hana (vedoucí práce) ; Medková, Milena (oponent)
Tématem rigorózní práce je vliv rámcových vzdělávacích programů na zvyšování informační gramotnosti žáků na základních školách. Teoretická část se věnuje podrobnému popisu problematiky rámcových vzdělávacích programů, informační gramotnosti, informačnímu vzdělávání a školním knihovnám, praktická část potom konkrétním školám, kde jsem ověřovala nakolik došlo k úspěšnému zakotvení rámcových vzdělávacích programů do výuky. Každá škola totiž přistupuje k rámcovým vzdělávacím programům a k vypracovávání školních vzdělávacích programů individuálně a nestejnou měrou taktéž podporuje informační gramotnost ve výuce. Výsledky svého zkoumání kvalitativně zhodnocuji v závěru práce.
Role informačního profesionála ve vzdělávací instituci
Medková, Milena ; Papík, Richard (vedoucí práce) ; Stöcklová, Anna (oponent)
Role informačního profesionála ve vzdělávací institucích České republiky není jasně definovaná. S tím souvisí problém kvalifikace, finančního ohodnocení a postavení tohoto pracovníka ve školním prostředí. Práce se soustředí na problematiku, jak mohou informační profesionálové ve vzdělávací instituci definovat a komunikovat vize o své roli a jaká je hodnota informačního a studijního centra školy v rámci managementu a marketingu školy. Jsou nastíněna doporučení pro vznik školního informačního centra a pro získání finančních prostředků na vysoce kvalifikovaného informačního profesionála.

Viz též: podobná jména autorů
2 MEDKOVÁ, Markéta
1 Medková, Magdaléna
1 Medková, Marcela
2 Medková, Marie
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.