Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 3 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Značka produktu jako statusový znak mladých aktérů
Hejmalíčková, Veronika ; Novotná, Eliška (vedoucí práce) ; Marková, Agáta (oponent)
Tato práce je zaměřena na vnímání značek produktů mladou generací. V teoretické části jsou popsána odborná fakta, která souvisí s tématem diplomové práce a jsou nezbytná pro pochopení výzkumné části. Jsou zde blíže rozvedeny pojmy jako: sociální status, sociální identita mladého aktéra, mladá generace a její nákupní chování, a také značka produktu. Výzkumná část se zabývá konkrétním mladým kolektivem, prostřednictvím kterého se snaží dosáhnout dvou cílů. Prvním je zjistit, zda značka naplňuje pro žáky základní školy prvky značky a druhý je zjistit, zda užívání bot Nike je statusovým znakem žáků základní školy. Výsledky této práce mohou být přínosem pro marketingová oddělení firem zabývající se módou.
Stárnutí populace ČR jako problém budoucnosti a otázka udržitelnosti sociální péče o seniory
Marková, Agáta ; Bína, Vladislav (vedoucí práce) ; Kaczor, Pavel (oponent)
V diplomové práci s názvem "Stárnutí populace ČR jako problém budoucnost a otázka udržitelnosti sociální péče o seniory" se budu zabývat historickým vývojem poskytování sociální péče seniorům, úlohou státu v zajišťování seniorů a mapováním současných způsobů poskytování sociální péče starým lidem. V rámci svého výzkumu se pokusím zhodnotit udržitelnost tohoto systému prostřednictvím evaluačního výzkumu. Ten bude využívat, jak kvantitativní, tak kvalitativní výzkumné metody, a hodnotit systém z více úhlů pohledu, konkrétně z pohledu státu, budoucích potenciálních uživatelů a poskytovatelů služeb sociální péče. V závěru se pokusím předložit určitá doporučení, která vyplynou z výsledků výzkumu.
Logistická regrese v manažerském rozhodování
Marková, Agáta ; Komárková, Lenka (vedoucí práce) ; Bína, Vladislav (oponent)
Tato práce na téma "Logistická regrese v manažerském rozhodování" má za cíl představit tento statistický nástroj, srozumitelně vysvětlit jeho hlavní principy a předpoklady a dále uvést příklady možného využití v různých oborech. V praktické části bude ukázána aplikace logistické regrese na reálná data zabývající se poptávkou po semestrálních pobytech v zahraničí. Bude zde zmapováno použití logistické regrese od sběru dat až po konečnou interpretaci a doporučení pro podporu manažerského rozhodnutí.

Viz též: podobná jména autorů
11 MARKOVÁ, Alena
19 MARKOVÁ, Aneta
1 MARKOVÁ, Anežka
13 MARKOVÁ, Anna
14 Marková, Adéla
11 Marková, Alena
2 Marková, Alice
1 Marková, Almíra
1 Marková, Andrea
19 Marková, Aneta
13 Marková, Anna
1 Marková, Apolena
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.