Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 3 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Political Rhetoric in Shakespeare's Drama
Malá, Anna ; Znojemská, Helena (vedoucí práce) ; Nováková, Soňa (oponent)
Political Rhetoric in Shakespeare's Drama Bc. Anna Malá MAGISTERSKÁ PRÁCE Abstrakt Tato magisterská práce se soustředí na politickou rétoriku ve hrách Williama Shakespeara. Porovnává historické hry, římské hry a tragédie za účelem analýzy rétoriky a identifikace jejích rozdílů a jejich případného spojení s vyobrazeným státním systémem - republika nebo monarchie, a jejich rozboru. Hlavním kritériem pro tento rozbor je obrazotvornost a rétorické strategie použité ve specifických situacích vladařem nebo jeho poddanými ve vztahu k vladaři.
Political Rhetoric in Shakespeare's Drama
Malá, Anna ; Znojemská, Helena (vedoucí práce) ; Nováková, Soňa (oponent)
Political Rhetoric in Shakespeare's Drama Bc. Anna Malá MAGISTERSKÁ PRÁCE Abstrakt Tato magisterská práce se soustředí na politickou rétoriku ve hrách Williama Shakespeara. Porovnává historické hry, římské hry a tragédie za účelem analýzy rétoriky a identifikace jejích rozdílů a jejich případného spojení s vyobrazeným státním systémem - republika nebo monarchie, a jejich rozboru. Hlavním kritériem pro tento rozbor je obrazotvornost a rétorické strategie použité ve specifických situacích vladařem nebo jeho poddanými ve vztahu k vladaři.
Marketingová komunikace značky Royal Canin v letech 2014-2016
Malá, Anna ; Halada, Jan (vedoucí práce) ; Obluk, Ondřej (oponent)
Bakalářská práce "Marketingová komunikace značky Royal Canin v letech 2014-2016" popisuje marketingovou komunikaci značky Royal Canin, která se zabývá výrobou superprémiových krmiv pro psy a kočky. V práci byla aplikována deskriptivní analýza. Práce v první části popisuje základní informace o společnosti Royal Canin, její historii, podstatu a identitu, umístění na trhu a definuje její hlavní konkurenty (Hill's, Purina Pro Plan a Brit). V druhé části je popsána marketingová komunikace značky Royal Canin a také popisuje její marketingový mix. Třetí část se věnuje komunikačnímu mixu značky, který obsahuje tištěnou a outdoor reklamu, on-line komunikace (webové stránky, sociální sítě), podporu prodeje (akce na prodejnách, věrnostní program), veletrhy, výstavy a PR aktivity (sponzoring, dárcovství, eventy a media relations). Čtvrtá část srovnává komunikační mix značky s aktivitami konkurenčních značek Hill's, Purina Pro Plan a Brit. V páté závěrečné části práce hodnotí komunikační mix značky Royal Canin a navrhuje možné změny v komunikaci do budoucna.

Viz též: podobná jména autorů
1 MALÁ, Anežka
7 Malá, Adéla
6 Malá, Alena
1 Malá, Alexandra
2 Malá, Andrea
1 Malá, Aneta
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.