Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 27 záznamů.  1 - 10dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Možnosti a podmínky použití nástrojů pro analýzu chování zákazníků na sociálních sítích
Horák, Vít ; Molnár, Zdeněk (vedoucí práce) ; Měsíček, Libor (oponent)
Diplomová práce se zabývá bezplatnými nástroji, které mohou být použity k analýze koncových zákazníků drobných, malých a středních e-commerce podniků na sociální síti Facebook, za účelem zvýšení jejich konkurenceschopnosti na této sociální síti. Teoretická část je zaměřena na definování klíčových pojmů, rozlišuje typy sociálních médií a popisuje současnou situaci sociálních sítí ve světě i v České republice z pohledu uživatelské oblíbenosti a pro Českou republiku také ještě z hlediska podniků. Dále se teoretická část zabývá možnostmi, které poskytují sociální sítě SME podnikům se zaměřením na sociální síť Facebook a taktéž identifikuje různé typy analytických nástrojů, které mohou být použity pro účely sledování a analýzy zákazníků. Na začátku praktické části je krátce uvedena společnost Dobrutka.EU s.r.o. provozující elektronický obchod pro koncové zákazníky. Poté je prezentována analýza průzkumu o tom, jak SME společnosti, které provozují nejlepší české elektronické obchody, přistupují ke sledování a analýze jejich činnosti a zákazníků ze sociální sítě Facebook. Následně je řešen výběr vhodných nástrojů pro SME společnosti, které jsou analyzovány v předposlední kapitole. Na konci praktické části je na základě skutečností uvedených v předchozích kapitolách přistoupeno k praktickému uplatnění poznatků na facebookové prezentaci společnosti Dobrutka.EU prostřednictvím návrhu a pilotního nasazení vhodných postupů a analytických nástrojů, jejichž efektivnost byla na konci kapitoly zhodnocena. Hlavním přínosem práce je zjištění a ověření bezplatných nástrojů i efektivního způsobu, který umožňuje podrobně analyzovat vlastní zákazníky dokonce také drobným společnostem a díky tomu efektivněji dosahovat kladných hospodářských výsledků také v případech rozvíjejících se facebookových prezentací.
Podpora IT projektů a portfolia IT projektů prostřednictvím analýzy sociálních sítí
Měsíček, Libor ; Molnár, Zdeněk (vedoucí práce) ; Buřita, Ladislav (oponent) ; Vejlupek, Tomáš (oponent) ; Ritschelová, Iva (oponent)
Tato doktorská disertační práce se zaměřuje na oblast řízení portfolia IT projektů a samotných projektů v IT. Shrnuje vývoj řízení portfolia IT projektů, jeho přínosy, problémy a začlenění tohoto konceptu do vybraných metodik a rámců. Dále práce shrnuje vývoj a hlavní poznatky z oblasti analýzy sociálních sítí a relevantní poznatky z oblasti psychologicko-sociální, týmové práce a organizace. Dále prezentuje výsledky dvou průzkumů a na jejich základě formuluje závěry a doporučení. Hlavní část práce se zaměřuje na návrh rozšíření MMDIS ŘIP o využití analýzy sociálních sítí v podniku pro podporu výběru vhodných zaměstnanců na vybrané pozice v IT projektu. Dále prezentuje návrh dělby IT rolí podle vybraných metrik uzlu sociální sítě.
Srovnávací analýza efektivnosti nástrojů pro monitorování sociálních sítí
Duffková, Pavlína ; Měsíček, Libor (vedoucí práce) ; Molnár, Zdeněk (oponent)
Hlavním cílem této diplomové práce je analýza a porovnání vybraných nástrojů pro monitorování sociálních sítí. Teoretická část diplomové práce nejprve seznámí čtenáře se základními pojmy, které jsou pro práci stěžejní. Další kapitola se zaměřuje na bližší specifikaci klasického online marketingu, popsání rostoucího trendu marketingu skrze sociální média a zmapování jeho současného postavení na českém online trhu. Kromě toho jsou zde popsány nezbytně důležité SEO a SEM techniky. Následuje kapitola věnovaná marketingu na sociálních sítích. V této kapitole je vysvětlená rostoucí síla "word of mouth" v nákupním rozhodování. V neposlední řadě jsou zde uvedeny názorné ukázky nejúspěšnějších marketingových kampaní na sociálních médiích. Další část práce se zabývá problematikou monitorování sociálních médií. V této kapitole jsou uvedeny důvody monitorování, jeho principy a funkce. V praktické části je popsaná metodika testování vybraných nástrojů, akceptační kritéria a metriky měření. Vybrané nástroje jsou porovnány z hlediska kvalitativních vlastností a relevantností výsledků, jak z globálního pohledu s anglickými frázemi, tak i z pohledu lokálního s frázemi vhodnými pro české prostředí. V druhém testu je určena sada bezplatných monitorovacích nástrojů, které jsou porovnáni s nástroji z prvního testu. V závěru práce se nachází poslední měření, ve kterém je navržen nejvhodnější monitorovací nástroj pro malé české firmy.
Využití sociálních sítí pro podporu konkurenceschopnosti v podnicích
Rumplíková, Blanka ; Molnár, Zdeněk (vedoucí práce) ; Měsíček, Libor (oponent)
Tato práce je zaměřena na problematiku sociálních sítí. Sociální sítě jsou jedním z mnoha druhů sociálních médií, která jsou v úvodu práce definována a jsou popsány jejich charak-teristické znaky. Dále se práce soustředí na sociální sítě, možnosti vybraných představitelů sociálních sítí v oblasti marketingu a internetovému marketingu obecně. Jsou stanovena tři kritéria využití sociálních sítí v podnicích -- podpora prodeje, propagace a komunikace, ta jsou nejdříve popsána teoreticky, dále analyzována v prostředí konkrétní společnosti, kterou je společnost Student Agency a nakonec je v rámci těchto kritérií navrhnuto řešení zlepšení využívání sociálních sítí ve vybrané společnosti. Cílem práce je definovat možnosti využití sociálních sítí v podnicích, které podpoří konkurenceschopnost, dále popsat jednotlivé možnosti na reálné společnosti a navrhnout možné vylepšení.
Využití sociálních sítí v bankovním sektoru v ČR
Balcar, Filip ; Molnár, Zdeněk (vedoucí práce) ; Měsíček, Libor (oponent)
Diplomová práce se zabývá problematikou využívání sociálních sítí v bankovním sektoru České republiky. Jejím cílem je na základě vlastního průzkumu aktuálního stavu působení vybraných českých bank na sociálních sítích navrhnout sadu doporučení pro úspěšné působení bank v prostředí sociálních sítí. Práci tvoří čtyři hlavní kapitoly. První kapitola shrnuje poznatky týkající se problematiky sociálních sítí získané v již obhájených diplomových pracích. Druhá kapitola se na problematiku sociálních sítí zaměřuje teoreticky, popisuje aktuální nejdůležitější světové sociální sítě, navrhuje jejich dělení podle typických vlastností a popisuje nejdůležitější způsoby využití sociálních sítí v podnikání. Třetí kapitola obsahuje vlastní průzkum využívání sociálních sítí vybranými českými bankami, definici kritérií pro jeho hodnocení a vlastní vyhodnocení. Na základě provedeného průzkumu je poté ve finální čtvrté kapitole uvedena sada doporučení, která jsou využitelná pro úspěšné působení bank na sociálních sítích.
Analýza webových stránek zdravotnických záchranných služeb
Majer, Patrik ; Molnár, Zdeněk (vedoucí práce) ; Měsíček, Libor (oponent)
Tato práce se zabývá analýzou webových stránek zdravotnických záchranných slu-žeb. U stránek těchto organizací je třeba klást důraz hlavně na přístupnost, protože potenciální návštěvníci mohou mít různé handicapy, které budou podrobně roze-brány. Úkolem této části analýzy je zjistit případné nedostatky webových stránek s ohledem na pravidla přístupnosti. Další částí je optimalizace pro vyhledávače, která kontroluje, zda jsou stránky správně strukturovány s ohledem na vyhledávače a jaké množství odkazů vede na stránky umístěné na dané doméně. Poslední částí analýzy je použitelnost, na které stojí úspěch každých webových stránek. V další části jsou reprezentována data získaná z analýz jednotlivých webových stránek. V poslední krátké části nazvané efektivní webové stránky jsou vyzdvihnuta některá dobrá řešení, která se vyskytovala na analyzovaných webových stránkách.
Analýza trhu přípravných kurzů na VŠ z pohledu internetového marketingu
Prágr, Aleš ; Měsíček, Libor (vedoucí práce) ; Šedivá, Zuzana (oponent)
Tato práce se zabývá vysvětlením pojmů souvisejících s internetovým marketingem. Cílem je popsat možnosti internetového marketingu, realizovat průzkum při výběru přípravného kurzu, popsat metody SEO užívané organizacemi, které přípravné kurzy nabízejí. A sepsat doporučení pro propagaci přípravných kurzů VŠE. Druhá kapitola se zabývá popsání předpokladů pro vznik internetového marketingu. Třetí kapitola se věnuje úvodu do internetového marketingu a marketingu ve vyhledávačích. Čtvrtá kapitola obsahuje úvod o optimalizaci pro vyhledávače. Pátá kapitola přibližuje další možnosti a metody internetového marketingu a popisuje jejich možné využití. Šestá kapitola popisuje realizaci dotazníkového průzkumu a zároveň interpretuje výsledky tohoto průzkumu. Sedmá kapitola je věnována analýze webových stránek organizací, které nabízejí přípravné kurzy. V osmé kapitole je zhodnocení stavu webových stránek a návrhy na zlepšení propagace přípravných kurzů VŠE. V deváté kapitole je shrnutí výsledků a přínos práce a zhodnocení využitelnosti těchto výsledků.
Vývoj a porovnání vybraných metodik řízení ICT projektů
Rosenberger, Tomáš ; Měsíček, Libor (vedoucí práce) ; Kučera, Jan (oponent)
Bakalářská práce se zabývá problematikou metodik řízení ICT projektů. Práce si klade celkem tři cíle. Prvním cílem je identifikovat, charakterizovat a jednotně popsat vybrané metodiky pro řízení ICT projektů a zmapovat jejich historický vývoj. Druhým cílem je porovnat vybrané metodiky podle stanovených specifických kritérií. Třetím cílem je vybrat vhodnou metodiku pro stanovená modelová ICT oddělení nebo společnosti na základě jejich organizační kultury a typu řešených projektů. V teoretické části práce jsou nejdříve vymezeny základní pojmy týkající se problematiky a poté jsou identifikovány a jednotně popsány jednotlivé vybrané metodiky. V analytické části práce jsou stanovena specifická kritéria a na jejich základě jsou metodiky porovnány. Taktéž je zde uveden a zdůvodněn výběr vhodné metodiky pro modelová ICT oddělení nebo společnosti. Vlastní přínos autora spočívá hlavně v porovnání vybraných metodik a ve zdůvodněném výběru vhodné metodiky pro modelové ICT oddělení nebo společnost.
Možnost využití sociálních sítí v prostředí firmy
Daněk, Lukáš ; Jon, Jakub (vedoucí práce) ; Měsíček, Libor (oponent)
Sociální sítě jsou na vzestupu. Jsou využívány podniky všech velikostí, napříč odvětvími. Jsou však opravdu cestou k zvýšení produktivity zaměstnanců, nárůstu prodeje a celkového zájmu o firmu? Nebo se jedná jen o módní trend? Možnosti využití sociálních sítí, jako nástroje pro podporu businessu, jsou široce diskutované. V této práci je shrnutí objektivních i subjektivních názorů a zkušeností s využíváním sociálních sítí ve firmě. Autor seznamuje čtenáře s možnostmi využití sociálních sítí pro interní komunikaci. Klade důraz na praktické zkušenosti i koncepty jednotlivých veřejných sociálních sítí a porovnává je s neveřejnými sociálními sítěmi. Dále představuje možnosti využití sociálních sítí pro externí komunikaci a marketingovou prezentaci, opět s důrazem na reálnou použitelnost i koncept každé jednotlivé sítě. V práci jsou dále uvedeny studie a nejnovější průzkumy, které dokazují důležitost a rozvoj sociálních sítí v 21. století. Cílem práce je utvořit ucelený přehled využitelnosti sociálních sítí ve firmě, se zaměřením na interní komunikaci a komunikaci firmy s okolím.
Možnosti získávání informací o uživatelích internetu
Ross, Richard ; Měsíček, Libor (vedoucí práce) ; Molnár, Zdeněk (oponent)
Tato práce se zaměřuje na internetovou bezpečnost, dosažení anonymity a vytvoření příručky pro zvýšení obranyschopnosti uživatele. Cílem je nejprve popsat možnosti útoků proveditelných na internetovém uživateli a zároveň popsat koloběh toku informací o uživatelích a jejich využití třetími stranami. Dále je cílem navrhnout způsoby dosažení anonymity na internetu a poskytnout návod na zlepšení obranyschopnosti uživatele. Práce se postupně zabývá vznikem internetu, world wide webu a standardů, což je důležité pro pochopení problematiky dnešní zranitelnosti internetu. Dále práci doplňuje výčet relevantních protokolů modelu ISO/OSI, které se podílí na každodenní komunikaci internetových uživatelů. Poté práce přechází k samotným útokům a to jak na technické bázi, jako například Man-In-The-Middle, tak na sociální bázi, jako například Phishing. Práce se dále zaměřuje na sbírání dat uživatelů třetími stranami a na způsoby, jak tomu zabránit a dosáhnout anonymity na internetu. Závěr práce patří výčtu bezpečnostních opatření pro standardního uživatele internetu, díky nimž je schopen minimalizovat riziko na minimum. Finální kapitola prezentuje vytvořený online blog pro zvýšení informovanosti internetových uživatelů.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 27 záznamů.   1 - 10dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.