Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 292 záznamů.  začátekpředchozí210 - 219dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Občanský sektor a samospráva v Praze - vymezení a porovnání spolupráce obecní samosprávy a nevládních neziskových organizací na správních obvodech Prahy
Suchel, Jakub ; Müller, Karel (vedoucí práce) ; Skovajsa, Marek (oponent)
Tato práce se zabývá analýzou spolupráce občanského sektoru a samosprávy na území Hl. města Prahy. Především se zaměřuji na vymezení a porovnání spolupráce obecní samosprávy a nevládních neziskových organizací ve správních obvodech Prahy 1-22. V první části se věnuji vymezení pojmu spolupráce a důvodům, proč by měly městské části spolupracovat s neziskovými organizacemi. Další část se soustřeďuje na vymezení funkce a postavení obcí. Zamýšlí se nad otázkou, jak jsou postoje k nevládním neziskovým organizacím ovlivňovány stranickou příslušností. Následující oddíl je věnovaný právním formám neziskových organizací, které jsou předmětem výzkumu, a kromě toho definuje a hodnotí kritéria. Kapitolu uzavírá zamyšlení nad nebezpečím spojenectví občanského sektoru s politickými stranami, vznikem oboustranné a trvalé závislosti. Druhá polovina práce stanovuje kritéria a zkoumá na základě srovnávací analýzy dokumentů obcí, dotazníkového šetření a Analýzy poskytovatelů sociálních služeb, celkovou úroveň spolupráce v jednotlivých městských částech, a tu vzájemně porovnává. Existují rozdíly v úrovni spolupráce jednotlivých městských částí a občanským sektorem, i když nejsou tak výrazné.
Politický marketing v předvolebním období
Baghdasarjan, Inesa ; Müller, Karel (vedoucí práce) ; Fleissner, Kamil (oponent)
Cílem diplomové práce je rozbor marketingových strategií strany ČSSD a hnutí ANO 2011 v krajských volbách 2016. Dále si práce klade za cíl analyzovat jejich mediální obraz ve vybraných ekonomicko-politických týdenících (Euro, Respekt, Týden). Na základě obsahové analýzy týdeníků a kvalitativních rozhovorů se pokusí zodpovědět na následující otázky: Jak se odlišovaly marketingové strategie ČSSD a ANO využívané v kampani před krajskými volbami 2016? Projevily se ve vybraných týdenících odlišnosti v interpretaci mediálního obrazu stran? Diplomová práce je strukturovaná do čtyř základních kapitol. První kapitola vymezuje základní terminologii týkající se politického marketingu. Druhá kapitola je věnována medializaci politiky a českým médiím. Ve třetí analyticko-empirické části jsou charakterizovány marketingové strategie jednotlivých stran. Poslední kapitola interpretuje výsledky obsahové analýzy.
Občanské elity na lokální úrovni
Koutná, Gabriela ; Müller, Karel (vedoucí práce) ; Fleissner, Kamil (oponent)
Hlavním cílem této diplomové práce je identifikace a porozumění mechanismům rekrutování lokálních politických elit a jejich roli v procesu demokratizace komunální politiky a v procesu posilování místní občanské společnosti na konkrétním příkladu vybrané obce. Případová studie se týká obce Semily, která byla pro práci vybrána jako obec s příkladně transparentním a otevřeným způsobem vládnutí. V roce 2006 zde došlo k výrazné změně politické reprezentace, kdy rekrutování nových politických elit bylo top down procesem vedeným konkrétní osobou dle předem stanovených priorit.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 292 záznamů.   začátekpředchozí210 - 219dalšíkonec  přejít na záznam:
Viz též: podobná jména autorů
1 MÜLLER, Katrin
1 Müller, K.
1 Müller, Kristyna
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.