Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Marketingová a komunikační strategie hokejového klubu HC Kometa Brno
Lysák, Jiří ; Postler, Milan (vedoucí práce) ; Kubálková, Markéta (oponent)
Cílem práce je provést analýzu marketingové a komunikační strategie hokejového klubu HC Kometa Brno, zhodnotit stávající aktivity klubu a navrhnout možné vylepšení v jeho činnosti. V první kapitole se autor zabývá marketingem, marketingovou a komunikační strategií, základními specifiky marketingu služeb a marketingu ve sportu. Druhá kapitola obsahuje základní údaje o hokejovém klubu HC Kometa Brno, SWOT analýzu, rozbor jednotlivých prvků marketingového mixu a analýzu současné marketingové a komunikační strategie klubu. Autor provedl marketingový výzkum zaměřený na vnímání marketingových aktivit klubu s důrazem na on-line komunikaci a sociální sítě, jeho výsledky jsou vedeny ve třetí kapitole. V jejím závěru se pak nachází na základě všech získaných informací vypracované návrhy na zlepšení marketingové a komunikační strategie klubu.

Viz též: podobná jména autorů
6 Lysák, Jakub
4 Lysák, Jan
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.