Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Image a identita značky
Lukavská, Klára ; Filipová, Alena (vedoucí práce) ; Zeman, Jiří (oponent)
Diplomová práce se zaměřuje na image a identitu značky. Cílem práce je na základě výzkumu provést komparaci jak je značka vnímána spotřebiteli (tedy jaká je její image) a tím, jak chce být sama značka vnímána (její identita). Teoretická část práce se zaměřuje na proces budování a řízení silných značek a na teoretické vymezení image a identity značky. V praktické části je pak představena samotná značka, na které výzkum proběhl, značka Proenzi, její historie na českém trhu, konkurence a v neposlední řadě je zde nadefinována identita značky. V závěrečné kapitole jsou uvedeny výsledky výzkumu a samotná komparace image a identity značky Proenzi. V závěru práce jsou uvedeny návrhy na zlepšení a doporučení pro budoucí rozšíření výzkumu
Proniknutí české firmy na turecký trh (s využitím případové studie)
Lukavská, Klára ; Černá, Iveta (vedoucí práce) ; Kopecký, Jan (oponent)
Cílem bakalářské práce je na základě teoretickým poznatků analyzovat obchodní případ menší české společnosti působící v oblasti průmyslových maziv, která se pokusila o vstup na turecký trh, který ovšem skončil neúspěšně. A dále tyto teoretické poznatky aplikovat na návrhu alternativního řešení při opakovaném pokusu. V první kapitole je charakterizováno Turecko, jeho makroekonomické ukazatele a specifika obchodního jednání. Druhá kapitola popisuje vztahy Turecka a EU, celní řízení a celní formality vyžadované tureckým celním úřadem. Ve třetí kapitole jsou uvedeny formy vstupu na cizí trh, platební podmínky a možnosti pojištění v mezinárodním obchodě. Čtvrtá kapitola sestává z případové studie - charakteristiky společnosti, popisu obchodního případu jeho zhodnocení a návrhu alternativního řešení a v závěru bakalářská práce uvádí možná řešení současné situace společnosti.

Viz též: podobná jména autorů
1 Lukavská, Kateřina
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.