Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 3 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Podnikové vzdělávání a rozvoj zaměstnanců
Lukášová, Martina ; Dvořáková, Zuzana (vedoucí práce) ; Bušina, Filip (oponent)
Předmětem této diplomové práce je vzdělávání a rozvoj zaměstnanců ve společnosti Mondi Štětí a.s. Cílem diplomové práce je analýza systému vzdělávání a rozvoje zaměstnanců v této společnosti, zhodnocení provedené analýzy a navržení případných doporučení vedoucích ke zlepšení celého systému vzdělávání a rozvoje ve společnosti. Teoretická část na základě odborné literatury definuje základní pojmy z oblasti vzdělávání a rozvoje zaměstnanců. Popisuje proces systematického vzdělávání a rozvoje zaměstnanců, používané metody vzdělávání, proces rozvoje manažerů a uvádí některé moderní trendy ve vzdělávání. Praktická část obsahuje charakteristiku společnosti, analýzu současného systému vzdělávání a rozvoje zaměstnanců ve společnosti a zhodnocení výsledků provedené analýzy. Závěrečná část obsahuje návrhy a doporučení, která mohou ještě zefektivnit proces vzdělávání a rozvoje zaměstnanců ve společnosti a přispět tak k celkové prosperitě společnosti.
Atraktivita layoutu časopisů ve vztahu k nákupnímu chováním
Lukasová, Martina
Tato diplomová práce je věnována grafickým prvků na titulních stránkách časopisů a jejich vlivu na nákupní rozhodovací proces potřebitele. Znalosti a současné přístupy k této problematice jsou sepsány v části s názvem Literární rešerše. Pomocí výzkumu, jenž se uskutečnil na studentech Mendelovy univerzity v Brně ve věku 19 až 26 let, byla sepsána doporučení pro použití barev, fotografií a kreseb, velikostí titulků či oznámení o dárcích zdarma na obálkách magazínů. Byly použity dvě metody kvalitativního výzkumu, a to eye tracking (technologie zaznamenávající pohyb očí) a hloubkový rozhovor. Shrnutí dosažených výsledků je uvedeno ve Vlastní práci.

Viz též: podobná jména autorů
2 Lukasová, Marie
1 Lukášová, Markéta
3 Lukášová, Martina
4 Lukášová, Michaela
2 Lukášová, Miroslava
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.