Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Branding a jeho význam pro primární a sekundární trh s uměním v České republice.
Ludvíková, Daniela ; Janištinová, Anna (vedoucí práce) ; Dianová, Markéta (oponent)
Diplomová práce identifikuje a analyzuje aspekty a specifika tvorby značky umělce v uměleckém sféře. Tato specifika jsou poměrně odlišná od tvorby značky v korporátním světě. První část práce vymezuje teoretické základy brandingu a marketingové komunikace s důrazem na ty aspekty, které jsou duležité ve vztahu k trhu s uměním. Teoretické vymezení v kombinaci s výsledky z kvalitativního výzkumu, který byl proveden s předními současnými umělci a zástupci předních českých galeriích, pomáhá nastínit nejdůležitější faktory ovlivňující proces tvorby značky umělce. Praktická část je zaměřená zejména na ty brandingové faktory, které mají významný dopad na hodnotu a cenu uměleckých děl. V poslední části diplomové práce jsou představeni současní umělci, kteří si dokázali vybudovat silnou značku.
Branding umělce na příkladu malíře Václava Radimského
Ludvíková, Daniela ; Tyslová, Irena (vedoucí práce) ; Hucková, Barbara (oponent)
Práce se zabývá umístěním děl českého impresionistického malíře Václava Radimského na trhu, do oblasti trhu s uměním aplikuje ekonomické teorie brandingu a oceňování kulturních statků. Práce definuje základní činitele v oblasti trhu s uměním a analyzuje jejich vliv na brand umělce a jeho díla. Důležitou součástí je deskripce uměleckého životopisu Václava Radimského a zhodnocení jejich jednotlivých částí ve vztahu k brandu jeho děl, stejně jako srovnání s díly dalších umělců - impresionistů.

Viz též: podobná jména autorů
2 Ludvíková, Denisa
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.