Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 7 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Systém hodnocení pracovníků ve vybrané organizaci
LINHARTOVÁ, Andrea
Cílem této diplomové práce je provedení analýzy stávajícího systému hodnocení pracovníků ve vybrané organizaci a následné stanovení návrhů změn. Zvolenou organizací je Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích. Práce je rozdělena na dvě části, a sice na teoretickou a praktickou. Teoretická část obsahuje literární rešerši, sepsanou na základě prostudované odborné literatury českých i zahraničních autorů. V rešerši jsou uvedeny základní pojmy týkající se personalistiky, pracovního výkonu a hodnocení pracovníků. Praktická část obsahuje základní informace o zvolené organizaci. Následně je v praktické části popsán systém hodnocení, systém odměňování pracovníků a je provedeno anonymní dotazníkové šetření na toto téma. Na základě provedených analýz jsou stanoveny návrhy a doporučení na zlepšení řízení této oblasti.
Členovci jako původci parazitóz člověka
Linhartová, Andrea ; Hanel, Lubomír (vedoucí práce) ; Říhová, Dagmar (oponent)
Tato bakalářská práce je zaměřená na problematiku členovců jako ektoparazitů člověka. Jejím cílem je vytvoření přehledu vybraných druhů členovců, které mohou být pro člověka patogenní. Přehled se týká především druhů žijících v České republice. Dále bude práce obsahovat informace o jejich charakteristice, morfologii, vývoji a příznacích napadených hostitelů
Partnerství a klientský přístup ve spolupráci rodiny a školy
Linhartová, Andrea ; Kargerová, Jana (vedoucí práce) ; Krčmářová, Tereza (oponent)
Diplomová práce se zabývá partnerstvím a klientským p ístupem ve spolupráci rodiny a školy. Teoretická část se zam uje na rodinu a školu jako instituci, jejich definici, funkci a kurikulární dokumenty. Dále se zabývá vztahy mezi rodinou a školou, vývojem názor , které se týkají vzájemné spolupráce, vzájemného očekávání výsledné spolupráce, výchovným a sociálním partnerstvím, vlivem rodič na vzd lávání d tí, formami vzájemné spolupráce, ale také limity a riziky, které mohou p i komunikaci a spolupráci nastat. Charakterizuje a srovnává kritéria efektivní spolupráce rodiny a školy dvou r zných autor . Práce dále mapuje kritéria efektivní spolupráce a formy spolupráce v programu Začít spolu. Empirická část prezentuje pozorování, akční výzkum a rozhovory, které zjiš ují spolupráci školy a rodiny ve t íd pracující podle programu Začít spolu. Mezi výzkumné metody pat í pozorování, které je zam ené na konzultace typu učitel-rodič-žák, dále akční výzkum, který probíhal b hem tvo ivých dílen určené i pro rodiče a rozhovory, realizovány jak s rodiči, tak i s učitelem a s d tmi, pro které autorka diplomové práce zvolila rozhovor skupinový. KLÍýOVÁ SLOVA: Rodina, škola, komunikace, spolupráce, kritéria spolupráce, program Začít spolu
Zhodnocení činnosti MAS v rámci regionálního rozvoje
LINHARTOVÁ, Andrea
Název této bakalářské práce je "Zhodnocení činnosti místních akčních skupin v rámci regionálního rozvoje". Hlavním cílem je zhodnotit, jak zvolené místní akční skupiny, konkrétně MAS Sdružení Růže, MAS Rozkvět a MAS Vodňanská ryba přispívají svou činností do těchto regionů. Analýza činnosti MAS je zaměřena především na oblasti týkající se personálního zajištění MAS, úrovně propagace MAS a nadstavbových aktivit MAS. Dílčím cílem práce je zjistit úroveň informovanosti obyvatel o činnosti a aktivitách MAS. V teoretické části jsou popsány základní pojmy týkající se regionu, regionální politiky, metody LEADER a základní informace o místních akčních skupinách. V praktické části jsou uvedeny základní informace o vybraných MAS. Následně je zde popsána činnost všech MAS za jednotlivá programová období. Dále se práce zabývá personálním zajištěním MAS, propagací MAS a nadstavbovými aktivitami MAS. Informace potřebné pro zpracování praktické části byly zjištěny z veřejně dostupných zdrojů a doplněny o informace získané od dotazovaných, řídících orgánů MAS. Informace potřebné pro dílčí cíl práce byly zjištěny prostřednictvím dotazníku. Činnost těchto MAS se v jednotlivých programových obdobích liší v množství zrealizovaných projektů a množství alokovaných finančních prostředků. Z tohoto pohledu byla nejvíce činná MAS Sdružení Růže a naopak nejméně MAS Vodňanská ryba, neboť v minulém období její strategie nebyla podpořena.
Členovci jako původci parazitóz člověka
Linhartová, Andrea ; Hanel, Lubomír (vedoucí práce) ; Říhová, Dagmar (oponent)
Tato bakalářská práce je zaměřená na problematiku členovců jako ektoparazitů člověka. Jejím cílem je vytvoření přehledu vybraných druhů členovců, které mohou být pro člověka patogenní. Přehled se týká především druhů žijících v České republice. Dále bude práce obsahovat informace o jejich charakteristice, morfologii, vývoji a příznacích napadených hostitelů
Partnerství a klientský přístup ve spolupráci rodiny a školy
Linhartová, Andrea ; Kargerová, Jana (vedoucí práce) ; Krčmářová, Tereza (oponent)
Diplomová práce se zabývá partnerstvím a klientským p ístupem ve spolupráci rodiny a školy. Teoretická část se zam uje na rodinu a školu jako instituci, jejich definici, funkci a kurikulární dokumenty. Dále se zabývá vztahy mezi rodinou a školou, vývojem názor , které se týkají vzájemné spolupráce, vzájemného očekávání výsledné spolupráce, výchovným a sociálním partnerstvím, vlivem rodič na vzd lávání d tí, formami vzájemné spolupráce, ale také limity a riziky, které mohou p i komunikaci a spolupráci nastat. Charakterizuje a srovnává kritéria efektivní spolupráce rodiny a školy dvou r zných autor . Práce dále mapuje kritéria efektivní spolupráce a formy spolupráce v programu Začít spolu. Empirická část prezentuje pozorování, akční výzkum a rozhovory, které zjiš ují spolupráci školy a rodiny ve t íd pracující podle programu Začít spolu. Mezi výzkumné metody pat í pozorování, které je zam ené na konzultace typu učitel-rodič-žák, dále akční výzkum, který probíhal b hem tvo ivých dílen určené i pro rodiče a rozhovory, realizovány jak s rodiči, tak i s učitelem a s d tmi, pro které autorka diplomové práce zvolila rozhovor skupinový. KLÍýOVÁ SLOVA: Rodina, škola, komunikace, spolupráce, kritéria spolupráce, program Začít spolu
Vývoj morálního vědomí u žáků středních škol a středních odborných učilišť
Linhartová, Andrea ; Hanušová, Marie (vedoucí práce) ; Kuš, Kuš (oponent)
Abstrakt Bakalářská práce s názvem "Vývoj morálního vědomí u žáků středních škol a středních odborných učilišť" je zaměřena na zjištění a porovnání úrovně morálního vědomí žáků v oborech vzdělání zakončených maturitní zkouškou a výučním listem. Práce obsahuje dvě části, teoretickou a praktickou. V teoretické části je pomocí rešerše a studia odborné literatury zpracováno rozdělení stadií morálního vývoje dle nejznámějších autorů. Praktická část obsahuje popis zařízení, kde se formou dotazníkového šetření sbírala data. Ta se pak následně analyzovala a komparativní metodou vyhodnotila pomocí grafů. Analýza jednotlivých grafů a výsledků šetření dokázala, že morální vývoj sledované skupiny není zásadním způsobem ovlivněn faktory, které se zdály jako důležité v období vývoje žáka. Abstract Bachelor thesis entitled "Development of moral awareness among pupils of secondary schools and secondary vocational schools" is aimed at identifying and comparing the level of moral consciousness of students in the fields of education ended with graduation exam and the indenture. The work includes two parts, theoretical and practical. In the theoretical part research and study of the academic literature is used to process stages of moral development according to the most famous authors. The practical part contains a description of a device, in the form of a questionnaire to collect data. It was subsequently analysed and evaluated by comparative graphs. Analysis of individual graphs and survey results proved that moral development study group is not significantly affected by factors that seemed to be important during development of the pupil.

Viz též: podobná jména autorů
2 LINHARTOVÁ, Adéla
1 LINHARTOVÁ, Angelika
7 Linhartová, Andrea
7 Linhartová, Aneta
3 Linhartová, Anna
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.