Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Arteterapie s dětmi s těžkými poruchami chování
Kulhavá, Marcela ; Jebavá, Jana (vedoucí práce) ; Hátlová, Běla (oponent)
SOUHRN Název: Arteterapie s dětmi s těžkými poruchami chování Title: Artetherapy with children with difficult bebehavioral disturbance Cíle : Cílem diplomové práce je aplikovat arteterapeutické techniky při práci s dětmi s poruchami chování a zjistit zda došlo ke splnění daných hypotéz. Hypotézy : 1. uvolnění komunikačních bariér,vyjádření emocí 2. optimalizaci sebehodnocení, tím také vztahů s vrstevníky 3. odklon od nežádoucích projevů chování 4. u pasivních klientů zvýšení aktivity Metody : Diplomová práce používá jak teoretického rozboru východisek, tak praktického ověření této metody. V teoretické části jsou definovány základní pojmy a metody arteterapie, poruch chování a důsledky v kresebném projevu dětí. Dále je zde podán přehled možných příčin vzniku poruch chování. Vpraktické části jsem se především zaměřila na rozbor výtvarné práce dětí. Projekt jsem provedla na základě aplikace jednotlivých technik a subjektivního ohodnocení chování dětí v průběhu provádění technik. Praktická část ve svém úvodu konkretizuje prostředí ze kterého děti pocházejí a podrobnější anamnézy šesti dětí, se kterými jsem delší čas pracovala a získala od nich velké množství nádherných prací. Následuje podrobný rozbor podmínek projektu, zdůvodnění výběru účastníků, rozbor aktivit, popis a význam jednotlivých činností. Výsledky...
Arteterapie s dětmi s těžkými poruchami chování
Kulhavá, Marcela ; Jebavá, Jana (vedoucí práce) ; Hátlová, Běla (oponent)
SOUHRN Název: Arteterapie s dětmi s těžkými poruchami chování Title: Artetherapy with children with difficult bebehavioral disturbance Cíle : Cílem diplomové práce je aplikovat arteterapeutické techniky při práci s dětmi s poruchami chování a zjistit zda došlo ke splnění daných hypotéz. Hypotézy : 1. uvolnění komunikačních bariér,vyjádření emocí 2. optimalizaci sebehodnocení, tím také vztahů s vrstevníky 3. odklon od nežádoucích projevů chování 4. u pasivních klientů zvýšení aktivity Metody : Diplomová práce používá jak teoretického rozboru východisek, tak praktického ověření této metody. V teoretické části jsou definovány základní pojmy a metody arteterapie, poruch chování a důsledky v kresebném projevu dětí. Dále je zde podán přehled možných příčin vzniku poruch chování. Vpraktické části jsem se především zaměřila na rozbor výtvarné práce dětí. Projekt jsem provedla na základě aplikace jednotlivých technik a subjektivního ohodnocení chování dětí v průběhu provádění technik. Praktická část ve svém úvodu konkretizuje prostředí ze kterého děti pocházejí a podrobnější anamnézy šesti dětí, se kterými jsem delší čas pracovala a získala od nich velké množství nádherných prací. Následuje podrobný rozbor podmínek projektu, zdůvodnění výběru účastníků, rozbor aktivit, popis a význam jednotlivých činností. Výsledky...

Viz též: podobná jména autorů
3 Kulhavá, Markéta
1 Kulhavá, Michaela
2 Kulhavá, Miroslava
1 Kulhavá, Monika
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.