Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 3 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Modernizace hudebně pohybové výchovy v mateřské škole
Kubaň, Antonín ; Novotná, Viléma (vedoucí práce) ; Holá, Iveta (oponent)
Název: Modernizace hudebně pohybové výchovy v mateřských školách Cíle: Hlavním cílem práce je vytvořit a ověřit komplexní intervenční výchovně vzdělávací program pro děti předškolního věku, zaměřený na všestranný rozvoj osobnosti. Dílčím cílem práce je podpora komplexního a přirozeného rozvoje motorických, senzomotorických, hudebních a rytmických dovedností u dětí předškolního věku, s důrazem na hygienu a zdraví člověka (např. činnosti jako převlékání, rozcvičení, zásady spojené s tělesnou výchovou, rozumovou výchovou, zpěv a správné dýchání atd.). Metody: Tato práce byla realizována formou případové studie jako pedagogický experiment. Po dobu jednoho roku byly všechny experimentální skupiny ovlivňovány programem hudebně pohybové výchovy s názvem ZEMĚKOULE, dvakrát týdně 45 a 60 minut. V naší práci jsme použili metody pozorování, rozhovoru a drobných motorických testů. Výsledky byly vyhodnoceny na základě zpětné vazby z vlastního pozorování, pozorování ostatních učitelek, různých drobných testů, rozhovorů s rodiči dětí, fotografií, zvukových a video záznamů. Sběr poznatků probíhal soustavně během ročního působení v MŠ Zeměkoule. Výsledky: Projekt Modernizace hudebně pohybové výchovy v mateřských školách umožnil dětem přijatelnou formou získat velké množství zážitků, osvojit si nové pohybové...
Vytvoření a ověření účinnosti hudebně pohybového programu pro děti předškolního věku.
Kubaň, Antonín ; Novotná, Viléma (vedoucí práce) ; Miklánková, Ludmila (oponent) ; Blahutková, Marie (oponent)
Souhrn práce: Název: Vytvoření a ověření účinnosti hudebně-pohybového programu pro předškolní děti Hlavním cílem práce je vytvořit inovovaný komplexní výchovně-vzdělávací program pro děti předškolního věku, zaměřený na všestranný rozvoj osobnosti a ověřit jeho praktickou aplikovatelnost a vliv na rytmické, motorické, senzomotorické, hudební a paměťové dovednosti, současně zjistit, do jaké míry ovlivní vytvořený hudebně-pohybový program úroveň vybraných hudebně-pohybových schopností dětí předškolního věku. Dílčím cílem práce je vymezit podmínky pro průběh komplexní realizace programu v MŠ, zaměřeného na přirozený rozvoj motorických, senzomotorických, hudebních a rytmických dovedností u dětí předškolního věku, s důrazem na hygienu a zdraví člověka. Výsledky disertační práce vychází z vlastní tvůrčí práce autora, z výsledků kvalitativního a kvantitativního výzkumu, ve kterém je ověřen vliv hudebně- pohybových schopností pomocí testové baterie. V práci jsou shrnuty poznatky z vlastního pozorování, pozorování učitelů a rodičů v průběhu celého školního roku, z řízených rozhovorů s účastníky programu, z rozborů videí a z konzultací se specialisty v pedagogice a školní psychologii. Na základě výsledků je možno potvrdit, že vytvořený hudebně-pohybový vzdělávací program pozitivně ovlivnil nejen hudebně-pohybové...
Modernizace hudebně pohybové výchovy v mateřské škole
Kubaň, Antonín ; Novotná, Viléma (vedoucí práce) ; Holá, Iveta (oponent)
Název: Modernizace hudebně pohybové výchovy v mateřských školách Cíle: Hlavním cílem práce je vytvořit a ověřit komplexní intervenční výchovně vzdělávací program pro děti předškolního věku, zaměřený na všestranný rozvoj osobnosti. Dílčím cílem práce je podpora komplexního a přirozeného rozvoje motorických, senzomotorických, hudebních a rytmických dovedností u dětí předškolního věku, s důrazem na hygienu a zdraví člověka (např. činnosti jako převlékání, rozcvičení, zásady spojené s tělesnou výchovou, rozumovou výchovou, zpěv a správné dýchání atd.). Metody: Tato práce byla realizována formou případové studie jako pedagogický experiment. Po dobu jednoho roku byly všechny experimentální skupiny ovlivňovány programem hudebně pohybové výchovy s názvem ZEMĚKOULE, dvakrát týdně 45 a 60 minut. V naší práci jsme použili metody pozorování, rozhovoru a drobných motorických testů. Výsledky byly vyhodnoceny na základě zpětné vazby z vlastního pozorování, pozorování ostatních učitelek, různých drobných testů, rozhovorů s rodiči dětí, fotografií, zvukových a video záznamů. Sběr poznatků probíhal soustavně během ročního působení v MŠ Zeměkoule. Výsledky: Projekt Modernizace hudebně pohybové výchovy v mateřských školách umožnil dětem přijatelnou formou získat velké množství zážitků, osvojit si nové pohybové...

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.