Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 130 záznamů.  1 - 10dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Využití MOOC pro vzdělávání zaměstnanců
Rolf, Lukáš ; Topolová, Ivana (vedoucí práce) ; Kubálková, Markéta (oponent)
Předložená bakalářská práce Využití MOOC pro vzdělávání zaměstnanců pojednává o možnostech e-learnigového vzdělávání, konkrétně o tzv. MOOC programu ve čtyřech vybraných společnostech. Cílem práce je na základě rozhovorů se zástupci společností sesbírat data a zkušenosti z oblasti firemního vzdělávání a na základě těchto poznatků navrhnout vhodnou aplikaci MOOC konceptu v jednotlivých společnostech. V teoretické části této práce jsou přiblíženy přístupy ke vzdělávání zaměstnanců, zejména v e-learningové formě, a představen MOOC koncept. V praktické části bakalářské práce je proveden vlastní výzkum, na jehož základě je doporučena konkrétní aplikace MOOC.
Analýza využíti sociálních sítí jako marketingového nástroje u pražských firem se zaměřením na prodej oblečení a obuvi
Duong, David ; Kubálková, Markéta (vedoucí práce) ; Topolová, Ivana (oponent)
Cílem této práce je provést analýzu využívání sociálních sítí jako marketingového nástroje, zejména pak zjistit, jak na sociálních sítích operuje průměrná společnost podnikající v Praze v oboru prodeje oblečení a obuvi. Dále zjišťuji, jaká je internetová přítomnost firem na sociálních sítích a jak tyto firmy komunikují se svými zákazníky. Tato práce reaguje na vysoký nárůst popularity sociálních sítí a jejich využití k budování značky. Jako cílovou skupinu jsem si vybral společnosti podnikající v Praze v oboru prodeje oblečení a obuvi, jelikož jsem chtěl provést studii o oboru, který je právě v Praze velice diverzifikovaný. Mé závěry mohou sloužit jako informace o současném konkurenčním prostředí v daném oboru v daném regionu a také jako návod, jak předčit konkurenci či jak se vyrovnat konkurenci v online aktivitách.
Marketingové využití sítě Instagram
Florián, Patrik ; Kubálková, Markéta (vedoucí práce) ; Asmalovskij, Alexandr (oponent)
Bakalářská práce se věnuje marketingovému využití sociální sítě Instagram. Přibližuje fungování a principy aplikace a popisuje chování komerčního subjektu v rámci Instagramu. Na konkrétní firmě analyzuje ukázkový případ firemního užití této sociální sítě. Na dalších praktických příkladech popisuje dílčí cíle marketingové komunikace na Instagramu a analýzu jejich výsledků. Na základě zjištěných informací podává obecný návod, jak aplikaci v marketingové komunikaci úspěšně využívat.
Crowdfunding
Sotonová, Adéla ; Kubálková, Markéta (vedoucí práce) ; Asmalovskij, Alexandr (oponent)
Tato bakalářská práce se zabývá odměnovým crowdfundingem, aktuálními poskytovateli odměnového crowdfundingu a faktory úspěšnosti crowdfundingové kampaně. Práce je členěna do tří kapitol. První teoretická kapitola se zabývá historickým kontextem crowdfundingu a jeho výhodami a riziky. Druhá kapitola obsahuje přehledné zpracování nejznámějších poskytovatelů odměnového crowdfundingu v České republice a ve světě. Třetí kapitola je praktická a zabývá se faktory úspěšnosti. Cílem je nalézt faktory, které vedou k úspěchu projektu odměnového crowdfundingu v České republice a tyto faktory ilustrovat na reálných projektech. V této kapitole jsou také shrnuty poznatky z výzkumu, v rámci kterého byly vedeny strukturované rozhovory s účastníky úspěšných projektů.
Aplikace principů podnikové informatiky v malém podnikání
Janoušek, Jan ; Kubálková, Markéta (vedoucí práce) ; Kubálek, Tomáš (oponent)
Smyslem této bakalářské práce je ukázat, zda a jakým způsobem lze využít principů podnikové informatiky v prostředí malého podnikání. Práce představuje podnikovou informatiku a následně předkládá návrhy pro praxi malých firem. Aplikace těchto doporučení je demonstrována v případové studii.
Marketing communication through fashion blog
Drozdová, Natália ; Kubálková, Markéta (vedoucí práce) ; Kubálek, Tomáš (oponent)
Bakalářská práce zkoumá využití módních blogů v marketingové komunikaci. Přináší pohled na to, jak jsou módní blogy vnímány jejich čtenáři a jaký na ně mají účinek. Teoretická část práce popisuje marketingovou komunikaci, komunikační proces, komunikační mix a internetový marketing. Na ni navazuje charakteristika blogů a sociálních sítí. Praktická část popisuje fungování vlastního módního blogu a jeho propagace na sociálních sítích. V závěru práce byl pomocí dotazníkového průzkumu zjišťován pohled veřejnosti na módní blogy a jejich vliv na čtenáře. Práce je zakončena doporučeními věnovanými módním blogerům, které vycházejí z vlastní zkušenosti s módním blogováním.
E-learning process focused on Project Management
Paprčiaková, Karin ; Kubálková, Markéta (vedoucí práce) ; Topolová, Ivana (oponent)
Bakalářská práce se zabývá elektronickým vzděláváním ve sféře projektového managementu. Teoretické kapitoly přibližují základní vymezení pojmu e-learning a jeho historický vývoj, nejvyužívanější e-learningové nástroje a shrnutí pozitivních a negativních stránek daného typu vzdělávání. Práce obsahuje analýzu dostupných e-learningových materiálů zaměřených na projektový management v prostředí domácího i zahraničního trhu. Hlavním cílem práce bylo vytvoření efektivního postupu tvorby vzdělávacích videí a určení časové náročnosti daného procesu. Zvolenými metodami výzkumu byly empirický rozbor postupu vytvořených videí a následné zevšeobecnění efektivního postupu tvorby a schématu určujícího časovou náročnost dalších vzdělávacích videí.
Podnikatelský plán založení e-shopu zabývajícího se prodejem zboží z Číny
Petránek, Jaroslav ; Kubálková, Markéta (vedoucí práce) ; Kubálek, Tomáš (oponent)
Tato práce se zabývá tvorbou podnikatelského plánu na založení elektronického obchodu pro dovoz zboží z Číny. V teoretické části práce je popsaná použitá metodika a struktura podnikatelského plánu. Součástí praktické části práce je analýza trhu ČR a Číny, dodavatele, konkurence, rizik, finanční analýza a SWOT analýza. Práce rovněž popisuje přehled o procedurách spojených s dovozem zboží z Číny a s provozem e-shopu. V závěru se vyhodnocuje realizovatelnost daného projektu a jeho přínos.
Využití profesionálních sociálních sítí
Božičová, Veronika ; Kubálková, Markéta (vedoucí práce) ; Topolová, Ivana (oponent)
Tato bakalářská práce je zaměřena na základní charakteristiky a stupeň využívání vybraných sociálních sítí, se zaměřením na specifickou oblast, a to interní sociální síť Yammer. První část je věnována nejprve sociálním sítím obecně. Jsou zde vymezeny základní pojmy jako sociální síť, interní sociální síť a jsou popsány rozdíly mezi jednotlivými sociálními sítěmi. Dále je v práci blíže představena vnitropodniková sociální síť Yammer, její historie, přínosy a problémy spojené s jejím využíváním jak v akademickém, tak podnikovém prostředí. Cílem této práce je, na základě analýzy výsledků výzkumu využívání sociálních sít v rámci Vysoké školy ekonomické, který je hlavním prvkem navazující části této práce, navrhnout doporučení směřující k rozšíření využívání interní sociální sítě Yammer na VŠE.
Internet věcí a jeho využití v podnikové sféře
Hausteinová, Iveta ; Topolová, Ivana (vedoucí práce) ; Kubálková, Markéta (oponent)
Diplomová práce Internet věcí a jeho využití v podnikové sféře má za cíl zmapovat využití internetu věcí v České republice, identifikovat trendy ve využívání a faktory, které ovlivňují rozhodování o tom, jakou síť a technologii využít pro konkrétní aplikaci internetu věcí v České republice. Skládá se 4 kapitol. Nejprve je technologie představena, pak je věnován prostor IoT sítím na území České republiky, které jsou porovnány. Pak jsou představeny aplikační trendy.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 130 záznamů.   1 - 10dalšíkonec  přejít na záznam:
Viz též: podobná jména autorů
1 Kubálková, Marta
1 Kubálková, Martina
1 Kubálková, Michaela
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.