Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 7 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Heuristiky v rozhodování spotřebitelů na trhu udržitelných potravin
Kučerová, Anna
Udržitelnost a udržitelné potraviny jsou čím dál tím více ve společnosti diskutovaným tématem. Jejich důležitost se zvyšuje kvůli ochraně životního prostředí, které je vlivem potravinového průmyslu ničeno. Diplomová práce byla vytvořena za cílem vytvoření správné marketingové komunikační strategie, k propagaci trvale udržitelných potravin v České republice. Cíle bylo dosaženo pomocí analýzy dotazníkového šetření, kterého se zúčastnilo 750 respondentů (n=750). Na základě jejich odpovědí vznikla marketingová doporučení pro zvýšení prodeje udržitelných potravin, které byly podpořeny behaviorálními teoriemi spotřebitelského chování.
Distribuční problémy a jejich modifikace
Kučerová, Anna ; Kůdela, Jakub (oponent) ; Šeda, Miloš (vedoucí práce)
Tato práce popisuje různé modifikace distribučních problémů. Zabývá se jejich modely, řešením a příslušnou náročností. Pro vybrané modely je navržen skript řešení v GAMS
Aktivizační a edukační aktivity v domovech pro seniory v období koronavirové krize
Kučerová, Anna ; Veteška, Jaroslav (vedoucí práce) ; Vostrý, Michal (oponent)
Diplomová práce je zaměřena na problematiku nabídky aktivizačních a edukačních aktivit v domovech pro seniory v době koronavirové krize. Hlavním cílem této práce je analýza nabídky edukačních a aktivizačních programů v domovech pro seniory a následné zjištění a vymezení rozdílů v nabídce těchto programů v období před koronavirovou krizí a v jejím průběhu. Záměrem této práce by tak měl být popis aktuální nabídky aktivizačních a edukačních aktivit v domovech pro seniory, čím se tato nabídka liší od běžného stavu a zda má aktuální stav vliv na účast seniorů na těchto aktivitách či jejich preference. Práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. Teoretická část se zabývá vymezením základních pojmů z této oblasti, popisuje kvalitu života seniorů a postoj společnosti k seniorům, funkce a cíle edukace seniorů, dále možné způsoby motivace a bariéry v edukaci seniorů, a nakonec význam a personální zajištění pro konání edukačních a aktivizačních činností v domovech pro seniory. Empirická část se poté zaměří na již zmíněnou analýzu nabídky aktivizačních a edukačních aktivit domovů pro seniory v období koronavirové krize. Prostřednictvím dotazníkového šetření a rozhovorů s aktivizačními pracovnicemi domovů pro seniory bude zjišťována nabídka aktivizačních a edukačních aktivit v domovech pro seniory a...
Urychlení výpočtu gramatické evoluce pomocí metody "Kernel trick"
Kučerová, Anna ; Hůlka, Tomáš (oponent) ; Ošmera, Pavel (vedoucí práce)
Tato práce se zabývá popisem evolučních algoritmů, konkrétně pak gramatické evoluce, která je implementována do optimalizačního programu PonyGE2. Dále popisuje princip jádrové metody.
Právní aspekty podmínek cestovního ruchu a sportu v Krkonošském národním parku
Kučerová, Anna ; Stejskal, Vojtěch (vedoucí práce) ; Derlich, Stanislav (oponent)
Právní aspekty podmínek cestovního ruchu a sportu v Krkonošském národním parku Abstrakt Předložená diplomová práce analyzuje právní předpisy, které zajišťují ochranu NP před negativními vlivy CR a sportu. Posouzením dopadu turismu na základní pilíře (principy) trvale udržitelného rozvoje bylo zjišťováno, zda je ochrana NP v české legislativě ustanovena účinně. Obsahem práce v osmi kapitolách je vymezení základních termínů, týkajících se problematiky práce, uvedení pramenů právní úpravy a nástrojů ochrany přírody NP a srovnání specifik právní úpravy KRNAP a KPN. V závěru práce jsou shrnuty zásadní poznatky z uvedené analýzy. Cílem této práce je hledání kompromisu mezi efektivní právní úpravou ochrany přírody a prevencí nadměrné právní regulace turistických a sportovních aktivit v NP. Klíčová slova: národní park, cestovní ruch, právní ochrana, životní prostředí
Nové formy marketingu a jejich uplatnění v kulturních organizacích
Kučerová, Anna ; BĚLOR, Roman (vedoucí práce) ; ŠTILEC, Jiří (oponent)
Magisterská diplomová práce "Nové formy v marketingu a jejich uplatnění v kulturních organizacích" se zabývá nejmodernějšími trendy v marketingu zejména v oblastech elektronických médií, on-line marketingu, video marketingu, virálního marketingu, sociálních sítí a guerillových kampaní. Tyto formy marketingu jsou vsazeny do teoretického kontextu moderního marketingového přístupu, vyznačujícím se orientací na zákazníka, nutností dlouhodobě plánovat, využíváním všech nástrojů marketingového mixu, zaměřením se na budování značky a neustálým zpětným měřením efektivity. Zároveň je jako nezbytná součást jejich úspěšného používání označen tvůrčí a interaktivní přístup a rozvíjení dialogu se zákazníkem. Možnosti uplatnění těchto forem marketingu jsou demonstrovány na konkrétních případech z oblasti kulturních organizací formou případových studií.

Viz též: podobná jména autorů
18 KUČEROVÁ, Alena
7 KUČEROVÁ, Alžběta
24 KUČEROVÁ, Andrea
7 KUČEROVÁ, Aneta
1 Kucerova, Anastasiia
9 Kučerová, Adéla
18 Kučerová, Alena
2 Kučerová, Alice
7 Kučerová, Alžběta
2 Kučerová, Amálie
1 Kučerová, Anastasiya
24 Kučerová, Andrea
1 Kučerová, Anděla
7 Kučerová, Aneta
5 Kučerová, Anežka
7 Kučerová, Anna
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.