Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 46 záznamů.  předchozí11 - 20dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Digital photography post-production and its purpose in commercial sphere
Polcíková, Michaela ; Krsek, Libor (vedoucí práce) ; Horný, Stanislav (oponent)
Cílem této práce je vymezit pojem fotografická postprodukce a názorně čtenáři představit vybrané techniky úprav komerčních fotografií. Teoretická část je zaměřena na objasnění pojmu fotografická postprodukce, její chápání v minulosti a především současné využití. Praktická část práce se věnuje samotnému zhotovení digitální montáže. V jednotlivých krocích jsou popsány použité postupy a důvody jejich aplikace. Součástí této části jsou také praktické ukázky v podobě fotografií a videí, ktoré doplňují výklad jednotlivých technik. Práce předpokládá, že čtenář má základní znalost používaných programů, konkrétně Adobe Lightroom a Adobe Photoshop.
Možnosti formátu PDF při správě a distribuci dokumentů
Urban, Ondřej ; Horný, Stanislav (vedoucí práce) ; Krsek, Libor (oponent)
Bakalářská práce Možnosti formátu PDF při správě a distribuci dokumentů se zabývá podstatou samotného formátu pro přenositelné dokumenty. Pokud i vy patříte mezi lidi, kteří o PDF již slyšeli, nebo jej dokonce běžně používají, ale zároveň nemáte jasnou představu, co si pod tímto pojmem představit, patří následující řádky právě vám. V této publikaci naleznete popis nejčastěji se vyskytujících pojmů a výrazů z oblasti DTP, předtiskové přípravy a tiskařského odvětví. Dozvíte se, co předcházelo vzniku PDF, jaká byla původní očekávání a kdo byl tím hlavním vizionářem a spoluzakladatelem společnosti Adobe. Jsou v ní popsány také dvě základní technologie -- PostScript a XML, na kterých je formát založen. Poté následuje kompletní přehled jednotlivých verzí s jejich konkrétními přínosy. Neméně důležitou součástí je také výčet standardů vycházejících z formátu PDF, ať už těch oficiálních nebo všeobecně uznávaných. Podrobněji se seznámíte také s konkurenčním formátem XPS od společnosti Microsoft. Ve druhé části práce je uveden popis vlastností, které by se nám mohly hodit, jak z pohledu koncového uživatele dokumentu tak z pohledu jeho tvůrce. Mimo jiné se zde dovíte, jakým způsobem lze vytvořený dokument upravovat, co je možné využít pro navigaci, jaké nástroje máme k dispozici pro recenzi nebo týmovou spolupráci a jak dokument zabezpečit. Dále zde zjistíte, že obsah dokumentu mohou tvořit také elektronické formuláře, vrstvy, trojrozměrné objekty, multimediální obsah a přílohy. A rovněž by se nemělo zapomenout na přístupnost PDF lidem s postižením. Závěrečná část je ryze praktická a poradí nám, jakým způsobem je možné PDF vytvářet a představí nám vhodné aplikace pro tvorbu, úpravy ale i prohlížení. Lehce se seznámíte také s produkčním prostředím a PDF workflow. Na praktických příkladech si ukážeme k čemu je možné PDF využít nejen na internetu, ve státní správě, ve firmách, ale i u nás doma.
Analýza činnosti GML ve vztahu k problematice autorského zákona
Danda, Jan ; Horný, Stanislav (vedoucí práce) ; Krsek, Libor (oponent)
Cílem této bakalářské práce je rozebrat činnost Grafické a multimediální laboratoře Vysoké školy ekonomické v Praze, identifikovat sporné body a problémy a situace, ve kterých se činnost laboratoře dotýká platného znění autorského zákona České republiky (Zákon č. 121/2000 Sb. Ze dne 7. dubna 2000, o právu autorském, o právech souvisejících s právem autorským a o změně některých zákonů (autorský zákon) ve znění zákonů č. 81/2005 Sb., č 61/2006 Sb., č. 186/2006 Sb., č. 216/2006 Sb. a č. 168/2008 Sb.) a tyto body následně rozebrat přímo ve vztahu s uplatněním autorského zákona a navrhnout řešení problémů nebo upravit a doplnit stávající postupy tak, aby byly v souladu se zákonem. Text je vypracován tak, aby čtenář nemusel být odborníkem na autorský zákon a porozuměl problematice. Práce popisuje činnost laboratoře od jejího vzniku až po dnešní stav, zaměřuje se na hlavně na část výukovou. Grafická a multimediální laboratoř ročně vyprodukuje, ať už prací vlastních pracovníků GML nebo zprostředkovaně prací studentů na zajišťovaných kurzech, stovky grafických, audiovizuálních a jiných výstupů (často hraničících či přímo zasahujících do sfér uměleckých) podléhajících autorským právům. Při vytváření těchto výstupů dochází k situacím dotýkajícím se působnosti platného znění autorského zákona. V této práci jsou následně vybrány nejčastější situace, kdy může dojít ke konfliktu s autorským zákonem. Tyto situace jsou popsány tak, jak běžně probíhají a následně jsou rozebrány z pohledu autorského zákona. Sporné body jsou vysvětleny a je navrženo řešení nebo upraveno a doplněno řešení stávající. Navrhovaná řešení budou v dané nebo upravené podobě následně aplikovaná pro bezproblémový chod GML.
E-learning - nove interaktivni metody vyuky s akcentem na multimédia
Budinský, Michal ; Krsek, Libor (vedoucí práce) ; Horný, Stanislav (oponent)
E-learning -- nové interaktivní metody výuky s akcentem na multimédia V této práci je hlavním cílem autora představit nové pojmy, obecné přístupy k současné výuce a poukázat na nové metody a techniky v konkrétní vzdělávací oblasti nazývané e-learning. Vysvětlením hlavních pojmů v problematice distančního vzdělávání s využitím e-learningu se zabývá teoretická část, ve které dochází k roztřídění a upřesnění hlavních často zaměňovaných pojmů. Krátký náhled do historie umožňuje lépe charakterizovat průlomové technologie minulého století, které započaly novou éru vědních oborů ve vzdělávání. Nedílnou součástí e-leaningu jsou multimédia, jejichž prostřednictvím je umožněno výukové materiály navrhovat, tvořit a také využít přímo ve výuce. Široké spektrum druhů multimedií, interaktivní možnosti komunikace a jejich význam využití v oblasti vzdělávání dává e-learningu směr všestranně orientovaného modelu vzdělávání, který je za současných podmínek velmi rychlého růstu technologií čím dál víc důležitý. Praktická část obsahu práce charakterizuje program, s jehož pomocí lze vytvořit kompletní výukový materiál s možností zpětné vazby ve formě testování a ověřování studentových znalostí. Dále je v tomto programu popsán postup tvorby video tutoriálu, který může sloužit jako médium pro samostatné studium nebo jako doplněk živé prezentace ve výuce. Závěr upozorňuje na výhody i nedostatky e-learningu a přináší zamyšlení autora nad problematikou týkající se tvorby tutoriálu a přínosem této bakalářské práce.
Corporate identity, vizuální komunikace a jejich vliv na management firmy
Kyncl, Jiří ; Horný, Stanislav (vedoucí práce) ; Krsek, Libor (oponent)
Ve své diplomové práci se zabývám problematikou vizuální komunikace a corporate identity ve vztahu k managementu firmy. Definuji základní termíny jako jsou komunikace, vizuální komunikace, firemní styl. Ve druhé části práce jsem sestavil jakýsi návod a soubor doporučení pro management zejména menších firem, který by jim měl pomoci orientovat se v problematice corporate identity a firemního stylu. Tato doporučení jsem doplnil o praktický příklad grafického manuálu, který jsem k tomu vytvořil.
Programové vybavení v závislosti na tvorbě grafických produktů
Bubeníček, Jan ; Krsek, Libor (vedoucí práce) ; Horný, Stanislav (oponent)
Cílem práce je zmapovat přehled a funkcionalitu programového vybavení potřebného k vytváření ucelených grafických děl. Práce by měla nejen vymezit jednotlivé oblasti počítačové grafiky a popsat k ní příslušný software. Hlavní přínosem by mělo být komplexní definování nejdůležitějších úkonů DTP procesu při vytváření komerční grafické zakázky. Na těchto jednotlivých částech tvůrčího procesu budou ukázány problematická místa a chyby jichž se může grafik dopustit a jak by se jim měl vyvarovat. Poslední část práce ilustruje využití grafických programů při realizaci konkrétních zakázek.
Webový vizuální styl firem
Šinágl, Roman ; Šedivá, Zuzana (vedoucí práce) ; Krsek, Libor (oponent)
Obsahem práce je popis hlavních zásad vizuálního stylu firem a funkčností vybraných webových programovacích jazyků. Použití těchto dvou částí je porovnáno na pěti vybraných webech firem. Na závěr je z tohoto porovnání určeno, jaké uspořádání a jaké programovací metody jsou nejvhodnější pro kompozici stavby internetové stránky. Práce je rozdělena do několika tematických celků týkajících se představení jednotlivých prvků vizuálního stylu, softwaru pro jejich vytváření, používaných programovacích jazyků a zhodnocení používaných webových stránek. Nejprve jsou představeny části jednotného vizuálního stylu firem. Poté se práce zaměřuje na popis metodiky tvorby vizuálního stylu. Zahrnuty jsou softwarové programy pro vytváření jednotlivých vizuálních prvků. Následuje popis vybraných programovacích jazyků. Nakonec se práce věnuje jednotlivým internetovým stránkám firem, kde jsou jednotlivé vizuální prvky a programovací jazyky popsány a zhodnoceny autorem, který využil znalosti získané při psaní této práce. Cílem práce je zhodnotit jaké uspořádání vizuálních prvků a jaká kombinace programovacích jazyků je nejvhodnější pro webové prezentace firem.
Internetová reklama jako nástroj marketingu
Šolín, Petr ; Krsek, Libor (vedoucí práce) ; Horný, Stanislav (oponent)
Tato bakalářská práce pojednává o internetové reklamě jako nástroji marketingu. Cílem této práce je správné pochopení pojmu internetová reklama a také souhrn nepsaných pravidel a doporučení internetové reklamy pro firmy. Teoretická část se zabývá marketingovým mixem jako důležitým prvkem marketingu, pokračuje vysvětlováním pojmu internetová reklama a jejích třech nedílných části. Mezi tyto části řadíme Search marketing, Textovou reklamu, Plošnou reklamu. Každé z těchto části je věnována samostatná kapitola vysvětlující podstatu daného pojmu. V závěru teoretické části jsou zmíněny modely pro platbu za reklamu a také nástroje pro měřitelnost internetové reklamy. Praktická část je rozdělena na dva díly. První obsahuje výběr firmy, na které je testován nástroj Google Analytics. Výsledky měření jsou zobrazeny na příkladech a náležitě interpretovány. Druhý díl obsahuje vyhodnocený marketingový průzkum. Výsledky jsou použity spolu s daty z měření pro vyhodnocení hypotéz. Následně jsou sepsána zmiňovaná pravidla a doporučení.
Internetový marketing na příkladu malé organizace
Vaňáč, Ondřej ; Střížová, Vlasta (vedoucí práce) ; Krsek, Libor (oponent)
Cílem práce je analýza postupů a technik současného internetového marketingu. Práce je rozdělena na dvě části. V teoretické části jsou představeny nástroje současného internetového marketingu, jejichž optimální využití je zohledněno v praktické části, kde je proveden komplexní návrh internetové marketingové strategie s důrazem na SEO pro začínající firmu v oboru ubytovacích a pohostinných služeb. Jedná se o firmu Penzion U Lišky, která nabízí ubytování v jižních Čechách. Práce poslouží jako návod pro malé a střední organizace při tvorbě marketingových projektů. V praktické části jsou zohledněny poznatky při tvorbě webových prezentací a postupy při optimalizaci stránek pro vyhledávače. V další části jsou uvedena doporučení pro zpracování PPC kampaní a prezentace firmy na sociální síti Facebook. Je provedena analýza postupů pro zvyšování návštěvnosti pomocí sociálních sítí, PR článků, blogů a dalších nástrojů.
Pokročilá digitální ilustrace a její využití pro komerční účely
Phung, Nghia ; Krsek, Libor (vedoucí práce) ; Horný, Stanislav (oponent)
Cílem této práce je vymezit pojem "Pokročilá digitální ilustrace" jako samostatnou disciplínu digitální grafiky, oddělené od grafiky čistě vektorové a fotografické retuše či montáží, a obhájit její využitelnost na současném trhu. Práce je sestavena ze 3 částí. První část teoretická obsahuje úvod do disciplíny digitální ilustrace, popíše její vývoj a určí hranice dělící PDI od jiných oborů digitální grafiky, do nichž je často zahrnována. Dále budou představeny nástroje využívané pro PDI (software, hardware, pomocné nástroje). Nakonec teoretické části budou vymezeny základní styly PDI nejvíce využívané pro komerci. Druhá část práce bude částí praktickou, kde bude zpracován grafický projekt a podrobně popsán v jednotlivých fázích včetně analýzy při přijetí zakázky i finálních úprav pro odevzdání. Vypracovaný artwork bude příkladem možné zakázky v oboru. Nakonec budou zmíněny možné alternativní postupy ilustrace, které lze využít dle preference při tvorbě. Poslední část práce se zaměřuje na komerční využití PDI. Vymezí se sféry, ve kterých se uplatňuje PDI přímo s ukázkami existujících projektů. Bude nastíněn budoucí vývoj PDI a zmíněny nové oblasti na trhu, do kterých může proniknout. Zmíněny budou i problémy a překážky při přijímání, zpracování a prodeje grafické zakázky.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 46 záznamů.   předchozí11 - 20dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.