Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Nástroje personálního marketingu z pohledu studentů vysokých škol
Král, Jindřich ; Kocianová, Renata (vedoucí práce) ; Běhounková, Olga (oponent)
Bakalářská práce se zabývá nástroji personálního marketingu z pohledu studentů vysokých škol. Představena je koncepce budování značky zaměstnavatele, tvorba strategie budování značky zaměstnavatele a její přínosy. Dále je pozornost věnována oblasti personálního marketingu, interních a externích nástrojů personálního marketingu, a problematice generace Y ve vztahu k práci. Součástí práce je empirické šetření zaměřené na preference nástrojů personálního marketingu studenty Univerzity Karlovy a studenty Vysoké školy ekonomické v Praze. V rámci šetření jsou zjišťovány faktory, které ovlivňují volbu budoucího zaměstnavatele.

Viz též: podobná jména autorů
4 KRÁL, Josef
17 Král, Jakub
44 Král, Jan
1 Král, Jan (Ing.)
1 Král, Jan (RNDr.)
1 Král, Jaromír
8 Král, Jaroslav
19 Král, Jiří
4 Král, Josef
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.