Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Marketingové strategie a jejich evaluace
Komárková, Támar ; Musil, Martin (vedoucí práce) ; Hajdíková, Taťána (oponent)
Předmětem Bakalářské práce ,,Marketingové strategie a jejich evaluace", je zjistit, nastavení marketingových strategií a evaluací v praxi. Zkoumány budou tři výrobní průmyslové podniky v Boskovicích. Bude se konkrétně jednat o firmy Minerva Bos-kovice a.s., Lanik s.r.o. a Novibra Boskovice s.r.o. V první části jsou zpracované teoretické pohledy na marketing, marketingovou strategii a evaluaci podniku. Druhá část bude zaměřena na samotnou analýzu zkoumaných firem. Informace budou získaný z poskytnutých dokumentů a z rozhovorů výše uvedených firem. Získané informace, k marketingovým strategiím a evaluacím firem, budou mezi sebou vzá-jemně porovnány a bude se jednat o kvalitativní výzkum. V případě nálezu nevhodného využití marketingových nástrojů u výše uvedených firem v Boskovicích. Budou navrženy konkrétní možné změny a doporučení. Eliminování nesprávných kroků, by mělo vést k efektivnímu využívání marketingových nástrojů, s cílem dosažení vytyčených cílů firmy.

Viz též: podobná jména autorů
9 KOMÁRKOVÁ, Tereza
9 Komárková, Tereza
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.