Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 3 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Adaptace romského dítěte na základní škole
Kloudová, Veronika ; Krykorková, Hana (vedoucí práce) ; Janebová, Eva (oponent)
Práce se věnuje problematice adaptace romských dětí na české základní škole. Tyto děti se složitě sžívají s prostředím české školy díky odlišnostem v sociální a kulturní sféře. Česká škola často nebere v úvahu tyto odlišnosti, není adekvátně připravena pro kvalitní práci s nimi. Projevuje se nedostatečná školní připravenost romských dětí, odlišnost v jazykovém vybavení, kulturně sociálních návycích a v rodinném zázemí. První část práce je nastíněním historického kontextu. Dále se věnuje popisu vztahu adaptace romských dětí na ZŠ a jazykové vybaveností, sociálního zázemím a výchovy v romských rodinách i přístupu ke vzdělávání v těchto rodinách. Samostatná kapitola je věnována sociální exkluzi a jejímu vlivu na vzdělávání romksých dětí. Na závěr práce přichází seznámení s dnes již zavedenými strategiemi, které vzdělávání romských dětí usnadňují. Jsou jimi multikulturní výchova, přípravné ročníky a asistent pedagoga.
Adaptace romského dítěte na základní škole
Kloudová, Veronika ; Krykorková, Hana (vedoucí práce) ; Janebová, Eva (oponent)
Práce se věnuje problematice adaptace romských dětí na české základní škole. Tyto děti se složitě sžívají s prostředím české školy díky odlišnostem v sociální a kulturní sféře. Česká škola často nebere v úvahu tyto odlišnosti, není adekvátně připravena pro kvalitní práci s nimi. Projevuje se nedostatečná školní připravenost romských dětí, odlišnost v jazykovém vybavení, kulturně sociálních návycích a v rodinném zázemí. První část práce je nastíněním historického kontextu. Dále se věnuje popisu vztahu adaptace romských dětí na ZŠ a jazykové vybaveností, sociálního zázemím a výchovy v romských rodinách i přístupu ke vzdělávání v těchto rodinách. Samostatná kapitola je věnována sociální exkluzi a jejímu vlivu na vzdělávání romksých dětí. Na závěr práce přichází seznámení s dnes již zavedenými strategiemi, které vzdělávání romských dětí usnadňují. Jsou jimi multikulturní výchova, přípravné ročníky a asistent pedagoga.
Vývoj rozpočtové odpovědnosti v členských státech EU
KLOUDOVÁ, Veronika
Ve své práci jsem se zabývala problematikou fiskální odpovědnosti v EU, zejména tím, jak se staví členské státy EU k této otázce. První část práce vymezuje rozpočtovou odpovědnost a fiskální politiky jak na úrovni České republiky, tak na úrovni Evropské unie. Byl popsán a analyzován Pakt o stabilitě a růstu a Fiskální kompakt. Druhá část byla věnována vyhodnocení jednotlivých členských států a popisu toho, jak jsou využívány legislativní akty v úsilí o dosažení udržitelných financí, které přispívají k celkovému zachovávání zodpovědné a fiskální politiky. Na konci byl shrnut a porovnán vývoj veřejného dluhu a rozpočtových schodků a rovněž byly charakterizovány nezávislé finanční instituce.

Viz též: podobná jména autorů
3 KLOUDOVÁ, Veronika
1 Kloudová, Vendula
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.