|
Nosná ocelová konstrukce rozhledny
Klimeš, Pavel ; Šmak, Milan (oponent) ; Hron, Lukáš (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zabývá návrhem a statickým posouzením nosné ocelové konstrukce rozhledny s výškou 25 m, která je situována v lokalitě Žabčice. Součástí práce je rovněž technická zpráva a výkresová dokumentace. Cílem práce bylo stanovit zatížení rozhledny (stálé, užitné a klimatické), jejich implementaci do výpočtového modelu vytvořeného v programu SCIA Engineer 2012.0 a pomocí ručního výpočtu pak posouzení namáhání vybraných prutů, spojů a kotvení. Autor práce se zaměřil na klimatická zatížení – vítr a námrazu, které byly stanoveny dvěma postupy pomocí norem ČSN EN 1991-1-4, ČSN EN 1993-3-1 a ČSN ISO 12494. Obě řešení byla vyhodnocena a pro méně příznivé z nich bylo provedeno statické posouzení.
|
|
Zadní rám lesní vyvážečky L520
Koumar, Martin ; Klimeš, Pavel (oponent) ; Pokorný, Přemysl (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zabývá pevnostní analýzou zadního rámu lesní vyvážečky LVS 520 a navržení úprav tohoto rámu. Hlavní částí této práce je pevnostní kontrola nosného rámu původní konstrukce pomocí metody konečných prvků. Dále navržení vhodných konstrukčních úprav a pevnostní analýza upravené konstrukce rámu. Tato diplomová práce byla vypracována ve spolupráci s firmou Strojírna Novotný s.r.o..
|
|
Ocelová konstrukce heliportu
Klimeš, Pavel ; Barnat, Jan (oponent) ; Štrba, Michal (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá návrhem a statickým posouzením nosné ocelové konstrukce heliportu s výškou 20 m, která je situována v lokalitě Praha 1 v nemocničním areálu Na Františku. Součástí práce je rovněž technická zpráva a výkresová dokumentace. Práce obsahuje stanovení zatížení heliportu, a jejich implementaci do výpočtového modelu vytvořeného v programu SCIA Engineer 2015.3. Pomocí ručního výpočtu bylo následně provedeno posouzení namáhání vybraných prutů, spojů a kotvení.
|
|
Ocelová konstrukce heliportu
Klimeš, Pavel ; Barnat, Jan (oponent) ; Štrba, Michal (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá návrhem a statickým posouzením nosné ocelové konstrukce heliportu s výškou 20 m, která je situována v lokalitě Praha 1 v nemocničním areálu Na Františku. Součástí práce je rovněž technická zpráva a výkresová dokumentace. Práce obsahuje stanovení zatížení heliportu, a jejich implementaci do výpočtového modelu vytvořeného v programu SCIA Engineer 2015.3. Pomocí ručního výpočtu bylo následně provedeno posouzení namáhání vybraných prutů, spojů a kotvení.
|
|
Zadní rám lesní vyvážečky L520
Koumar, Martin ; Klimeš, Pavel (oponent) ; Pokorný, Přemysl (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zabývá pevnostní analýzou zadního rámu lesní vyvážečky LVS 520 a navržení úprav tohoto rámu. Hlavní částí této práce je pevnostní kontrola nosného rámu původní konstrukce pomocí metody konečných prvků. Dále navržení vhodných konstrukčních úprav a pevnostní analýza upravené konstrukce rámu. Tato diplomová práce byla vypracována ve spolupráci s firmou Strojírna Novotný s.r.o..
|
|
Nosná ocelová konstrukce rozhledny
Klimeš, Pavel ; Šmak, Milan (oponent) ; Hron, Lukáš (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zabývá návrhem a statickým posouzením nosné ocelové konstrukce rozhledny s výškou 25 m, která je situována v lokalitě Žabčice. Součástí práce je rovněž technická zpráva a výkresová dokumentace. Cílem práce bylo stanovit zatížení rozhledny (stálé, užitné a klimatické), jejich implementaci do výpočtového modelu vytvořeného v programu SCIA Engineer 2012.0 a pomocí ručního výpočtu pak posouzení namáhání vybraných prutů, spojů a kotvení. Autor práce se zaměřil na klimatická zatížení – vítr a námrazu, které byly stanoveny dvěma postupy pomocí norem ČSN EN 1991-1-4, ČSN EN 1993-3-1 a ČSN ISO 12494. Obě řešení byla vyhodnocena a pro méně příznivé z nich bylo provedeno statické posouzení.
|
|
Analýza využití alternativních pohonů na příkladu podnikatelského záměru
Klimeš, Pavel ; Hartman, Ladislav (vedoucí práce) ; Topolová, Karolína (oponent)
Tématem diplomové práce je analýza využití a příprava podnikatelského plánu založení autosalonu vozů na alternativní pohon. Autosalon se bude zaměřovat na prodej nových vozů s plnou zárukou a vybavených alternativním pohonem již z prvovýroby. Myšlenka soustředit prodejní centrum vozů spalujících alternativní pohon je ojedinělá, v drtivé většině případů se prodejci stávají koncesionáři jednotlivých automobilek a jsou jejich přímými zástupci. Prodejní centrum bude soustředěno do pražského regionu, kde sídlí mateřská společnost zřizovatele. Teoretická část diplomové práce je věnována charakteristice konvenčních a alternativních paliv. V praktické části je vypracován podnikatelský záměr výstavby a provozování autosalonu vozidel na alternativní paliva. Tento záměr je připraven na reálných podkladech a bude sloužit k realizaci záměru v praxi.
|
| |
| |
| |