Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 3 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Komparace výročních zpráv vydavatelství Bauer media a Sanoma media
Klímová, Denisa ; Köpplová, Barbara (vedoucí práce) ; Kubíčková, Vladimíra (oponent)
Tato bakalářská práce pojednává o výročních zprávách jako nástroji účetním, finančním a marketingovém. Zabývá se použitím výročních zpráv pro účely splnění českých účetních zákonů a jako nástroj komunikační či marketingový. Právě funkce výroční zprávy jako nástroje utváření korporátní identity je v posledních letech stále častěji zmiňována a zdůrazňována. Cílem práce bylo se zaměřit také na tento fakt a zjistit, zda firmy této funkce využívají, či nikoliv. Práce popisuje základní funkce a obsah výročních zpráv se zaměřením na nejnovější trendy. Jejím hlavním cílem je zjistit, zda porovnávaná vydavatelství Bauer Media a Sanoma Media využívají výročních zpráv pouze pro splnění zákonem daných povinností, či také jako marketingový nástroj, který by pomohl upevnit pozici značky. Společnosti Bauer Media a Sanoma Media byly pro porovnání vybrány z důvodu jejich mezinárodního působení a podobného postavení na českém časopiseckém trhu. Bakalářská práce je rozdělena na část teoretickou a praktickou. V teoretické části jsou jednak popsány základní poznatky o výročních zprávách, jednak představena obě porovnávaná vydavatelství. Část praktická se zabývá rozborem výroční zprávy vydavatelství Bauer Media a Sanoma Media za rok 2008. V závěru práce jsou zhodnoceny výsledky rozboru a navrženo doporučení firmám do...
Působení značky JUPÍK na její cílovou skupinu
Klímová, Denisa ; Postler, Milan (vedoucí práce) ; Fiala, Tomáš (oponent)
Práce se věnuje značce dětských nápojů JUPÍK a jejímu působení na cílovou skupinu. První kapitola představuje základní marketingové pojmy, definuje značku a její budování. Druhá kapitola shrnuje problematiku marketingové segmentace trhu se zaměřením na dětského spotřebitele a popisuje principy marketingového výzkumu. Ve třetí kapitole je představena značka JUPÍK a její marketingová strategie, čtvrtá a pátá kapitola se zabývá vlastním marketingovým výzkumem a jeho výsledky. Cílem tohoto výzkumu bylo analyzovat postoj dětských spotřebitelů ke značce a na základě těchto zjištění navrhnout změny do budoucna.
Navržení a ověření souboru testů pro výběr talentů sportovního aerobiku u dětí mladšího školního věku
KLÍMOVÁ, Denisa
Cílem této práce je vytvoření a následné ověření souboru testů pro děti mladšího školního věku, jejichž použití by usnadnilo výběr dětí do oddílu sportovního aerobiku. Navržený soubor testů obsahuje 5ti bodové hodnotící škály a je rozdělen do dvou částí. Obě části obecných pohybových schopností a specifických pohybových schopností obsahují šest testů. Naměřené výsledky byly zpracovány do přehledných tabulek a grafů a pro větší vypovídající hodnotu celé testové baterie byl navržen individuální testový profil závodníka. Práce by měla posloužit trenérům, kteří chtějí vybírat nové členy nebo zjišťovat nedostatky svých svěřenců sestavením individuálního profilu závodníka.

Viz též: podobná jména autorů
2 KLÍMOVÁ, Dagmar
3 KLÍMOVÁ, Denisa
2 Klímová, Dagmar
2 Klímová, Dana
4 Klímová, Daniela
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.