Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 197 záznamů.  začátekpředchozí188 - 197  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Vyjednávací taktiky v přímém prodeji
Tuček, Martin ; Khelerová, Vladimíra (vedoucí práce) ; Turnerová, Lenka (oponent)
Bakalářská práce se zabývá přímým prodejem, jeho definicí, historií ve světě i na našem území, současnými trendy, samoregulací a hlavními výhodami a nevýhodami. Praktická část je soustředěna na přímý prodej finančních produktů, charakteristiku odvětví a prodejních postupů se zaměřením na etiku.
Priamy predaj ako nástroj získavania nových zákazníkov
Kovácsik, Miroslav ; Turnerová, Lenka (vedoucí práce) ; Khelerová, Vladimíra (oponent)
Práca charakterizuje priamy predaj ako ďalšiu formu získavania zákazníkov v odvetví maloobchodu. Obsahuje stručnú históriu, organizácie priameho predaja a charakterizuje etický kódex, ktorým sa spoločnosti riadia. Praktická časť je zameraná na americkú spoločnosť Southwestern, ktorá takto predáva svoje produkty.
Outsourcing (se zaměřením na outsourcing IS/IT)
Hrbáč, Petr ; Khelerová, Vladimíra (vedoucí práce) ; Turnerová, Lenka (oponent)
Outsourcing a jeho specifika. Přínosy outsourcingu, jeho výhody a nevýhody. Podrobné rozebrání outsourcingu IS/IT, popis jeho silných a slabých stránek, varianty outsourcingu, outsourcingový projekt. Specifika outsourcingu IS/IT v České republice. Praktická část popisující konkrétní běžící outsourcingový projekt.
Přímý prodej jako alternativa nabídky
Skála, Ondřej ; Kohlová, Lenka (vedoucí práce) ; Khelerová, Vladimíra (oponent)
Práce se zabývá přímým prodejem jako alternativou nabídky zboží a služeb. Analyzuje toto odvětví, zabývá se etikou prodeje a uvádí využití přímého prodeje u společnosti Herbalife Int.
Firemní kultura
Jílková, Lucie ; Khelerová, Vladimíra (vedoucí práce) ; Kohlová, Lenka (oponent)
Firemní kultura ovlivňuje celý chod společnosti. Patří mezi nejzákladnější měkké předpoklady prosperity. Může se stát velmi mocným nástrojem pracovní motivace. Existuje jasná souvislost mezi vyspělostí firmy a její kulturou. Cílem je zhodnotit firemní kulturu jednak po stránce teoretické a jednak po stránce praktické se zaměřením na Skupinu ČEZ, v neposlední řadě také diagnostikovat firemní kulturu v této společnosti. Bakalářská práce se skládá ze tří hlavních částí. První část práce je zaměřena na firemní kulturu obecně. Druhá část nabízí seznámení s kulturou Skupiny ČEZ. Třetí část je věnována diagnostice firemní kultury se zaměřením na zjištění stavu kultury ve Skupině ČEZ.
Strategické aliance leteckých společností
Eretová, Iva ; Khelerová, Vladimíra (vedoucí práce) ; Turnerová, Lenka (oponent)
Diplomová práce "Strategické aliance leteckých společností" popisuje globální aliance z jejich teoretické i praktické stránky. Důraz je kladen na České aerolinie a jejich vstup do aliance SkyTeam. Práce je rozdělena do čtyř hlavních částí zahrnující charakteristiku strategických aliancí, současná alianční uskupení a posouzení vstupu ČSA do SkyTeamu.
Strategické aliance leteckých společností
Veselá, Lucie ; Khelerová, Vladimíra (vedoucí práce) ; Turnerová, Lenka (oponent)
Rozebrány jednotlivé typy spolupráce leteckých dopravců od historie po současnost. Především zaměření se na globální alianční spolupráci. Uvedeny a detailněji popsány jednotlivé existující či již zaniklé aliance leteckých společností. Společnost ČSA a otázka volby společnosti pro svůj alianční vstup právě aliance SkyTeam. Uvedeny přínosy a náklady členství v alianci Skyteam. Závěrečné vyhodnocení přínosů a nákladů členství ČSA v této alianci.
Interkulturální management Thajska
Lásková, Kristina ; Khelerová, Vladimíra (vedoucí práce) ; Abrhám, Josef (oponent)
Práce detailně mapuje problematiku mezinárodního obchodního jednání v Thajsku se zaměřením na interkulturální rozdíly mezi Thajskem a Českou republikou. Cílem této práce je vytvořit materiál pro podnikatele, kteří se rozhodují o vstupu na thajský trh, avšak nemají dost informací. V této práci předkládám detailní analýzu Thajska z hledisek ekonomických, ale hlavně interkulturálních, protože ta jsou klíčová.
Stratégia vstupu vybranej firmy na zahraničný trh
Trejbalová, Katarína ; Turnerová, Lenka (vedoucí práce) ; Khelerová, Vladimíra (oponent)
Cieľom tejto diplomovej práce je analýza jednotlivých možností prieniku firiem na zahraničné trhy a zhodnotenie úspešnosti vstupu spoločnosti T-Mobile Czech Republic a.s. na český trh. Práca sa skladá z dvoch základných častí: I. Teoretická časť, ktorá uvádza prehľad rôznych foriem, ktoré si firma môže zvoliť pri vstupe na zahraničný trh. II. Praktická časť obsahuje situačnú analýzu spoločnosti T-Mobile krátko po jej vstupe na český trh.
Booking System
Jersák, Jan ; Khelerová, Vladimíra (vedoucí práce) ; Matějka, Jiří (oponent)
Cílem studie je definovat možné směry dalšího vývoje nové aplikace pro potřeby cestovního ruchu, online rezervačního systému Booking System. Tohoto cíle je dosaženo jednak zkoumáním dosavadního vývoje aplikace a zásadních inovací, které přináší, a dále analýzou socioekonomického prostředí a konkurenčních služeb.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 197 záznamů.   začátekpředchozí188 - 197  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.