Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 20 záznamů.  1 - 10další  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Lettering a způsoby jeho využití v praxi
Engelová, Kateřina ; Khabirova, Maja (vedoucí práce) ; Phung, Hyu Nghia (oponent)
Tématem této bakalářské práce je lettering coby velmi specifická oblast grafického designu, která v posledních letech opět zaznamenává rozmach díky své autentičnosti a obecně díky návratu k hodnotám ručně tvořené práce jako protipólu jednotvárné masové produkce. Teoretická část se soustředí převážně na vymezení a objasnění pojmů souvisejících s letteringem, jako je např. hand-lettering, typografie, kaligrafie a moderní kaligrafie. Dále se zabývá různými metodami, kterými lze lettering vytvářet, a nástroji i médii, která k tomu lze používat. Zároveň nastiňuje některá základní pravidla a postupy práce, detailněji pak především převedení ručně kresleného letteringu do digitální podoby. Praktická část se pak zabývá několika hlavními oblastmi, ve kterých je možné práci s letteringem prakticky využívat, konkrétně prodej designů přes webové stránky typu print-on-demand, databanky, prostředníky, práce na zakázku a konečně i vlastní e-shop. Na praktických příkladech se v rámci nich snaží ukázat výhody a nevýhody, které jednotlivé oblasti tvůrcům letteringu poskytují. Přínos této práce tkví hlavně v uceleném pohledu na lettering jako na samostatnou disciplínu a profesi, v níž řada designerů našla své uplatnění.
Proces návrhu, digitalizace a propagace vlastního fontu
Krčková, Anna ; Khabirova, Maja (vedoucí práce) ; Horný, Stanislav (oponent)
Práce se zaměřuje na vývoj, tvorbu a digitalizaci písma. Zkoumá, jak dalece musí člověk pochopit danou problematiku a nakolik musí znát historické pozadí vývoje písma tak, aby byl schopen sám kvalitní písmo vytvořit, jak pro svou vlastní potřebu tak pro jeho prodej. Dále definuje jakými parametry je dána kvalita písma a jak lze kvalitní písmo rozpoznat. V praktické části práce představuje principy a programy pro tvorbu písma, které jsou v současné době nejčastěji používané a představuje možnosti propagace a prodeje písma. Cílem je porovnat klady a zápory vlastní tvorby písma tak, aby ten kdo se zabývá touto otázkou, dokázal posoudit, zda se vyplatí investovat čas do tvorby vlastního písma či nikoliv, a eventuálně byl schopen základní abecedu vytvořit.
Proces tvorby a distribuce portfolia grafického designéra
Denisova, Alexandra ; Khabirova, Maja (vedoucí práce) ; Phung, Hyu Nghia (oponent)
Hlavním cílem této bakalářské práce je ukázat kompletní proces tvorby portfolia grafického designéra. Poukazuje na důležitost portfolia jako zásadního nástroje každého designéra. Teoretická část popisuje téma designu v širším kontextu, konkrétně vysvětluje pojem grafického designu, kreativity a vysvětluje obecné výhody vlastnění portfolia. Zároveň se detailně zabývá designovým procesem jakožto nejdůležitější částí jakéhokoli navrhování. V praktické části jsou tyto znalosti aplikovány na reálné příklady a fáze a analyzují se nástroje a techniky, které se obvykle v tvůrčím procesu používají. Výsledkem práce je na příkladu vytvoření osobního portfolia nastínění celého procesu tvorby portfolia a jeho distribuce.
Navržení obalového designu pro produkty papírenské firmy
Hábová, Anna ; Khabirova, Maja (vedoucí práce) ; Phung, Hyu Nghia (oponent)
Tato práce se zabývá propojením obalového designu s firemní identitou. Popisuje postup jeho navržení s důrazem na propojení nápadité vizuální stránky s firemní image značky. Teoretická část uvádí tuto tématiku do širšího kontextu, zároveň ale konkrétně vysvětluje základní pojmy související s firemní identitou, obalovým designem a positioningem značky. Popisuje obecný postup práce s klientem při navrhování obalu pro značku na základě jejího positioningu. V praktické části je pak na příkladu navržení obalu pro papírenskou firmu řešeno, jak podpořit firemní identitu funkčním obalem.
Vytvoření osobního vizualního stylu grafického designera-letteristy
Ulyanova, Elizaveta ; Khabirova, Maja (vedoucí práce) ; Phung, Hyu Nghia (oponent)
V této práci jsem se zaměřila na problematiku osobního vizuálního stylu. Cílem moje práce je návrh takového stylu pro sebe jako designera-letteristy. V úvodu bakalářské práce je popsána důležitost osobního vizuálního stylu u jednotlivců, pracujících samostatně. V teoretické části jsou charakterizovány a odlišeny pojmy firemní a osobní styl. Následně byly aplikovány dosažené znalosti. Praktická část je rozdělená do jednotlivých podkapitol, ve kterých je důkladně popsán proces tvorby loga pro designera-letteristu, vizitek, layoutu vlastního webu (desktopové i mobilní verze) a resumé. Popsala jsem detailně model tvorby osobního vizuálního stylu, který bude užitečným podkladem pro jednotlivce na volné noze. Za hlavní výsledek svojí práce považuju to, že jsem si vytvořila osobní vizuální styl pro sebe, jako designera-letteristu, což je nezbytné pro dosažení lepších výsledků v mé profesionální činnosti.
Výrobní proces tvorby knihy, od textu k hotovému médiu
Frydecká, Markéta ; Khabirova, Maja (vedoucí práce) ; Horný, Stanislav (oponent)
Tématem práce je tvorba knihy, její úprava, sazba a tisk. V první části přináší možnosti výběru vazby, formátu, papíru a písma. Dále poskytuje přehledný a ucelený vhled do problematiky sazby a stručně popisuje, co všechno je třeba při sazbě knihy zohlednit a na co je dobré pamatovat při jejím exportu. Stručně také seznamuje s tiskovými technikami a nabízí přehled dokončovacích prací. V druhé části jsou pak poznatky z první aplikovány v praxi při zlomu novely Návrat a následně jsou popsány činnosti z tiskárny související s vytištěním a zknihařením knihy. Zároveň je v druhé části nastíněna současná nakladatelská praxe ohledně tvorby knihy.
Role obalového designu při positioningu environmentálně šetrné značky
Svobodová, Markéta ; Khabirova, Maja (vedoucí práce) ; Phung, Hyu Nghia (oponent)
Tato práce se věnuje oblasti obalového designu a jeho souvislostem s positioningem a segmentem ekologicky zaměřených značek. Teoretická část uvádí tyto oblasti do širšího kontextu, ale rovněž se podrobně zaměřuje na konkrétní metody a principy, jež se v nich uplatňují. V praktické části jsou pak na příkladu redesignu obalu vybraného produktu demonstrovány možnosti, jak zlepšit využití obalového designu v zájmu efektivnějšího marketingu a ekologické šetrnosti.
Návrh prezentace oboru vysoké školy s použitím informační grafiky na příkladu oboru Multimédia v ekonomické praxi
Kiptsevich, Anastasiya ; Khabirova, Maja (vedoucí práce) ; Phung, Hyu Nghia (oponent)
V současné době můžeme sledovat růst objemu dat a informací. Vzniká otázka: jak tyto informace prezentovat veřejnosti? Jedna z metod přehledné prezentace většího objemu dat je využití informační grafiky. Tato bakalářská práce se zabývá zkoumáním informační grafiky, její vývoje a použití, analýzou obsahu, popisem různých aspektu, souvisejících s tvorbou a určení základních postupů vytvářeni. Dalším cílem práce je aplikace získaných dovedností na konkrétním praktickém projektu: navrhování informační grafiky pro obor Multimédia v ekonomické praxi.
Využití audiovizuálního díla k propagaci fashion bloggerky a její značky na internetu
Sedlářová, Lenka ; Khabirova, Maja (vedoucí práce) ; Truhlář, Filip (oponent)
Bakalářská práce se zabývá možnostmi využití audiovizuálního díla ke zviditelnění fashion bloggerky a její módní značky. V první kapitole teoretické části jsou shrnuty důležité poznatky týkající se blogování a sociálních sítí. Druhá kapitola se věnuje audiovizuálnímu dílu, jeho produkčnímu řetězci a distribuci videí na internetu. Pro zjištění současných trendů v módním odvětví je na začátku praktické části provedena analýza českých a světových fashion blogů. Praktická část dále popisuje vznik videí pro blog módní návrhářky a ke konci vyhodnocuje jejich vliv na úspěšnost blogu.
Fenomén blogování v ČR na příkladu založení a rozvoje zájmového blogu
Horáková, Anna ; Khabirova, Maja (vedoucí práce) ; Phung, Hyu Nghia (oponent)
Práce se zaměřuje na zmapování procesů založení a tvorby blogu a představení blogování jako fenoménu dnešní doby ve světě internetu a jeho vysvětlení. Teoretická část je uvedena historií a trendy v blogování v ČR a ve světě a dále se pak zabývá převážně konkrétními procesy při zakládání a tvorbě blogu. V navazující praktické části jsou pak jednotlivé teoretické kroky aplikovány a porovnávány s reálným blogovacím projektem.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 20 záznamů.   1 - 10další  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.