Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 83 záznamů.  předchozí11 - 20dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Vzdálená asistence v rozšířené realitě
Zavrtálek, Matěj ; Materna, Zdeněk (oponent) ; Kapinus, Michal (vedoucí práce)
Tato práce řeší situaci, kdy se člověk snaží vypořádat s problémem, se kterým si neví rady a potřebuje vzdálenou asistenci od oborníka, který si s danou komplikací dokáže poradit. Nejpřirozenější způsob kontaktování takového odborníka je přes telefonní hovor, ale samotný popis dané situace zabírá spoustu času a navíc může mít operátor potíže podávat klientovi instrukce, protože nevidí to, co vidí on. Tyto okolnosti by pomohl vyřídit videohovor, ale ten neumožňuje nástroje k napomáhaní chápaní instrukcí například označení místa, nebo určitého předmětu. Cílem práce je vytvořit aplikace pro vzdálenou podporu za použitím rozšířené reality, aby operátor do klientova pohledu mohl umisťovat virtuální anotace do reálného prostředí a tím by se usnadnila vzdálená kolaborace mezi účastníky hovoru. V rámci práce bylo důkladně analyzovat existující aplikace a navrhnout řešení na základě jejich výhod a nevýhod. Aplikace byly vyvíjeny v herním enginu Unity, kde AR zážitek mobilní aplikace klienta byla implementována za pomocí balíčku ARFoundation. Videokomunikace v reálném čase mezi oběma stranami byla realizována vývojovým nástrojem Agora.
Mobilní telefon jako dětská chůvička
Beneš, Marek ; Bambušek, Daniel (oponent) ; Kapinus, Michal (vedoucí práce)
Cílem této bakalářské práce je vytvořit server a aplikaci pro mobilní zařízení využívající operační systém Android. Aplikace umožní vytvořit ze dvou zařízení dětskou a rodičovskou stanici na monitorování dítěte během spánku. Server je psaný v jazyce Python a klientská aplikace v jazyce Kotlin. Propojení klientské aplikace a serveru je realizováno pomocí Socket.IO a využívá websockety, které zajišťují duplexní komunikaci. Audiovizuální komunikace mezi rodičovskou a dětskou stanicí je zajištěna pomocí Agora SDK. V práci jsou představeny ostatní knihovny, které slouží k tvorbě mobilních aplikací a existující řešení. Dále jsou prezentovány návrh a implementace aplikace.
Robot Programming Using a 3D Mouse
Lukáč, Tomáš ; Kapinus, Michal (oponent) ; Materna, Zdeněk (vedoucí práce)
This thesis expands the project of group Robo@FIT named "Test-it-off: robotizované offline testování produktů". The project is targeted at the development of a program, that allows a simple operation of a robot workstation. The implemented solution supports the operation of a workstation using a tablet device, which makes use of augmented reality. My thesis expands on this solution by adding support for robot operation using a 3D mouse. The goal of this project is an acceleration of simple program creation for robot workstation operation. With these goals in mind, the application has been implemented, and afterward, user testing had been carried out. The results of testing conclude, that the new method indeed is faster and also more intuitive, than the previous solution.
Mobile Application for Overcoming Dopamine Addiction
Balušeskul, Adam ; Kapinus, Michal (oponent) ; Chlubna, Tomáš (vedoucí práce)
The aim of this thesis is to create a mobile application that helps the user get rid of the constant intake of dopamine and addiction to it. This brings in most cases several positive changes, such as strengthening internal motivation, improving concentration and building discipline. The solution is designed using gamification to make completing tasks that help cultivate healthy habits fun and motivating, so that the user wants to continue. The application provides several functionalities. It gives the user the opportunity to learn about the brain and dopamine and measure detox time using a timer. The user’s rank is increased after achieving various goals in the application. For completing these goals, the user is also rewarded with achievements. Motivating users during detoxication was successfully achieved by implementing game elements into the application.
Uživatelské rozhraní pro rychlou opravu automatických přepisů textu
Szepsi, Pavol ; Kapinus, Michal (oponent) ; Hradiš, Michal (vedoucí práce)
Cieľom tejto bakalárskej práce je navrhnúť a implementovať webové užívateľské rozhranie pre kontrolu a opravu výstupov OCR, ktoré bude vhodné pre mobilné a dotykové zariadenia. Užívateľské rozhranie využíva varianty výstupu OCR, ktoré môže užívateľ použiť na modifikáciu rozpoznaného textu. Rozhranie je implementované v jazyku JavaScript s využitím frameworku Vue JS. Pre serverovú časť je použitý balíček XAMPP. Pre komunikáciu medzi užívateľským rozhraním a serverom je použitý nástroj Axios. Vytvorené rozhranie umožňuje užívateľom rýchlo a jednoducho opraviť výstupy OCR, či už na počítači alebo na mobilnom zariadení.
Mobilní aplikace pro sledování stavu komponent jízdního kola
Kotoun, Josef ; Kapinus, Michal (oponent) ; Herout, Adam (vedoucí práce)
Práce se zabývá tvorbou mobilní aplikace, která umožňuje sledovat stav komponent jízdního kola.  Aplikace je implementována v Reactu Native, pro uchování dat a autentizaci je využito služeb Firebase. Výsledné řešení poskytuje uživateli možnost zaznamenávání počtu najetých kilometrů a času v provozu u jednotlivých komponent i kol a zaznamenávání stavu opotřebení a provedených servisních úkonů u komponent. Najeté kilometry a čas v provozu jsou získávány ze záznamů o jízdách na kolech, které je uživateli umožněno zadávat ručně pomocí formuláře, nebo je synchronizovat se svým Strava účtem.  Výsledná aplikace je k dispozici na Google Play pod názvem Bike Components Manager.
Roguelike hra z třetí osoby v Unity
Moudrý, Daniel ; Kapinus, Michal (oponent) ; Milet, Tomáš (vedoucí práce)
Práce obsahuje informace o tvorbě roguelike počítačové hry ve třetí osobě v herním enginu Unity. Ze začátku je popsáno, o čem hra je, poté práce popisuje princip fungování této hry a dále samotnou implementaci v herním enginu Unity. Konkrétně v programovacím jazyce C#.
Eye Tracking Based Gaming Combat System
Kučera, Ján ; Kapinus, Michal (oponent) ; Chlubna, Tomáš (vedoucí práce)
Aim of this thesis is to create a 3D fighting game in which, a player is able to aim via their eye gaze. Eyes are tracked using special glasses Pupil Core, that track players eye gaze using infrared camera. The game itself is implemented in a game engine Unity and communication between game and glasses is implemented via local server. The result is a 3D fighting game with an aiming mechanic using eye gaze.
Webový nástroj pro přehrávání a anotaci BAGu
Omacht, Martin ; Bambušek, Daniel (oponent) ; Kapinus, Michal (vedoucí práce)
Tato práce se zabývá návrhem a implementací webové aplikace pro přehrávání a anotaci multimediálních dat ze souborů ve formátu BAG. Vytvořené anotace jsou určeny pro trénování umělé inteligence do robotických systémů. Výsledná aplikace je implementována s pomocí knihovny React pro tvorbu uživatelského rozhraní a frameworku Django pro REST API na straně serveru. Celá aplikace je kontejnerizovaná pomocí nástroje Docker. V práci je popsán formát BAG, rozebrány moderní knihovny pro tvorbu webových aplikací a představeny existující řešení pro anotaci dat nebo přehrávání BAG souborů. Dále je představen návrh aplikace a popsána její implementace. V rámci práce také vznikla samostatná knihovna rosbag_pyreader, která slouží pro čtení BAG souborů s náhodným přístupem. Výsledná aplikace umožňuje zobrazovat a anotovat 2D a 3D data z více robotických senzorů zároveň a anotace následně exportovat ve formátu JSON.
IoT s Raspberry Pi, telefonem a hodinkami Samsung Galaxy Watch
Koudelka, Jakub ; Kapinus, Michal (oponent) ; Zemčík, Pavel (vedoucí práce)
Cílem této práce bylo vytvořit návrh a realizovat implementaci chytrého domácího systému. Systém je možné ovládat pomocí uživatelských aplikací pro mobilní telefon a chytré hodinky. Práce popisuje existující řešení dostupná na trhu a technologie vhodné pro chytré domácnosti. Na základě analýzy je sestaveno technické zadání, podle kterého je implementován systém a aplikace. Výsledkem práce je funkční systém který je možné ovládat aplikací pro Android a Galaxy Watch.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 83 záznamů.   předchozí11 - 20dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.