Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Exportní strategie vybrané společnosti
Červinková, Tereza ; Průša, Přemysl (vedoucí práce) ; Kadlec, Jindřich (oponent)
První kapitola definuje samotnou exportní strategii, zejména její marketingovou část včetně základních pojmů, které se k ní vážou. Ve druhé kapitole je představena společnost Crystalex, CZ, jejíž exportní strategii na dvou zvolených trzích autor, prostřednictvím případové studie, analyzuje. Třetí kapitola zdůvodňuje výběr dvou trhů - ruského a brazilského. Následující kapitola se věnuje charakteristickým znakům marketingového mixu na obou trzích i kulturně podmíněným specifikům obchodního jednání společnosti Crystalex, CZ na těchto trzích. Závěrečná část srovnává přístupy společnosti k těmto dvěma odbytištím mezi sebou navzájem a s teoretickými východisky a je doplněna i o vlastní návrhy na zlepšení exportní strategie společnosti Crystalex, CZ.

Viz též: podobná jména autorů
23 KADLEC, Jakub
28 KADLEC, Jan
23 KADLEC, Jaroslav
9 KADLEC, Josef
23 Kadlec, Jakub
28 Kadlec, Jan
23 Kadlec, Jaroslav
45 Kadlec, Jiří
2 Kadlec, Jiří,
9 Kadlec, Josef
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.