Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Budoucnost motokrosového sportu v ČR
Kadeřábková, Aneta ; Slepičková, Irena (vedoucí práce) ; Fiala, Miloš (oponent)
Název: Budoucnost motokrosového sportu v ČR Cíle: Cílem této diplomové práce je posouzení vybraných faktorů úspěšnosti motokrosového sportu v České republice v rámci stávajícího systému jeho zabezpečení a vývoje v předchozích cca čtyřiceti letech. Metody: Jedná se o smíšený výzkum. V práci byla využita kvalitativní i kvantitativní metoda výzkumu. Byly provedeny polostrukturované rozhovory se třemi vybranými odborníky z prostředí motokrosu, dva byli zástupci zastřešující organizace Autoklubu ČR a jeden z krajského střediska. Dále bylo využito elektronické dotazování určeno vybraným českým elitním motokrosařům a analýza dokumentů. Výsledky: Motokros byl v historii v České republice velmi úspěšný sport. Výsledky ukázaly, že i když jsou v motokrosu důležité finance, v České republice je organizace tohoto sportu stále založena především na dobrovolnosti. Chybí propagace motokrosu v ČR, tudíž chybí i popularita a potřebné finance. Z dotazníkového šetření vyplynulo, že závodníci nejsou spokojeni s prací Autoklubu ČR, necítí podporu a negativně hodnotili i komunikaci ze strany Autoklubu. Klíčová slova: Úspěšnost, elitní sport, financování, péče o talenty, organizace sportu, motorismus
Sponzoring týmu Big Shock Racing a jejich vzájemná spolupráce
Kadeřábková, Aneta ; Šíma, Jan (vedoucí práce) ; Ruda, Tomáš (oponent)
Název: Sponzoring týmu Big Shock Racing a jejich vzájemná spolupráce Cíle: Cílem bakalářské práce je navrhnout sponzorský balíček pro potenciální sponzory týmu Big Shock Racing. Dále rozebrat stávající situaci, zjistit, jak tým se sponzory spolupracuje a komunikuje. Metody: V práci je použita kvalitativní metoda, konkrétně polostrukturované hloubkové rozhovory s pilotem týmu Big Shock Racing Martinem Macíkem ml. Dále je provedena analýza dat a pozorování, které slouží k získání aktuálních informací. Výsledky: Z provedených rozhovorů vyšlo najevo, že tým sponzorskými balíčky v současnosti nedisponuje a s jednotlivými partnery se snaží domlouvat individuálně a naplnit jejich individuální požadavky. Proto se nejdříve rozebrala stávající situace, jaké protivýkony tým nabízí, a z nich byly následně sestaveny 4 sponzorské balíčky, které budou týmu sloužit pro lepší budoucí vyjednávání s potenciálními sponzory. Klíčová slova: Sponzoring, sportovní sponzoring, sponzorský balíček, marketingová komunikace, motorsport

Viz též: podobná jména autorů
1 Kadeřábková, Adéla
2 Kadeřábková, Alice
2 Kadeřábková, Anežka
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.