Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 324 záznamů.  1 - 10dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Analýza konvenční technologie dělení materiálu.
Kašpar, Ladislav ; Osička, Karel (oponent) ; Zemčík, Oskar (vedoucí práce)
V této práci je zpracován přehled konvenčních metod dělení materiálu používaných v běžné technologické praxi.U každého způsobu dělení materiálu je uveden princip, používané nástroje, které jsou zde i podrobněji rozděleny a popsány, příklady používaných strojů a jejich základní technické parametry.V závěru jsou uvedeny příklady aplikace těchto metod ve výrobní praxi a shrnutí výhod a nevýhod jejich využití.
Rozpoznávání mluvčího
Kašpar, Ladislav ; Atassi, Hicham (oponent) ; Sysel, Petr (vedoucí práce)
Ve své bakalářské práci se věnuji problému rozpoznávání mluvčího. Tato práce obsahuje základní teorie k tomuto tématu. Teorie je zaměřena na výpočet parametrů pro rozpoznávání mluvčího a na popis postupu při rozpoznávání mluvčího. Jako hlavní parametry v programu na rozpoznávání mluvčího napsaného v jazyce Matlab využívám kmitočty formantů, kepstrální koeficienty a segmentaci signálu.
Rodinný dům
Kašpar, Ladislav ; Kašpar, Ladislav (oponent) ; Hradil, Dušan (vedoucí práce)
Projekt se zabývá novostavbou rodinného domu v mírném svahu. Stavba se nachází v katastrálním území Lažany nad Litavou. Dům je samostatně stojící, podsklepený, dvoupodlažní, zděný z konstrukčního systému Porotherm, POT nosníky a MIAKO vložky. V suterénu se nachází technická místnost na vytápění objektu, sklady dřeva a dílna. V 1np kuchyň obývací pokoj , jídelna, pokoj pro domácí práce. Ve 2np ložnice koupelna, WC, dětské pokoje. Zastavěná plocha objektu je cca 120 m2. Střecha je sedlová se sklonem 36. Dům je určen pětičlenné rodině.
Segmentace řeči
Kašpar, Ladislav ; Galáž, Zoltán (oponent) ; Sysel, Petr (vedoucí práce)
Ve své diplomové práci se věnuji problému segmentace řeči. Tato práce obsahuje základní teorie k tomuto tématu. Teorie je zaměřena na výpočet parametrů, které jsou v praktické části použity jak v segmentované části signálu, tak i v celé části signálu. Hlavní parametry pro program implementovaný v jazyce Matlab využívám segmentaci signálu, vstupní energii a střední průchod nulou, které jsou následně zpracovány algoritmem k–means.
Implementace norského friluftslivu při organizaci školních výletů na základní škole v ČR
Bucharová, Tereza ; Chrástková, Martina (vedoucí práce) ; Kašpar, Ladislav (oponent)
Název Implementace norského friluftslivu při organizaci školních výletů na základní škole v ČR Cíl práce Realizovat výlet s prvky norského friluftslivu a následně zhodnotit chování, reakci a reflexi žáků a učitele. Na základě reflexe navrhnout implementaci norského friluftslivu do českého vzdělávání. Metodika práce Práce je inspirována studijním pobytem v Norsku, kde byly součástí výuky zkušenostní friluftsliv výlety. Teoretická východiska jsou zaměřena na pobyt v přírodě a plánování friluftsliv aktivit, podle kterých byl navržen školní výlet pro žáky třídy 6. A a jejich třídní učitelku ze ZŠ Vrchlického v Liberci. Výzkum byl proveden kvalitativní metodou, kde data byla získána pozorováním, rozhovory, vyhodnocením tabulek pro plánování a otázek pro jednotlivce i skupinu po absolvování školního výletu s prvky norského friluftslivu. Výsledky Pro plánování výletu je důležité rovnoměrné rozdělení žáků do skupin dle mnoha aspektů a je nutné mít adekvátní časovou dotaci pro přípravnou fázi výletu. Dále se ukázalo, že výlet mohl být více propojen se znalostmi finanční gramotnosti a s podporou hlubší skupinové zodpovědnosti, a to například prostřednictvím společného nákupu potravin. Během realizace výletu se žáci neprojevovali žádným způsobem tak, že by pro ně byl problém se pohybovat mezi překážkami v...
Motivační struktura vybraných skupin populace k úpolům
Sýkora, Jan ; Dlouhý, Martin (vedoucí práce) ; Kašpar, Ladislav (oponent)
Tato diplomová práce se primárně zaměřuje na zjištění a analýzu motivačních struktur vybraných skupin populace ve vztahu k úpolovým sportům. V teoretické části práce je podrobněji zkoumána povaha motivace a její klasifikace. Dále se předkládá rozbor osobnosti ve sportu a výkonové motivace, které přispívají k pochopení vnitřních faktorů ovlivňujících motivaci jedinců. V rámci teoretického přehledu je také poskytnut stručný přehled historie karate, juda, aikida, zápasu a MMA. Dále jsou čtenáři představeny úpolové sporty, bojová umění a rozdělení úpolových disciplín. Tento úvodní pohled je důležitý pro lepší kontextualizaci motivace v rámci těchto specifických oblastí. V praktické části byl proveden kvantitativní výzkum, při kterém byl využit multidimenzionální dotazník Sport motivation scale (SMS-28). Tento dotazník patří mezi nejvíce využívané diagnostické nástroje v oblasti sportu. S pomocí SMS-28 dotazníku a také mého vlastního dotazníku byly získány odpovědi od respondentů, které byly následně analyzovány a sloužily jako zdroj informací pro výzkumné otázky této práce. KLÍČOVÁ SLOVA Motivační struktury, Vybrané skupiny populace, Bojové sporty, Osobnost ve sportu, Karate, Judo, Aikido, Zápas, Smíšená bojová umění (MMA), Úpolové disciplíny, Sport Motivation Scale (SMS-28)
Historie atletiky na Domažlicku
Haasová, Simona ; Kašpar, Ladislav (vedoucí práce) ; Dlouhý, Martin (oponent)
Atletika je na Domažlicku oblíbeným sportem. Věnují se jí atleti všech věkových kategorií, kteří však nemají žádné povědomí o svém klubu ani o svém sportu. To je jeden z hlavních problémů. Veškeré informace ohledně atletiky v této oblasti nejsou nikde pohromadě sepsané. Proto by tato práce měla přiblížit historii atletiky na Domažlicku a zhodnotit činnosti atletických klubů v tomto regionu od samotných počátků po současnost, především se zaměřením na klub AC Domažlice. Okrajově se práce bude zabývat obecnými dějinami atletiky v Čechách a ve světě.
Využití orientačního běhu na 1. stupni základní školy
Sedláčková, Jana ; Hájková, Jana (vedoucí práce) ; Kašpar, Ladislav (oponent)
Tato diplomová práce se zabývá využitím orientačního běhu jako vzdělávacího nástroje na 1. stupni základní školy. Jejím cílem je vytvořit metodickou příručku pro učitele, která jim pomůže zařadit orientační běh do výuky. Teoretická část je rozdělena na tři hlavní kapitoly. První kapitola vymezuje problematiku naplňování vzdělávacích cílů vzhledem ke kurikulu, druhá kapitola se věnuje dítěti mladšího školního věku a jeho vývoj z hlediska orientace a pohybových možností a třetí část je věnována charakteristice orientačního běhu, základní principy včetně jeho historie a vývoje tohoto sportu. Praktická část se zaměřuje na tvorbu metodické příručky pro učitele. Ta obsahuje konkrétní informace o tom, jak začlenit orientační běh do výuky na 1. stupni základní školy. Jsou zde uvedeny hry a aktivity, které na sebe navazují v náročnosti. Výstupem této práce je komplexní metodická příručka, která poskytuje učitelům prostředky a nápady pro efektivní začlenění orientačního běhu do výuky na 1. stupni základní školy. Aktivity, které jsou použity v metodické příručce, jsou navrženy s ohledem na zábavnost a interaktivitu. Zároveň se přizpůsobují potřebám účastníků a jsou koncipovány tak, aby byly co nejefektivnější a co nejvíce podporovaly motivaci a zájem žáků o téma orientačního běhu. Metodickou příručku...
Možnosti výuky atletiky na školách bez atletického zařízení
Slivková, Barbora ; Kašpar, Ladislav (vedoucí práce) ; Suchý, Jiří (oponent)
Tato práce se zabývá výukou jednotlivých atletických disciplín na školách, které nemají k dispozici atletický areál. Cílem práce bylo sestavit zásobník atletických cvičení, který mohou použít k výuce všichni učitelé, kteří nemají k dispozici vhodné zázemí k výuce atletiky, ale také učitelé, kteří hledají nové nápady a inspiraci do atleticky zaměřených hodin tělesné výchovy uvnitř i venku. Na teoretickou oporu v podobě popisu školní atletiky a techniky a didaktiky základních atletických disciplín navazuje výzkumná část. Výzkumnou metodou se stalo nestandardizované dotazníkové šetření, jehož respondenti byli pražští učitelé tělesné výchovy na 2. stupni ZŠ, od nichž se, mimo informací o dostupnosti pomůcek a prostředí pro výuku, zjišťovalo, jaká cvičení k výuce atletiky v omezených podmínkách používají. Tato cvičení se spolu s cvičeními z odborné literatury a internetových zdrojů staly obsahem zásobníku, který byl tvořen tak, aby obsahoval taková cvičení, která se mohou použít v různých podmínkách při výuce všech jednotlivých základních atletických disciplín. Zásobník dohromady obsahuje 61 cvičení, z toho 39 z odborné literatury a internetových stránek a 22 z odpovědí na dotazníkové šetření. KLÍČOVÁ SLOVA atletický stadion, atletické zařízení, didaktika atletiky, tělesná výchova, výuka, zásobník cviků

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 324 záznamů.   1 - 10dalšíkonec  přejít na záznam:
Viz též: podobná jména autorů
2 Kašpar, Luboš
2 Kašpar, Lukáš
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.