Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 7 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Finanční plán stavební zakázky
Kašová, Michaela ; Hroníková, Marta (oponent) ; Hejduková, Amálie (vedoucí práce)
Téma bakalářské práce je finanční plán stavební zakázky. Práce je rozdělena do dvou částí – teoretické a praktické. V teoretické části jsou vysvětleny pojmy stavební zakázka, vlastní zdroje financování, cizí zdroje financování, dotace, příprava stavební zakázky, finanční plánování a realizace stavební zakázky. V praktické části je popsána stavební zakázka, investor a hlavní dodavatel. Dále je zde sestaven časový harmonogram, měsíční náklady, zdroje financování a finanční plán, který je cílem práce.
Ceny stavebních objektů uplatňovaných v projektech krajinného inženýrství
Kašová, Michaela ; Podhrázská,, Jana (oponent) ; Tichá, Alena (vedoucí práce)
Téma diplomové práce je Ceny stavebních objektů uplatňovaných v projektech krajinného inženýrství. Práce je rozdělena do dvou částí, teoretické a praktické. V teoretické části jsou vysvětleny pojmy, které se objevují v praktické části. Ve druhé, praktické části, je názorně na příkladu ukázán výpočet režií, porovnání několika druhů cen, které byly vytvořeny pomocí rozpojovacího programu, a vytvoření karet rozpočtových ukazatelů pro katalog nákladových ukazatelů společných zařízení pozemkových úprav.
Pohybové dovednosti dětí v povinném roce předškolního vzdělávání
Kašová, Michaela ; Pádivý, Martin (vedoucí práce) ; Suchý, Jiří (oponent)
Cílem práce bylo zjistit od pedagogických pracovníků informace o podmínkách pro pohybové aktivity, všestranném pohybovém rozvoji a o pohybových dovednostech dětí v povinném roce předškolního vzdělávání a ověřit pohybovou úroveň u této věkové skupiny dětí. Práce má empiricko-teoretický charakter. Teoretická část charakterizuje předškolní období s důrazem na vývoj dítěte a seznamuje s některými dokumenty, které jsou stěžejní pro rozvoj pohybových dovedností v mateřských školách. Dále představuje činnosti v mateřských školách, které vedou k rozvoji pohybových aktivit a zdraví dětí. Teoretickou část uzavírá kapitola o možnostech testování pohybu u dětí v předškolním věku. V praktické části byly pomocí anketního šetření zjišťovány informace od pedagogických pracovníků z různých krajů České republiky o podmínkách pro pohybové aktivity, o všestranném pohybovém rozvoji a o pohybových dovednostech dětí v povinném roce předškolního vzdělávání. Ze zjištěných informací vyplývá, že v mateřských školách se podmínky pro pohybové aktivity výrazně liší. Nejvíce limitující podmínkou je ve většině škol čas a prostor, v některých školách pak i materiální vybavení. Spontánní pohybové aktivity jsou pedagogy většinou prováděny každý den, zatímco řízené pohybové aktivity pedagogové zařazují již v omezenější míře. Někteří...
Vnímané postoje studentů FTVS a PedF UK k předmětu první pomoc
Kašová, Michaela ; Prokešová, Eva (vedoucí práce) ; Majorová, Simona (oponent)
Název: Vnímané postoje studentů FTVS a PedF UK k předmětu první pomoc Cíl: Cílem práce bylo u vybraných skupin studentů z FTVS a PedF UK, kteří studují tělesnou výchovu zjistit, jaké postoje zaujímají k výuce předmětu první pomoc a jaké postoje zaujímají k poskytování první pomoci. Metody: V práci byla použita metoda anonymního anketního šetření. Anketní šetření se skládalo z 16 otázek, které byly vytvořeny na základě odborné literatury. Distribuce byla realizována pomocí platformy survio.cz. Výzkumný soubor tvořilo 102 respondentů - studentů. Výzkumu se zúčastnilo 76 žen a 35 můžu. Z toho bylo 70 studentů z FTVS UK a 32 studentů z PedF UK. Všichni účastníci studovali tělesnou výchovu buď jednooborovou, nebo v kombinaci s další aprobací. Nejvíce studentů bylo v 3. ročníků bakalářského studia (29) a 2. ročníku navazujícího magisterského studia (29). Získaná data jsou zobrazena pomocí grafů a tabulek, doplněna o slovní hodnocení. Výsledky: Na základě výzkumu bylo zjištěno, že 85,3 % procent studentů hodnotí výuku první pomoci na školách s pedagogickým zaměření jako rozhodně důležitou. Dále 82,3 % studentů u otázky, zda si v průběhu výuky uvědomili důležitost a přínos předmětu první pomoc, zvolila odpověď "rozhodně ano". Více než polovina studentů (59,8 %) se cítí zcela nebo alespoň částečně způsobilá...
První pomoc v mateřské škole
Kašová, Michaela ; Malá, Michaela (vedoucí práce) ; Majorová, Simona (oponent)
Název: První pomoc v mateřské škole Cíle: Hlavním cílem této práce bylo zjistit úroveň znalostí z oblasti první pomoci učitelek v mateřské škole a bylo zde porovnáváno, o kolik se jejich znalosti zlepší, pokud absolvují kurz první pomoci. Metody: V naší práci jsme použili metodu anonymní anketní šetření. Anketní šetření se skládalo ze dvou částí, z částí zjišťovací, která obsahovala 12 otázek a z části testové, která obsahovala 20 otázek. Výzkumný soubor tvořilo 23 respondentů, učitelek, v průměrném věku 37 let. Anketní šetření proběhlo ve spolupráci s Mateřskou školou Vodňany a získaná data byla zobrazena pomocí grafů. Výsledky: Na základě anketního šetření bylo zjištěno, že učitelky v MŠ mají zkušenosti s poskytováním první pomoci v MŠ. Nejčastěji se setkávají s drobnými oděrkami, odřeninami, úrazy hlavy a bolestí břicha. Nejméně chybovaly při odpovídání na otázky týkající se úrazových a život ohrožujících stavů. Po absolvování kurzu/ školení první pomoci, se jejich chyby v odpovědích snížily průměrně o 2 chyby na učitelku. Klíčová slova: předškolní věk, učitel, úrazové, neúrazové a život ohrožující stavy, statistika úrazů
Ceny stavebních objektů uplatňovaných v projektech krajinného inženýrství
Kašová, Michaela ; Podhrázská,, Jana (oponent) ; Tichá, Alena (vedoucí práce)
Téma diplomové práce je Ceny stavebních objektů uplatňovaných v projektech krajinného inženýrství. Práce je rozdělena do dvou částí, teoretické a praktické. V teoretické části jsou vysvětleny pojmy, které se objevují v praktické části. Ve druhé, praktické části, je názorně na příkladu ukázán výpočet režií, porovnání několika druhů cen, které byly vytvořeny pomocí rozpojovacího programu, a vytvoření karet rozpočtových ukazatelů pro katalog nákladových ukazatelů společných zařízení pozemkových úprav.
Finanční plán stavební zakázky
Kašová, Michaela ; Hroníková, Marta (oponent) ; Hejduková, Amálie (vedoucí práce)
Téma bakalářské práce je finanční plán stavební zakázky. Práce je rozdělena do dvou částí – teoretické a praktické. V teoretické části jsou vysvětleny pojmy stavební zakázka, vlastní zdroje financování, cizí zdroje financování, dotace, příprava stavební zakázky, finanční plánování a realizace stavební zakázky. V praktické části je popsána stavební zakázka, investor a hlavní dodavatel. Dále je zde sestaven časový harmonogram, měsíční náklady, zdroje financování a finanční plán, který je cílem práce.

Viz též: podobná jména autorů
2 Kášová, Michala
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.